שבת , יולי 27 2024
אלזבת', ELSBETH, פרמאונט, yes

yes רכשה סדרות חדשות של פרמאונט

 

yes ממשיכה את שיתוף הפעולה האסטרטגי עם "פרמאונט"
ומודיעה על רכישת הסדרות החמות של עונת השידורים החדשה

"אלזבת'" סדרת הבת של "האישה הטובה" * "מאטלוק" בכיכובה של זוכת האוסקר® קת'י בייטס * "הבלש מאיסטנבול" ההפקה הבינלאומית החדשה של פראמונט+ * "דירת שותפים" הסדרה החדשה של כוכבת "אחוזת דאונטון" 

 

חברת yes ממשיכה את שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ענקית המדיה "פרמאונט" ומודיעה על רכישת הסדרות המדוברות והבולטות של עונת השידורים החדשה. הסדרות ישודרו במהלך השנה בyes.

הסנונית הראשונה – "אלזבת'", סדרת הבת של "האישה הטובה", רק ב-yes, מאת היוצרים רוברט ומישל קינג ובכיכובה של זוכת האמי® קרי פרסטון שחוזרת לנעליה הצבעוניות של עורכת הדין המבריקה והמוזרה אלזבת' טסיוני. הסדרה תשודר צמוד לשידור בארה"ב החל מה- 1.3 בyes VOD.

זוכת האוסקר® קת'י בייטס ("מיזרי") מככבת בסדרה חדשה שזכתה כבר לסימון כלהיט הגדול הבא –  מאטלוק", בה היא מגלמת את מאדי "מאטי" מטלוק, אשה בגיל ה70+ שחוזרת לשוק העבודה ומצליחה למצוא עבודה במשרד עורכי דין יוקרתי ומסתירה סוד ענק. בו ברידג'ס משחק את בעלי המשרד מטיל האימה. 

הפקה ענקית ובינלאומית מגיעה משירות הסטרימינג פרמאונט+ בהפקה משותפת עם מירמקס – בסדרה החדשה והמושקעת "הבלש מאיסטנבול", שתשודר רק ב-yes, הסדרה דוברת האנגלית מתרחשת באיסטנבול, ובמרכזה בלש ותיק ומנוסה ושותפו הצעיר. חלוק בילינגר ("אישתר", זוכה דקל הזהב "שנת חורף") השחקן הטורקי היחיד שזכה בפרס האמי®, מככב.

פרמאונט+ גם עומדים מאחורי העיבוד לרב המכר של בת' אולירי "דירת שותפים" – קומדיה רומנטית  שמחזירה למסכינו את ג'סיקה בראון פינלי (ליידי סיביל "אחוזת דאונטון"), ועוסקת בשני אנשים שחולקים דירה בשעות שונות ולעולם לא נפגשים, המתחילים להתאהב דרך פתקים שהם משאירים אחד לשניה.  

הרכש החדש מצטרף לכל הסדרות שהוכרזו ועלו לאחרונה מבית פרמאונט ופרמאונט+ – הגרסה המחודשת ל"פרייז'ר" האגדית עם קלסי גרמר, "שלוש נשים" בכיכובן של בטי גילפין (גב' דיוויס) ושיילין וודלי, "שותפים למסע" עם מאט בומר, "הלביאות: מבצעים מיוחדים" עם זואי סלדנה, ניקול קידמן ומורגן פרימן ועוד.  

 

אלזבת', ELSBETH, פרמאונט, yes

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.