שבת , יולי 27 2024
מגדל דוד מוזיאון ירושלים, צילום יוסף כהן

רגע בזמן במגדל דוד

רגע בזמן במגדל דוד מוזיאון ירושלים

מפגשים עם יוצריי ואוצרי המוזיאון, שוטטות, סדנאות והתרחשויות אמנותיות שיעניקו רגעים של ריפוי והחלמה

29 בפברואר בין השעות 19:00 – 24:00

 

ב-29.2 – תאריך של פעם בארבע שנים – הקהל מוזמן לקחת 'רגע בזמן' כדי להתבונן בשנה שעברה עלינו, ובמה שקורה לנו עכשיו. ערב אמנותי ייחודי במגדל דוד מוזיאון ירושלים. נביט מחדש בירושלים ובאור שנובע ממנה, גם בימים אלו. ננסה להבין איך אפשר, דווקא בתוך מלחמה, לאפשר החלמה, להניע תהליכי ריפוי וצמיחה, להביט במציאות במבט שהוא מעבר לזמן.

הרגע הזה בזמן מגיע בשנת הפתיחה של המוזיאון, שנפתח מחדש לאחר תהליך שימור ושדרוג מקיף אשר כלל הקמה של 10 גלריות חדשות ומשוכללות, המשלבות בתוכן חדש ועתיק.

בחלק הראשון של האירוע נצלול אל מאחורי הקלעים של תהליך ההתחדשות של המוזיאון, נפגוש את האנשים שליוו אותנו בתהליך, ונשמע מהם את הסיפורים שלהם בנושאים כמו שימור, ארכיאולוגיה, אדריכלות, עיצוב, אוצרות, בימוי, ארט, מדיה וטכנולוגיה ועוד.

מסלולי המפגשים ינועו בין שתי נקודות ברחבי המוזיאון.

בחלק הראשון – סודות מחדר העריכה, יתקיים בין השעות 19:00 – 21:00

יחד עם היוצרים, האוצרים והמעצבים של המוזיאון יצללו את מאחורי הקלעים של התחדשות המוזיאון. המפגשים ינועו בין הגלריות החדשות ויעסקו בנושאים כמו עיצוב, בימוי וארט, טכנולוגיה וחדשנות, דתות ותרבויות, אנימציה, מדיה דיגיטלית ואוצרות.

בין היוצרים: ארי פולמן, דוד פולונסקי, יסכה הרני, חנן וטל רואי דה-לנגה, נפתלי גליקסברג, יואב כהן, אילת ליבר ועוד.

החלק השני יתקיים בין השעות 21:00 – 24:00

המוזיאון והמצודה העתיקה יתמלאו בהתרחשויות אמנותיות, כיתות אמן, וידאו ארט, סטורי טלינג, סאונד הילינג, גאגא, אוכל מנחם ומוסיקה יפהפייה שיעניקו רגעים של ריפוי והחלמה.

בין הסדנאות: סדנת נשימה, צלילים מרפאים, סדנת רישום, סטורי טלינג – סיפורים על ירושלים, סדנת גאגא אנשים, פרפורמנס, מופע נגינת הלב המקודשת, מופעי מוזיקה קטנים ועוד.

חוקרים, אנשי ונשות רפואה ואמנות, מוזיקאים, כותבות ויוצרים מנקודות מבט מגוונות, יזמינו אתכם לחוות ולהעניק לעצמכם שי של השראה, נחמה, שחרור, התבוננות מחודשת במה שכבר מוכר ואפשרי.

בין הסדנאות: סדנת נשימה, צלילים מרפאים, סדנת רישום במודל, סטורי טלינג – סיפורים על ירושלים, סדנת גאגא אנשים, תיאטרון צחוק עם מסכות, פרפורמנס, מופע נגינת הלב המקודשת, מופעי מוזיקה קטנים ומרפאים ועוד.

29.2 בין השעות 19:00 – 24:00, כניסה החל מ 18:30 | מחיר: 50 ₪, סטודנטים ותושבי העיר –  40 ₪ הכניסה ללא תשלום למשרתי מילואים ובני/בנות זוגן ולתושבים שפונו מביתם.

פרטים נוספים באתר המוזיאון. https://www.tod.org.il/event/a-moment-in-time/

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.