שבת , יולי 27 2024
מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג:

״גולסטאר יוון״

 בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג 

גולסטאר, סדרת הדוקו-ריאליטי האהובה של HOT ,חוזרת בעונה 11 והפעם הנבחרת מגיעה ליוון. לצד הכוכבים האהובים, מככב העונה גם  איאן זירינג, המוכר מתפקידו כסטיב בברלי הילס 90210.

זו הפעם הראשונה בתולדות הסדרה ובתולדות הריאליטי הישראלי, שכוכב הוליוודי מגיע על מנת להיות חלק מהנבחרת של ״גולסטאר״, וזו הפעם הראשונה שזירינג מופיע בסדרה מחוץ לארה״ב.

לצדו של איאן זירינג, יככבו בעונה החדשה של ״גולסטאר יוון״: המאמנים שייע פייגנבוים וג׳ובאני רוסו, אלירז שדה, ליאם גולן, רז זהבי, דניאל יונה, ג׳קי מנחם, יוני ארליך, חמימו, אנדי רם, ליאור דיין, קובי סויסה, ירון ברלד ואלעד צפני.

יוצרים: ירון ליכטנשטיין ואליאב גולדפריד

הפקה: ADD

המשטר
The Regime


החל מה-4.3

ב-HOT VOD ,NEXT TV ו-HOT HBO

פרק חדש בכל יום שני ב-22:00

בצמוד לשידור בארה"ב

300573_HO_OM_The_Regime_KA_30x30_rgb_v06_Art.jpg

"המשטר" ("The Regime") היא דרמה פוליטית מבית HBO. הסדרה נכתבה והופקה על ידי זוכה פרס ה"אמי" וויל טרייסי שעומד מאחורי סדרת המופת, זוכת פרס ה"אמי" -"יורשים" וביימו אותה הבימאי המועמד לפרס האוסקר סטיבן פרירס ("המלכה") וזוכת פרס ה"אמי" ג'סיקה הובס ("הכתר").

את קאסט הסדרה מובילים זוכת פרס האוסקר קייט וינסלט ("טיטניק"), המועמדת לפרס האוסקר אנדראה רייסבורו ("בירדמן") והמועמד לפרס ה"אמי" יו גרנט ("יומנה של ברידג'ט ג'ונס") .

העלילה חושפת את המתרחש בין קירות ארמונה של הקנצלרית האירופית אלנה ורנהאם (וינסלט).

ורנהאם המכהנת כמנהיגה רודנית שנים ארוכות, מרגישה מעורערת ומלאת חרדה בשל מצבה הרעוע של מדינתה ומחליטה לפנות לאחד מחייליה המסורים והנאמנים לה ביותר, הרברט זובאק (שואנארטס), שיעזור לה להחזיר את השליטה לידיה. אך כאשר זובאק הופך לאיש סודה הבלעדי של הקנצלרית ולבעל השפעה על החלטותיה הפוליטיות, ארמון המלכות והמדינה כולה בסכנה.

עוד משתתפים בסדרה זוכת פרס ה"אמי" מרתה פלימפטון ("לגדל את הופ"), מתיאס שואנארטס ("הנערה הדנית"), גיום גליין ("איב סאן לורן"),  לואי מינט ("The Chemistry of Death ") ועוד.

הקיסרית סיסי
Sisi


החל מה-7.3 כל פרקי העונה הראשונה ב-HOT VOD וב-NEXT TV

עונות 2 ו-3 יעלו בהמשך השנה

והחל מה-11.4, ימי חמישי ב-22:00 ב-HOT HBO

DIN_A4_quer_Keyart_Spiegelkabinett copy.jpg

בלעדי ב-HOT!

"הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת על סיפור חייה של קיסרית אוסטריה, "סיסי". הסדרה נכתבה על ידי היוצרים אנדראס גוצטרוברט קראוזה ("Open Desert") ואלנה הל ("Benzin") ובוימה על-ידי הבימאי סוון בוסה ("Dark Woods"). כל פרקי העונה הראשונה עכשיו רק ב-HOT, עונות 2 ו-3 יעלו בהמשך השנה.

את קאסט הסדרה מובילים ג'ניק שומן ("מרכז העולם"),דומיניק דבנפורט ("רכבת לילה לליסבון") דיוויד קורבמן ("Stralsund") ומרקוס גריסר ("Wildbach").

עלילת הסדרה עוקבת אחר חייה המרהיבים של קיסרית אוסטריה, אליזבת' (דבנפורט). הקיסרית המוכרת בכינוייה "סיסי", גדלה כדוכסית בווארית, נערה צעירה וחסרת מעצורים אשר פוגשת בקיסר אוסטריה יפה התואר, פרנץ (שומן) ומתאהבת עד מעל הראש. לאחר רומן ממושך, השניים מחליטים להינשא וסיסי הופכת לקיסרית אוסטריה. בעודה מתמודדת עם אתגרי המלוכה הרבים הניצבים בפניה, סיסי מבססת את מעמדה והופכת לקיסרית חלוצה, מודרנית, מלאה בכריזמה וביטחון עצמי אשר מתווה דרך לנשים רבות ולאירופה כולה ובכך הופכת לקיסרית אוסטריה האייקונית.

עוד מששתפים בסדרה טניה שליף ("הנפילה"), דזירה נוסבך ("קפיטני"), ג'ובאני פוניאטי ("The Last Night") בוריס אליינוביץ' ("הגמד השביעי") ועוד.  

החקירות של ויסטינג 2
Wisting 2


החל מה-24.3, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ובימי ראשון ב- 22:00 ב- HOT HBO

Wisting-S2_Horizontal_9000x5063_2_CAST copy.jpg

בלעדי רק ב-HOT!

"החקירות של ויסטינג" ("Wisting") היא דרמת מתח נורדית המבוססת על שתי הנובלות "The Caveman" ו-"The Hunting Dogs" של הסופר רב המכר יורן ליר הורסט. הסדרה נוצרה על ידי היוצרים טריגווה אליסטר דיסן ("Red") אשר גם ביים אותה וקת'רין ואלן ("צלילה במים עמוקים").

את קאסט הסדרה מובילים סוון נורדין ("בעירה"), תאה גרין לונדברג ("כיבוש"), מדס אוסדל ("Flights"), ולארס ברג ("היעלמות כפולה").

עלילת הסדרה עוקבת אחר וויליאם ויסטינג (נורדין),בלש ממשטרת נורבגיה המתמחה בפענוח תיקי רצח. בעונה הראשונה הגיע לידיו מקרה שהתרחש בעיר נורביק ונקשר לרוצח סדרתי אמריקאי מבוקש. בשיתוף פעולה עם בלשי FBI, הוא יוצא במבצע ללכידת הרוצח ומגלה כי מדובר בתיק הרבה יותר גדול מכפי שחשב.

בעונה השנייה ויסטינג פותח במרדף לתפיסת רוצח סדרתי נוסף לפני שיכה שנית. במקביל, מנסה לפענח מקרה רצח מסתורי שהתרחש במרכז העיר לבריק, שם נמצא ראשה הערוף של אישה צעירה.

עוד משתתפים בסדרה קירסטי סנדל ("Phonenix"), היידי גולדמן ("The Fortress"), קארי-אן מוס ("מטריקס"), מאדס פטרסן ("טרול"), מריאן הול ("Ammo"), ג'ארד ב. אידסוולד ("ג'נטלמן בנשמה"), אוולין אוסזואה ("Rahti") ועוד.

תפוחים לעולם לא נופלים
Apples Never Fall


החל מה-17.3 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-20.3, ימי רביעי ב-20:30 ב- HOT3

Apples_Never_Fall_S1_Horizontal_8640x4861_72dpi_Textless_KeyArt.jpg

"תפוחים לעולם לא נופלים" ("Apples Never Fall") היא דרמת מתח המבוססת על נובל באותו השם מהסופרת של "שקרים קטנים גדולים", ליאן מוריארטי. הסדרה נוצרה על-ידי  מלאני מרניץ' ("הרומן") ובוימה על-ידי הבימאי  כריס סוויני ("התייר").

את קאסט הסדרה מובילים המועמדת לאוסקר אנט בנינג ("אמריקן ביוטי"), המועמד לפרס ה"אמי" סם ניל ("כנופיית ברמינגהאם"), המועמד לפרס ה"אמי" ג'ייק לייסי ("הלוטוס הלבן") ואליסון ברי ("קומיוניטי").

עלילת הסדרה עוקבת אחר משפחת דלאני, סטן (ניל) וג'וי (בנינג), זוג הורים מבוגרים, המחליטים למכור את האקדמיה לטניס שבבעלותם, לפרוש לגמלאות ולחיות בנחת לצד ארבעת ילדיהם. אך כל התוכניות משתנות כאשר ג'וי נעלמת בפתאומיות. ארבעת הילדים נאלצים לבחון מחדש את מערכת היחסים של הוריהם ומגלים כי מאחורי החזות הזוגית וההרמונית לכאורה, נחשפים סודות אפלים שהופכים את עולמם .

בסדרה משתתפים גם: פויה שאה ("שחקי אותה כמו בקהאם"), ג'יין הול ("וונטוורת'"), אנה מריה בלו (" Unsound") , שרון ברוק ("אלביס"), ג׳ינין סראלס ("אוטופיה"), גיילס מאתי ("NCIS") ועוד.

הטובות לקרב- עונה שישית
The Good Fight 6


החל מה-10.3,כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ובהמשך ב-HOT3

tgf_sp_hero_landscape_0.jpg

"הטובות לקרב" ("The Good Fight") היא דרמה פוליטית המועמדת לפרס ה"אמי" וסדרת הבת המוערכת של ה"אישה הטובה". את הסדרה יצרו בני הזוג המועמדים לפרס "האמי" רוברט ומישל קינג שעומדים מאחורי סדרת האם, והבמאי המועמד לאוסקר פיל אלדן רובינסון ("אחים לנשק").

את קאסט העונה מובילים זוכת פרס ה"אמי" כריסטין ברנסקי ("האישה הטובה"), זוכת פרס "האמי" אודרה מקדונלד ("העידן המוזהב"), זוכה פרס ה"אמי" המנוח אנדרה בראואר ("ברוקלין תשע-תשע"), שרה סטיל ("האישה הטובה"), ניאמבי ניאמבי ("שלטון הסופרמנים") והמועמד לפרס ה"אמי" ג'ון סלאטרי ("מד-מן").

הסדרה נוהגת לשלב בעלילותיה נושאים חברתיים בוערים שעומדים על סדר היום, כגון: תנועת "MeToo", הטרדות מיניות באינטרנט, פייק ניוז וכד'. בעונה השישית דיאן מתמודדת  עם חרדה קיומית ותחושה שעולמה מתפורר, הציבור האמריקני המפולג קרב למלחמת אזרחים ובמקביל הקריירה שלה הולכת ודועכת. דיאן מחליטה לפנות למטפל רגשי לא קונבנציונלי, ד"ר לייל בטנקורט (סלאטרי) שמוביל אותה לתובנות מעניינות וצובע את העתיד באור אחר.

עוד משתתפים בסדרה המועמד לפרס ה"אמי" גארי קול ("NCIS") , המועמד לפרס ה"אמי" ג'ון סלאטרי ("מד-מן"),  שרמיין בינגווה ("שחרור"),מייקל בוטמן ("סדנה לעצבים"), ברנדה ברקסטון ("האחות ג'קי"), זאק גרנייה ("דדווד") ועוד.

הטירון 3
The Rookie 3


החל מה-7.3, ראשון-חמישי בשעה 22:00

ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

152737_0027_v5.jpg

"הטירון" ("The Rookie"), דרמת המשטרה המועמדת לפרס ה"אמי" של רשת ABC שנוצרה על ידי התסריטאי והמפיק אלכסי האולי ("קאסל", "The Following"). הסדרה, שחודשה מאז עלייתה לחמש עונות, מגיעה כעת ל-HOT Zone עם עונתה השלישית.

הסדרה עוקבת אחר ג'ון נולאן (ניית'ן פיליון, "קאסל"), גבר גרוש בן 40, שלאחר שנקלע לשוד בנק ועזר לשוטרים לעצור את השודד, עובר ללוס אנג'לס כדי להתחיל קריירה חדשה כשוטר. הוא מצטרף ל-LAPD ומתחיל הכשרה באקדמיה לשוטרים. כשהכשרתו של ג'ון מסתיימת, הוא הטירון המבוגר ביותר במשטרה ונאלץ להתמודד עם האופי המסוכן והלא צפוי של עבודתו החדשה.

לצדו של פיליון מככבים: אליסה דיאז ("ריי דונובן"), ריצ'רד ט. ג'ונס ("נרקוס", "דיאטת סנטה קלריטה"), אריק וינטר ("המנטליסט"), מליסה אוניל ("חומר אפל") ועוד.

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.