יום חמישי , מאי 2 2024
סיפור אהבה עונה 2, LOVE LIFE , הוט, HOT

סיפור אהבה 2

סיפור אהבה 2
Love Life 2

"סיפור אהבה" ("Love Life") היא סדרת אנתולוגיה קומית של HBO Max הנוצרה על-ידי סאם בויד ("In A Relationship"), שגם כתב וביים את מרבית פרקי העונה. את הסדרה הפיקה המפיקה והתסריטאית ברידג'ט בדארד ("טרנספרנט").

את קאסט הסדרה מובילים המועמד לפרס ה"אמי" ויליאם ג'קסון הרפר ("המקום הטוב"), המועמדת לפרס ה"אמי" ג'סיקה ויליאמס ("הדיילי שואו") וזוכה פרס ה"אמי" קית' דיוויד ("האנטומיה של גריי").

האנתולוגיה הרומנטית עוקבת בכל עונה אחר דמות אחרת במעלליה הרומנטיים החל מאהבתם הראשונה ועד לזו האחרונה. הסדרה עוסקת באופן שבו האנשים שאנחנו מתחברים איתם לאורך החיים משנים אותנו.

העונה הראשונה התמקדה בדרבי קרטר (המועמדת לאוסקר אנה קנדריק, "פיץ' פרפקט") ובמסעה למציאת אהבה ואילו העונה השנייה מתחילה בנקודת הסיום של הראשונה, אך הפוקוס עובר למרקוס ווטקינס (הרפר),גרוש טרי שנאלץ לנווט את דרכו בעולם הדייטים הסוער של ניו יורק במטרה למצוא את בחירת ליבו.

עוד משתתפים בסדרה המועמד לפרס ה"אמי" אריאן מואייד ("יורשים"), זואי צ׳או ("אפטר פארטי"), פיטר ואק ("עושות כותרות"), סשה קומפר ("עובדי אלוהים"), כריס פאוולפונקי ג'ונסון ("סאטרדיי נייט לייב"), ג'אנט יוברט ("המציאה המושלמת"), סטיבן בויר ("הזאב מוול סטריט") ועוד.


החל מה-14.2, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-3.3 ימי ראשון ב-20:15 ב-HOT3

יש לבדוק גם

הג'ינקס 2

עונה שנייה לסדרה מבית HBO שהגדירה מחדש את ז'אנר הדוקו-קריים.   הג'ינקס (עונה 2) /The Jinx     …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.