שבת , יולי 27 2024
לרדוף אחרי הטעם, באדיבות דיסקברי פלוס, yes

עכשיו בדיסקברי פלוס: "לרדוף אחרי הטעם"

השפית וסופרת המצליחה קרלה הול היא כוכבת "לרדוף אחרי הטעם" רק בd+.

לרדוף אחרי הטעם תשודר בדיסקברי+ , ב-yes וב-STING+ החל מה – 20 בפברואר 2024

קארלה הול יוצאת עם צופייה להרפתקה גלובלית במטרה לחקור את השורשים הבלתי צפויים של המנות הפופולריות בתרבות המזון האמריקאי העכשווי בסדרה "לרדוף אחרי הטעם" בערוץd + . החל מהיום תוכלו לעקוב אחר צעדיה של קארלה כאשר סקרנותה לגבי המנות האמריקאיות ההכי טעימות, מפשטידת עוף ועד לגלידה, מובילה אותה לגאנה, איטליה, טורקיה ועוד.    

במהלך הדרך, קארלה עוקבת אחר ההיסטוריה והשושלת של המנות, ומגלה את מוצאיהן הבינלאומיות והמקושרות, כמו כן התרבויות שפרצו את הדרך עבור המטבח האמריקאי העכשווי – מכוון שאם לא מכירים את ההיסטוריה, לא מכירים את המנה. הצטרפו לקארלה כשהיא רודפת אחר הטעמים ברחבי העולם כדי לגלות כיצד הכול מתמזג יחדיו על הצלחת האמריקאית.

""לרדוף אחרי הטעם" מאחדת כל כך הרבה מהדברים שאני מתלהבת מהם. מדובר בסדרה על אוכל, ועל משפחה, שיתוף סיפורים, היסטוריה, וטיולים. ומה שחשוב יותר, לתת קרדיט לתרבויות שלקחו חלק במנה מסוימת," אמרה הול. "אני מאד גאה בתוכנית הזאת. כל המעורבים ביצירתה, כולל אני, שהשקענו בה את ליבינו ואת נשמתינו. זאת הייתה הרפתקה נפלאה, ואני לא יכולה לחכות שאחרים יחלקו בזה."   

משך ששת הפרקים בארוך חצי שעה בהם קארלה צוללת להיסטוריה של הקלאסיקות האמריקאיות, משרימפס וגריסים ועד לעוף חריף, ברביקיו, ועוד. בפרק אחד, קארלה יוצאת להרפתקה חלבית בלתי צפויה שמביאה אותה מארה"ב לאיטליה ולטורקיה, כדי לגלות את מוצא הגלידה. בזמן ביקוריה בכל החנויות גלידה הטובות ביותר בניו יורק ובפילדלפיה, קארלה לומדת על השיטות הייחודיות להכנת גלידה המעניקות לקינוח הקלאסי את מרקמו החלק והקרמי.

לאחר מכן, באיטליה קארלה מקבלת שיעור על ההבדל בין גלידה לג'לאטו, ובטורקיה, חוזרת להתנהג כמו ילדה כשהיא משחקת עם האוכל שלה ומגלה רכיב ייחודי שנותן לגלידה את רכותה. המסעות של קארלה אינם מסתיימים שם, שכן היא ממשיכה לטיול טאקוס במקסיקו ומגלה כיצד להבה אנכית סייעה לתרבויות להתנגש זו בזו וליצור "טאקוס אל פסטור". היא חוקרת גם כן כיצד ג'מייקה תרמה לעצב את המרקם הפתיתי של פשטידת עוף, ובגאנה היא טועמת את השורשים הפיקנטיים של עוף חריף עם טבח אריק אדג'פונג. 

לרדוף אחרי הטעם: רק בd+  ללקוחות yes ו – STING+

החל מה – 20.02.24

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.