יום שישי , יולי 26 2024
אדוני ראש העיר עונה 2, yes

בחירות מקומיות ב- yes VOD

 

בוחרים לראשות העיר!

לרגל הבחירות המוניציפליות yes תעלה קטגוריית צפייה מיוחדת עם מבחר הסדרות, הסרטים ותכני הדוקו העוסקים בפוליטיקה של הרשויות המקומיות בישראל וברחבי העולם 

החל מה- 25/2 בyes VOD וב- STING+

בין התכנים שיעלו בקטגוריה: "הבטחות" עם איזבל הופר; אדוני ראש העיר"' עם טינה פיי וטד דנסון; "רודי ג'וליאני: דוקו מוזיקלי" ;"דרוש גיבור" – של דייויד סימון; "המדובב", עם אניה בוקשטיין שרצה לראשות העיר וכמובן "מפרץ ההרפתקאות"!

***

בשבוע הבא יערכו בישראל הבחירות המוניציפליות ולרגל המאורע תעלה yes החל מה-25.2 ב- yes VOD וב- +STING קטגוריית צפייה מיוחדת עם שלל סדרות, סרטים ותכני דוקו מישראל ומהעולם על מערכות פוליטיות מקומיות ועל ראשי עיר שבאו לשנות, להשפיע או פשוט להיבחר ולקוות לטוב.. 

 

בין התכנים שיעלו בקטגוריה:

מישראל – "המדובב", סופי כץ (אניה בוקשטיין) רצה לראשות עיריית קריית ים.

מצרפת- סרטים כמו "הבטחות" עם איזבל הופר כראשת עיר פריזאית ו"להיות מאושר" עם פבריס לקוני. מארה"ב –"אדוני ראש העיר" – הקומדיה שיצרה טינה פיי עם טד דנסון על ראש עיריית לוס אנג'לס. "רודי ג'וליאני: דוקו מוזיקלי" – סרט תיעודי מרתק ויוצא דופן על ראש עיריית ניו יורק לשעבר. "עיר שבורה" – מותחן עם ראסל קרואו כראש עיריית ניו יורק המושחת, "דרוש גיבור" – דרמה של יוצר הסמויה דייויד סימון על ראש העיר של יונקרס בניו יורק. וכמובן "מפרץ ההרפתקאות", שם ראשת העיר טובה והגורים ינסו לנצח אחת ולתמיד את ראש העיר האמדינגר, מעמק הערפל ועוד! 

 

הצביעו והשפיעו!

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.