שבת , יולי 27 2024
תרגיע, עונה 12, לארי דייויד, הוט, HOT

תרגיע- העונה האחרונה

תרגיע 12
Curb Your Enthusiasm 12

"תרגיע" ("Curb Your Enthusiasm"), הקומדיה זוכת "גלובוס הזהב" וה"אמי" של HBO, נוצרה על ידי יוצר "סיינפלד" וזוכה פרס ה"אמי", לארי דיוויד שמגלם את עצמו. הסדרה שבה למסך ב-2017 לאחר הפסקה של יותר מ-6 שנים, וכעת היא חוזרת לעונה 12 ואחרונה שתשודר ב-HOT בצמוד לארה"ב.

הסדרה "מתעדת" את חייו של לארי דיוויד, תסריטאי הוליוודי ממורמר וציני, אשתו שריל (המועמדת ל"אמי" שריל היינס), המנהל שלו, ג'ף (המועמד ל"אמי" ג'ף גארלין, "הגולדברגים") ואשתו של ג'ף, סוזי (סוזי אסמן, "ברוד סיטי"). "תרגיע", עם כמות גדושה של ציניות ומיזנתרופיה לא מזיקה, עוקבת אחר חיי היומיום של לארי ומראה כיצד בעיות קטנות ובנאליות לכאורה – כמו כוס קפה קרה או חולצה מוכתמת – יכולות להסתבך ולהתדרדר ללא שליטה. הסדרה מצולמת ללא תסריט והשחקנים מאלתרים את הדיאלוג בהתאם לקווים כלליים שניתנים להם בכל סצנה, מה שתורם לתחושת האותנטיות.

לצדו של דיוויד ישובו לככב גם ג'יי בי סמובס ("דייט לילי"), ריצ'ארד לואיס ("לעזוב את לאס וגאס"), זוכה "גלובוס הזהב" טד דנסון ("המקום הטוב", "חופשי על הבר"), וינס ווהן ("לדפוק חתונה") וזוכת פרס ה"אמי" טרייסי אולמן  ("המלכה").


החל מה-5.2, ימי שני בהוט, יס וסלקום TV 

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.