יום ראשון , מאי 19 2024
דיסני פלוס, לוגו

וידאו: "הסיפור של בון ג'ובי"

דיסני+ פרסמה טיזר ל"תודה רבה ולילה טוב- הסיפור של בון ג'ובי". סדרת דוקו בת ארבעה פרקים המתעדת את העבר האפי והעתיד הלא ברור של אחת הלהקות המזוהות ביותר בעולם, וסולן הלהקה – ג'ון בון ג'ובי. מסע בן 40 שנה של אלילי רוקנרול, כאשר פציעה בקול מאיימת לעצור את הכל. "תודה רבה ולילה טוב – הסיפור של בון ג'ובי" עולה בבכורה ב-26 באפריל רק בדיסני+.
הסדרה מצטרפת ללהקה בפברואר 2022 ועוקבת אחר המסע שלהם בזמן אמת, עם העליות והירידות. מרגש ככל שיהיה, נדיר שאגדה כמו ג'ון בון ג'ובי נותן לעולם להיכנס לרגעים הפגיעים ביותר שלו, בעודו חי אותם.
40 שנה של סרטונים אישיים, דמואים שלא פורסמו, מילים מקוריות ותמונות שמעולם לא נראו לפני כן המתעדות את המסע ממועדוני חוף ג'רזי, ועד לבמות הגדולות ביותר על פני כדור הארץ. הסדרה משחזרת את הניצחונות והכישלונות, הלהיטים הגדולים ביותר, האכזבות ואת רוב רגעי החיכוך הפומביים.
"תודה רבה ולילה טוב – סיפורו של בון ג'ובי" בוים והופק על ידי זוכת פרס האמי גות'האם צ'ופרה ("המוזה של קובי בראיינט", "האיש בזירה", "טום נגד הזמן"). הסרט הופק על ידי ג'יזל פארטס ואמית' סנקארן עבור ROS, והוא הופק ונערך על ידי אלכס טרודו ויריאטו, שמילא תפקיד קריטי ויצירתי בעיצוב הסדרה.

בדיסני פלוס מ-26 באפריל, יום הולדתו של גלעד שלום.

יש לבדוק גם

טריילרים לשבת

הנה טריילר ראשון ל- WICKED הסרט הראשון יעלה בנובמבר 2024 והשני כעבור שנה. צפו בטריילר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.