שבת , יולי 27 2024
ג'יימי דורנן, התייר, הוט, HOT, THE TOURIST

התייר 2

התייר 2
The Tourist 2

"התייר" ("The Tourist") היא דרמת מתח המועמדת לפרס הבאפט"א וכעת חוזרת לעונה נוספת. הסדרה נכתבה על-ידי האחים זוכי ה"אמי" שהפיקו את "פליבג", הארי וג'ייק וויליאמס ("שקרן ושקרנית") ובוימה על-ידי כריס סוויני ("בחזרה לחיים") ודניאל נטהיים ("דוקטור הו").

את הקאסט של הסדרה מובילים המועמד לפרס הבאפט"א ול"גלובוס הזהב" ג'יימי דורנן ("בלפסט"), דניאל מקדונלד ("קופסת הציפורים"), אולוון פואר ("הנסיעה של חיי") והמועמד לפרס הבאפט"א קונור מקנייל ("101 דלמטים").

עלילת הסדרה עוקבת אחר אליוט (דורנן) שנקלע לספק תאונת דרכים ספק ניסיון רצח. הוא מתעורר בבית חולים באוסטרליה, ונאלץ להשתמש ברמזים המעטים שהוא מוצא לזהותו כדי להיזכר ולחמוק ממי שמחפש לפגוע בו.

בעונה השנייה אליוט ןחברתו הלן (מקדונלד) נוסעים יחדיו לאירלנד, ממנה הגיע, כדי לגלות מידע על שורשיו ולפענח את עברו המסתורי- אך הדברים נעשים למורכבים משדמיינו, ומהר מאוד הם מבינים כי חייו הקודמים היו מלאים בתככים סכסוכים ואתגרים רבים.

בסדרה מככבים גם דיארמאיד מורטאג ("התאמה מושלמת"), נסה מת׳יוסאוון דאפי ("The Dry"), מיאוו סמית'פרנסיס מגי ("בן ממשיך"), רוסלין קוקס ומארק מק'קנה ("אוברלורד").

החל מה-21.1, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-29.2, ימי חמישי ב-22:00 ב-HOT HBO


החל מה-21.1, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-29.2, ימי חמישי ב-22:00 ב-HOT HBO

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.