יום שישי , יולי 26 2024
נטליה מדברת: המקרה המוזר של נטליה גרייס, The Curious Case Of Natalia Grace: Natalia Speaks, דיסקברי פלוס , yes

עכשיו ב-yes: "נטליה מדברת"

" נטליה מדברת: המקרה המוזר של נטליה גרייס" – סדרת-ההמשך הדוקומנטרית שרבים ציפו לה

" נטליה מדברת: המקרה המוזר של נטליה גרייס" תשודר בשידור בכורה בדיסקברי+ , ב-yes וב-STING+ החל מה – 18 בינואר 2024

דיסקברי+ משיקה שלב חדש בסאגה המשפחתית הפתלתלה של נטליה גרייס בארנט והפעם נטליה מדברת. "נטליה מדברת: המקרה המוזר של נטליה גרייס", אשר ישודר בשידור בכורה ביום חמישי, 18 בינואר ללקוחות דיסקברי+ ב – yes ו – +STING . הסדרה "נטליה מדברת" תמשיך מהנקודה שבה הגיעה לסיומה המפתיע הסדרה "המקרה המוזר של נטליה גרייס". היא תצלול לעומק השאלות, המחלוקות והסודות שהתגלו בסדרה הראשונה, אך הפעם נטליה תחשוף את הצד שלה בסיפור. הסדרה הדוקומנטרית בת ששת הפרקים תציג גם שיח נרחב ונסער בין נטליה ואביה המאמץ מיכאל ברנט; השניים יישבו פנים אל פנים בפעם הראשונה ויתמודדו עם ההאשמות שהוטחו בעבר משני הכיוונים.

כשהסדרה "המקרה המוזר של נטליה גרייס" עלתה לאוויר בשנה שעברה, קהל הצופים נשבה בסאגה הפתלתלה והמסעירה הזו ולא ידע שובע. הסדרה הפכה לאחת הסדרות החדשות הנצפות ביותר בדיסקברי+. הסיפור הזה רחוק מסיום וברור שהצופים נותרו עם שאלות רבות שהם מצפים לקבל עליהן תשובות. "נטליה מדברת" מספקת מענה לשאלות אלו; הסדרה מציעה את נקודת המבט של נטליה למסתורין המוזר הזה שעולה על כל דמיון," כך אמר ג'ייסון סרלניס, נשיא רשת הטלויזיה של טרנר וערוץ HLN ב- Warner Bros. Discovery.

"נטליה מדברת: המקרה המוזר של נטליה גרייס " מציע גישה בלעדית לנטליה גרייס בארנט כאשר היא חושפת את הסיפור שלה ומתעמתת חזיתית עם ההאשמות של הוריה המאמצים לשעבר מייקל וכריסטינה בארנט. לאורך ששת חלקי הסדרה, "נטליה מדברת" חוזרת ומתארת את סאגת האימוץ שלה ואת ההאשמות של הזוג בארנט מנקודת מבטה של נטליה. הסדרה מציעה הזדמנות לגלות מה קרה באמת מאחורי דלתות סגורות בבית משפחת בארנט וכמה אמת יש בטענה שלהם שנטליה לא הייתה יתומה אוקראינית בת שש הסובלת מהפרעה גנטית נדירה, אלא למעשה אישה בוגרת בעלת נטיות רצחניות שביקשה לפגוע בהם ובילדיהם. "נטליה מדברת" כוללת גם ראיות וקטעים מצולמים שטרם נחשפו, כמו גם תיאוריות חדשות ועדויות ממגוון קולות, לרבות סוכני ה-FBI בדימוס שהיו הראשונים לחקור את התיק של נטליה, מומחי גנטיקה שיעזרו לקבוע מהו גילה האמיתי של נטליה, ועוזרת התובעת של מחוז טיפקאנו ג'קי סטארבק אשר הובילה את התביעה נגד מייקל במשפט שלו בחודש אוקטובר 2022. בנוסף, הסדרה הדוקומנטרית שופכת אור על השלב הבא בחייה של נטליה ומשרטטת את דיוקן חייה במשפחתה המאמצת החדשה, כולל ראיונות עם הוריה המאמצים, בישופ אנטון מאנס ואשתו כריסטינה.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.