יום ראשון , אפריל 28 2024
דב נבון, מופע יחיד, בית ציוני אמריקה

2024 בבית ציוני אמריקה

פותחים את 2024 עם תקווה ותרבות
כמו ישראלים רבים, אנחנו נפרדים מ-2023 בשמחה ומביטים אל עבר השנה האזרחית החדשה עם אופטימיות זהירה ותקווה גדולה לבשורות טובות, שקט ונחת.

עוד אי אפשר לדבר על שיגרה מלאה, זה נכון. יחד עם זאת, אנחנו בוחרים לפתוח את דלתות בית ציוני אמריקה לכמה רגעים של תרבות, אמנות, מרחב למידה ואפילו קצת צחוק. במילים אחרות – צוהר לשפיות.

תוכלו למצוא בחודש הקרוב מגוון הרצאות מרתקות לצד מופעי בידור. מוזמנות ומוזמנים לשריין ולהתרענן.

 

שתהיה לנו שנה אזרחית שקטה, מיטיבה ורגועה. אמן!

לפרטים נוספים לחצו כאן
איתי אנגל: ישראל בין חמאס, איראן ואוקראינה |

3 בינואר

בשיא הקרבות באוקראינה, במהלך שיחה עם איתי אנגל, ביקש נשיא אוקראינה להבין אם ישראל מתכוונת לסייע למדינה שלו להתמודד מול המתקפה הרצחנית של רוסיה של פוטין.

ולמה המלחמה באוקראינה קשורה למלחמות שלנו עם איראן וסוריה? ישנם דברים שאפשר לראות רק כשיוצאים לשטח.

איתי אנגל, זוכה פרס סוקולוב לעיתונאות, יוביל אותנו בקטעי תיעוד בלעדיים דרך עיראק, סוריה, לבנון, איראן, סעודיה, תימן ורוסיה על מנת להבין את מערך הכוחות החדש בשכונה שלנו.

בהרצאתו הוא גם מסביר את ההתנהלות שלו מאחורי הקלעים במדינות אויב. איך, כישראלי, הוא מסתובב במקומות כמו סוריה או עיראק, לעיתים בין מיליציות שיעיות נאמנות לאיראן ושטחים בהם פועלים ג׳יהאדיסטים של דאע״ש.

פרטים נוספים וכרטיסים
דרור גלוברמן: נפלאות הבינה | 10 בינואר
הבינה המלאכותית מאיצה ואת הרכבת הזו אף אחד לא יוכל לעצור. כלי העבודה החדשניים מתרבים במהירות, איתם מתעדכנות שיטות העבודה ומשתנים מודלים עסקיים.

כלי AI כבר מייצרים יתרון תחרותי לעסקים ולאנשים בכל מגזר: מסחר, תעשייה, שיווק, תקשורת, פיננסים, טכנולוגיה, נדל״ן ומה לא. הם מייצרים תובנות, תכנים, תמונות ומצגות. כותבים הסכמים משפטיים ותוכנות. מאתרים לידים מדויקים למכירות ותומכים בלקוחות. טקסט ומחוללי תמונות מטקסט, הפכו לשיטות עבודה קבועות.

בהרצאתו סוקר דרור גלוברמן את השינויים בתחום ומהווה ״גשר״ שמחבר בין הטכנולוגיה, הבנתה, הבנת חשיבותה ואיך נכון לכל אחד מאיתנו לשלב אותה ביום יום.

מידע נוסף וכרטיסים
הקבינט הנשי | 5 בינואר
הקבינט הנשי הוא מופע שמאגד שלוש אמניות ישראליות מוכשרות: מיקי קם, משי קליינשטיין וטלי אורן. הן משתפות פעולה כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת, מלאה במוזיקה, צחוק וידידות, ומספקות מפלט נחוץ מהתקופה המאתגרת הזו של מלחמת חרבות ברזל.

לאורך המופע הן מבצעות מבחר שירים ישראליים מוכרים ואהובים. מנגינות שחובקות מגוון רחב של ז'אנרים וסגנונות, ומבטיחות שכל אחד ימצא משהו שמוצא חן בעיניו. בנוסף לשירים המוכרים האלה, השלישייה מבצעת גם שירים ממחזות זמרה שהשתתפו בהם. ביצועים אלה מציעים הצצה ייחודית לעולם התיאטרון הישראלי, ומציגים את הכישרון והרבגוניות יוצאי הדופן של כוכבות המופע.

מידע נוסף וכרטיסים
רוני שינקמן: איך למדתי לאהוב את עצמי | 14 בינואר
"במשך השנים עברתי תהליך ארוך ומשמעותי עם עצמי. לאורך ילדותי לא אהבתי את הדמות שנשקפה מולי במראה וניסיתי לשנות אותה בכל מחיר. חיצונית ופנימית.

אחרי שברון לב שעברתי הבנתי שאם לא יהיה לי את עצמי, לא יהיה לי כלום והפכתי את המלחמה בעצמי למלחמה אחרת – המלחמה על רוני. איך אוכל ללמד ולחנך את עצמי, לאהוב את מה שאני רואה.

בהרצאה אספר את הסיפור האישי שלי, את הדרך שעברתי ואתן כלים ושיטות פרקטיות להעלאת הביטחון העצמי ולפיתוח אהבה עצמית. הכנתי לנו ערב מדהים, במהלכו נתרגל יחד את השיטות אחת מול השנייה."

פרטים נוספים וכרטיסים
תיאטרון החאן: נוף לים | 15 בינואר
אל מדינה שכולה פקעת עצבים גדולה מגיע פליט אופטימי ומלא תקווה להתחיל חיים חדשים ושלווים. בניסיונו להשתלב הוא מסתבך בשרשרת צרות, שמגלגלות לידיו תינוק נטוש, עליו הוא נאלץ להגן ולצאת איתו למסע של התבגרות, ללמד אותו על החיים ולשוב ולגלות מחדש את יופיים.

*בהצגה נשמעים קולות נפץ ואזעקות עולות ויורדות

 

מידע נוסף וכרטיסים
דב נבון במופע סטנדאפ | 19 בינואר
דב נבון במופע יחיד אינטימי, כן וכובש במיוחד – מזמין אתכם להצטרף אליו לערב מטורף, מצחיק וסוחף, ביוגרפי ודמיוני.

כתיבה: גור קורן (מחזאי השנה ״המוגבלים״ בית לסין)

 

פרטים נוספים וכרטיסים
אמנות בבית ציוני אמריקה
תנועה פוגשת ביצירה

התערוכה מציגה אמנים ואמניות מתחומי הציור, הצילום, הפיסול והכתיבה – שבין יצירות האמנות שלהם נמצאת יצירה המורכבת מתנועה זורמת ומהפנטת, משיכות מכחול, צבעים וצורות הקוראים לצופה להמשיך את תנועת האמנות.

נעילה: 22 בינואר, 2024

מפיקת התערוכה: מורן יעקובי

ערב פתיחה חגיגי יתקיים ביום חמישי, 4 בינואר, בשעה 19:00. במהלכו יוגש יין וכיבוד, ויתקיים שיח גלריה המזמין את הצופים להכיר את האמנים והיצירות.

הכניסה פתוחה לקהל הרחב. נשמח לראותכם!

לפרטים נוספים אודות התערוכות והגלריות לחצו כאן
בעלה של אשתי | 2 הצגות ב-20 בינואר
כשאבי מגלה שלאשתו מזה חמש שנים, מיכל, יש עוד בעל בשם איציק, הוא כועס, פגוע ושבור לב. אבל במקום להתעמת עם אשתו, הוא בוחר בגישה לא שגרתית ומחליט להיפגש עם בעלה של אשתו כדי לנסות ולמצוא פתרון לבעיה המשותפת שלהם.

האם אבי ואיציק ימצאו דרך לפתור את הבעיה, או שהתחרות ביניהם תוביל לפירוק משפחה? ואם כן באיזה דרך יבחרו? קומדיה קורעת מצחוק על גברים ונשים, על המורכבות של מערכות יחסים מודרניות ועל הדינמיקה המוזרה של אהבה בין בעל ואישה ובעלה השני.

 

למידע נוסף לחצו כאן
יאנה דרום: איך לגדל שמחת חיים? | 21 בינואר
לשמוח זה לא מותרות ואפשר ללמוד לייצר שמחה בכל גיל.

בהרצאה “איך לגדל שמחת חיים”, יאנה מדגימה דרך כלים מפתיעים וזמינים לכולנו שעוזרים לשמור על תחושת החוסן האישי והמשפחתי. נלמד איך מחזקים ערך עצמי, תחושת הודיה, אנרגיה פנימית ומוטיבציה.

היא מציידת אותנו בגישה מעשית להגברת שמחה, גם כשהחיים מאתגרים וגם כשאין לנו שליטה על מה שקורה בחוץ.

בכנות מלאה ובהרבה הומור, יאנה מזכירה לנו שהחיים הם כאן ועכשיו, ונותנת לנו כלים מעשיים להתמודד עם אתגרים אישיים, משפחתיים ומקצועיים.

מידע נוסף וכרטיסים
עמית סגל: סיפורה של הפוליטיקה הישראלית |

24 בינואר

הרצאה מחכימה, מצחיקה ומעוררת מחשבה על הפוליטיקה הישראלית בעיצומן של השנים הדרמטיות בתולדותיה. סגל מדבר על הפוליטיקה הסמויה מהעין, לא זו של הסיסמאות הגדולות אלא של האנשים הרגילים.

באמצעות סיפורים מרתקים מאחורי הקלעים ופרטים שלא ידעתם על הפוליטיקה, הכנסת, הממשלה והאנשים מהחדשות ובמיוחד על יחסי דתיים חילוניים, ולמה המצב לא כל כך גרוע כמו שנראה בחדשות.

מידע נוסף וכרטיסים
התיאטרון שלנו מציג: איה! אאוץ'! אווה! | 13 בינואר
במקום סודי, לא הרחק מכאן, גרה משפחת יצורים מיוחדת במינה: אמא אווה וילדיה איה, איי, אח, ואאוץ'. זו המשפחה העסוקה ביותר עלי אדמות: כל מי שמקבל מכה, קטנה או גדולה, קורא בשמו של אחד מהם: איה! איי! אח! אאוץ'! או אווה! לקול הצעקה מגיע מיד בן המשפחה אשר בשמו קראו, כדי לטפל במטה הקסמים שלו בכל מכה או חבלה.
למידע וכרטיסים לחצו כאן
עשרות מופעי בידור וסטנדאפ
בואו לצחוק איתנו, להנות ולחוש כמה רגעים של נחת.

תשאירו את כל מה שמלחיץ או מבאס בבית, תבחרו אמנית או אמן שמדבר אליכם ובואו לערב של צחוק שהוא גם תרפיה.

מידע נוסף וכרטיסים
ליטל שוורץ במופע סטנדאפ | 17 בינואר
סטנדאפיסטית, שחקנית ויוצרת של הסדרה "חברות", שקטפה פרסים ומצליחה בכל העולם, במופע כן, משוחרר, חסר מעצורים ומצחיק בטרוף. ליטל אומרת את מה שכולם חושבים ולא מעיזים להגיד.
מידע נוסף וכרטיסים
Ten15: כנס HR שישי חיובי זוגי – 10 הרצאות מרתקות של 15 דקות | 26 בינואר
כנס HR ובעלי תפקידים רווחה ותרבות – כרטיס זוגי ללא עלות לבעלי תפקידים.
בוקר של הפוגה שמיועד רק לכם בתקופה המשוגעת הזו, עם מגוון הרצאות השראה מרתקות + מרחב מוגן10 הרצאות מרתקות של 15 דקות:

מנהיגות, סמכות ניהולית, התנהלות בשגרת חירום, יוזמה ומוטיבציה, הפחתת סטרס, חשיבה חיובית מקדמת, שימור עובדים ועוד…

 

למידע נוסף לחצו כאן
2 הרצאות בפברואר שכדאי לשריין להן מקומות
4 בפברואר | יוסיאן אליהו – מפסיקים לדבר מערביזציה. מה פספסנו שהביא אותנו ל-7.10? דרכי הפעולה של המשטר האיראני, ובאילו צעדים בראייתו, על מדינת ישראל לפעול.

 

27 בפברואר | אדוה דדון – אמנות השכנוע. מה אפשר ללמוד מהנוכלים הגדולים ביותר על הנעת אנשים לפעולה והשגת מטרות?

מידע נוסף וכרטיסים
איך מפיקים אירוע ונשארים בחיים?
בין אם את מפיקה מנוסה או יזם בתחילת הדרך, הצוות של בית ציוני אמריקה יסייע לכם להפיק את האירוע הבא שלכם.ן. זו יכולה להיות הרצאה קטנה, ישיבה עסקית, קורס של חצי שנה וגם הקמת כנס מרובה משתתפים.

הצוות שלנו ילווה אתכם.ן משלב בחירת האולם והבנת הצרכים הטכניים והלוגיסטיים ועד התאמת קייטרינג וספקים מקצועיים שיידרשו על מנת להפיק את האירוע באופן האידיאלי.

צרו קשר ותנו לנו להפוך אולמות בשבילכם
אמניות? אמנים? פסליות? צלמים? אוצרות ואוצרים? בית ציוני אמריקה מארח תערוכות מתחלפות!
גלריית בית ציוני אמריקה מארחת תערוכות מגוונות אשר מתחלפות על בסיס חודשי. הכניסה לגלריות היא חופשית, כך שמדובר בחשיפה גדולה לאלפי אנשים על בסיס יומי – במרכז תל אביב. לפרטים נוספים ניתן לפנות לאוצרת בית ציוני אמריקה, גב' ורד דיה: vered@zoatlv.co.il
למידע נוסף ובדיקת התאמה
רוצים לשמוע עוד? להתעדכן אונליין? לשאול שאלות או להציע רעיונות חדשים?
דברו איתנו
דניאל פריש 1, פינת אבן גבירול 26 תל אביב | 03-6959341 | zoa@zoatlv.co.il

יש לבדוק גם

יום השואה בסינמטק תל אביב

יום השואה בסינמטק תל אביב מכתב לחזיר, בגלל המלחמה ההיא, חיי ילד, עקבות: קולות של …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.