שבת , יולי 27 2024
פברואר 2024 בעולם הסדרות של yes

פברואר 2024 בעולם הסדרות של yes

 

הבוזגלוס עונה 8 רק ב-yes

החל מ- 06/02 ב-yes VOD וגם ב- STING+ 

וב-yes TV COMEDY  בימי שלישי עד חמישי בשעה 20:30

גם בעונה השמינית בני משפחת בוזגלו לא מפסיקים, לעבור תהפוכות, להפתיע ולהמציא את עצמם מחדש. העונה צולמה לפני אירועי ה-7 באוקטובר

בגיל 66, יעקב לא נח ומחליט להוסיף לרזומה מקצוע חדש: שדכן!
מירן מתחילה להתחזק ולהתקרב לדת יותר ויותר. מאור, שהפך לדיג'י מוצלח, לא ממש קרוב לנושא והדבר יוצר קונפליקטים בין השניים.

אסי חווה משבר גדול מהגעתו לגיל "המופלג" 40. הוא רק רוצה לטוס לחו"ל, לעוף על החיים ובעיקר פשוט לברוח. לעדי כמובן קשה מאוד עם העניין והיא מוצאת מפלט בהתמכרות החדשה שלה- הספורט, וחולמת לעשות מרתון.

נטליה פותחת סטודיו לכושר והופכת לאשת קריירה במשרה מלאה. כעת נטליה היא זאת שעובדת בלי סוף,  בעוד  אלמוג המגדל העיקרי של הילדים.

אוהד העונה חושף צדדים שלא ראינו. הוא חווה אהבה גדולה ולראשונה צריך להתמודד עם לב שבור.

עורכת ראשית: גלי מאיו. עורכת בפועל: מאיה (מיקה) חיים
מפיקים ראשיים: דפנה פרנר, שי אינס
יוצרים: סיגל שביט, שי אינס, דפנה פרנר 

בכל שבוע יעלו שלושה פרקים, בימים שלישי, רביעי וחמישי. 

אויבות: קפוטה נגד הנשים רק ב-yes

החל מ- 08/02 ב- yes VOD וב- yes TV DRAMA, ימי חמישי ב- 21:00
פרק בשבוע בצמוד לארה"ב

 

שורת כוכבות הוליוודיות מתייצבות לגלם את מלכות חוג הסילון של ניו יורק בסדרת האנתולוגיה של ריאן מרפי, העוסקת בסכסוכים מתוקשרים. 7 שנים לאחר העונה הראשונה שלה (על היריבות בין בטי דיוויס וג'ואן קרופורד) היא שבה לעונה שניה בשם אויבות 2: קפוטה נגד הנשים ובבימויו של גאס ואן סנט ("סיפורו של וויל האנטינג", "מילק").

הפעם היריבות המתוקשרת היא בין טרומן קפוטה (בגילומו של טום הולנדר, זוכה הבאפט"א על "מנהל הלילה"), הסופר הכריזמטי והצבעוני, לבין מי שהיו חברותיו – נשות העילית הזוהרות והעשירות של התקופה, שכונו "הברבורות של קפוטה".
בשנות ה-70 כשקפוטה פרסם במגזין אסקווייר סיפור קצר שחשף את סודותיהן הכמוסים והשערורייתיים ביותר, החברות הקרובה הפכה ליריבות מרה.

מרפי מביא איתו לפרוייקט קאסט עצום של כוכבות: נעמי ווטס מגלמת את בייב פאליי עורכת המגזינים ואשתו של מייסד CBS, דמי מור מגלמת את אן וודוורד, יורשת המיליונים שנחשדה במות בעלה, קליסטה פלוקהארט (אלי מקביל) חוזרת למסך לגלם את לי רדזוול היחצ"נית ואחותה הקטנה של ג'קי קנדי, דיאן ליין מגלמת את הדוגמנית לשעבר סלים קית', קלואי סאביני את אייקון האופנה סי זי גסט וכוכבת שנות השמונים מולי רינגוולד תגלם את ג'ואנה קארסון, אשתו של מגיש הטלוויזיה וחברה נאמנה של קפוטה.
שחקנים נוספים כוללים את טריט וויליאמס כוכב שיער שהלך לעולמו לפני כמה חודשים בתפקידו האחרון, ג'סיקה לאנג בתפקיד אורח כאמו של קפוטה, השחקן הישראלי-אמריקאי יובל דוד בתפקיד דייויד מייזל במאי "גנים אפורים" ונציגות לדור העתיד של הוליווד אלה ביטי, בתם של וורן ביטי ואנט בנינג כקיטי א'ושאה, בת חסותו של קפוטה.

 

רודיאו רק ב-yes

החל מ- 01/02 ב-  yes VOD וגם ב- STING+ 

והחל מ- 18/2 ימי ראשון ב- 21:00 ב-yes TV DRAMA  

דרמת משפחה רומנטית של ערוץ הולמארק, מהיוצרים רבקה בוס וכריס מאסי (סטאר), המתרחשת בעולם תחרויות הרודיאו במערב האמריקני.

 

הסדרה עוקבת אחר משפחת מקמורי, בעליה של חווה גדולה במדינת קולורדו שמערב ארה"ב ושושלת אצולה בעולם תחרויות הרודיאו.
בראש המשפחה עומדת האמא איזבל (ננסי טראוויס, גבר מי שנשאר אחרון), ששולטת בחווה ובשלושת בניה הלוהטים ביד רמה. הבכור הוא אוסטין (מרקוס רוזנר, UnREAL), כוכב רודיאו מצליח ורווחי, הנשוי למיסי (טיירה סקובי, עד עצם היום הזה), מלכת רודיאו בפני עצמה. האח האמצעי הוא טף (ג'ייק פוי, השורד המיועד), זמר, וכוכב רודיאו מצליח לשעבר שתמיד דואג לשים את טובת המשפחה לפני חלומותיו שלו, שלא בהכרח נמצאים על גבו של סוס. האח הצעיר הוא קאש (בו מירצ'וף, עקרות בית נואשות), שהחליט לעזוב את הכל בנסיבות מסתוריות ולהתגייס לצבא, למורת רוחם של בני המשפחה.

 

כאשר טרגדיה נוראית מזעזעת את עולמם, בני משפחת מקמורי מגלים ששום דבר לא יהיה כשהיה. עתיד החווה נמצא בסכנה כאשר עסקאות כלכליות מפוקפקות מתגלות, ושובו של קאש מוציא אל האור סודות חבויים שעשויים לרסק את היחסים בין בני המשפחה.

 

האם תצליח המשפחה להתאגד יחד למרות הכל ולהציל את המורשת שלה?

כל 10 פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

טקס פרסי הגראמי 2024 רק ב-yes

שידור ישיר בלילה שבין ראשון ה- 04/02 ליום שני ה- 05/02 (יום שני לפנות בוקר)

 ב- yes TV Drama וב-  STING+

גרסה ערוכה ומתורגמת תשודר בערוץ ב-05/02 בשעה 21:00 ותהיה זמינה ב-yes VOD

טקס הגראמי® ה-67 ישודר בלילה שבין ה- 4/2 ל- 5/2 וינחה אותו בפעם הרביעית הקומיקאי טרבור נואה (מנחה ה"דיילי שואו" לשעבר). פרס הגראמי® נחשב ליוקרתי ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית והוא ניתן על ידי האקדמיה הלאומית לאמנויות של ארצות הברית עבור הישג יוצא דופן בתעשיית המוזיקה. רשימת האמנים שיופיעו בטקס עוד לא פורסמה באופן סופי, אבל עם הופעות של בילי אייליש, דואה ליפה ואוליביה רודריגו, שכבר אושרו, אפשר להיות בטוחים שכמו תמיד, השמות הכי גדולים בתעשייה יעלו על הבמה. 

 

אורות כחולים רק ב-yes

החל מ- 06/02 ב- yes LONDON ב-yes VOD 

והחל מ- 14/03 ב- yes TV ACTION

דרמת משטרה אירית עטורת שבחים העוקבת אחר שלושה שוטרים טירונים במשטרת בלפסט. הסדרה שודרה בבריטניה ב- BBC ONE וזכתה למספר מועמדויות בטקסי פרסים בריטיים יוקרתיים בתור הסדרה הטובה ביותר לשנת 2023, וכבר חודשה לעונה שניה. 

גרייס אלי (סיאן ברוק, שרלוק, דוקטור פוסטר), אנני קונלון (קתרין דוולין) וטומי פוסטר (ניית'ן ברניף), הם שלושה שוטרים חדשים בתקופת הניסיון שלהם שמוצמדים לשוטרים ותיקים כדי ללמוד את המקצוע. גרייס היא אמא בשנות ה-40 שלה, שעזבה את עבודה כעובדת סוציאלית וזמן קצר לאחר שהיא מתחילה בתפקיד החדש, שוקלת שנית אם קיבלה את ההחלטה הנכונה. גם חבריה הצעירים יותר, אנני וטומי נאבקים תחת הלחץ האדיר של התפקיד הקשוח שלקחו על עצמם. 

ריצ'ארד דורמר (משחקי הכס, רצח בדם קר), מרטין מקאן (פסיפיק, מרצ'לה) וג'ואן קרופורד (בשירות החוק, The Fall) הם השוטרים הותיקים שמלווים את החדשים, כל אחד עם סיפורו האישי והחוויות שעיצבו את השוטר שהוא עכשיו, ואף אחד מהם אינו באמת כמו שהוא נראה. 

כל 6 פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

האנגלייה רק ב-yes

החל מה- 18/02 ב- yes LONDON ב- yes VOD 

והחל מ- 16/03 בערוץ yes TV ACTION

מיני סדרה.
מערבון, בכיכובם של אמילי בלאנט (השטן לובשת פראדה, אופנהיימר) וצ'סקיי ספנסר (דמדומים, באנשי) המתרחשת בשנת 1890 ועוקבת אחר אישה אנגלייה, ליידי קורנליה לוק, היוצאת למסע במערב אמריקה במטרה לאתר את האיש שהיא מאשימה במות בנה ולנקום את מותו.
היא פוגשת את אילי וויפ (ספנסר), סייר לשעבר בחייל הפרשים וחבר בשבט האינדיאני פאוני. אילי בדרכו לנברסקה כדי לתבוע את האדמה שמגיעה לו בעבור שירותו בצבא, למרות שנאמר לו שהאנשים הלבנים לא יכבדו את התחייבותם כלפיו. כשקמילה ואילי מגלים שיש להם היסטוריה משותפת, הם יוצאים למסע משותף.
שחקנים נוספים: סטיבן ריאה ("משחק הדמעות", "מקביל"), טובי ג'ונס ("פרוסט/ניקסון"), קירן הינדס ("בלפסט", "משחקי הכס"), ועוד.

הסדרה הופקה עבור ה- BBC באנגליה ואמזון ארה"ב.

כל 6 פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

שקרים לבנים רק ב-yes

החל מה- 26/02 ב- yes VOD 

והחל מ- 08/03 בערוץ yes TV ACTION 

דרמת מתח חדשה בכיכובה של נטלי דורמר ("משחקי הכס") המגלמת את אידי הנסן, עיתונאית חוקרת שאחיה המנוכר נרצח בפרבר יוקרתי של קייפטאון. היא מתעמתת עם הבלש פורטי בל (ברנדון דניאלס), החוקר את המקרה. 

הנסן נלכדת בחלק הקשה והמכוער של העיר שמלמעלה נראית יפה, אך מהווה את אחד המקומות המסוכנים בעולם, והמראות מחזירים אותה לעברה הסוער. כשהיא מתחילה לחקור את רצח אחיה בביתו היוקרתי, עולמה מתדרדר עמוק יותר ויותר לכאוס כשהיא מגלה ששני אחייניה בני העשרה חשודים ברצח.
היא מתמודדת מול כוח משטרה מתפורר, שחיתות פוליטית קשה ועיר עשירה שהפכה לסיוט.

כל 8 פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

הטירון עונה 6 רק ב-yes

החל מה- 21/02 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 14/03 בערוץ yes TV ACTION 

עונה שישית לסדרת האקשן האהובה בכיכובו של ניית'ן פיליון.

העונה החדשה תמשיך מפרק הסיום של עונה 5, שבה הותקפו השוטרים על ידי נבל חדש ולמרות שנעצר חשוד בתקיפה, אותו אחד שנולן דווקא לא חשד בו, נראה שהעלילה הזו עומדת להמשיך איתנו גם לעונה החדשה. 

כל שחקני הסדרה ודמויותיהם המוכרות יחזרו לעונה החדשה: ניית'ן פיליון בתפקיד ג'ון נולן, אלייזה דיאז בתפקיד אנג'לה לופז, ריצ'ארד טי. גונס בתפקיד וייד גריי, מקיה קוקס בתפקיד ניילה הרפר, מליסה אוניל בתפקיד לוסי צ'ן, אריק ויטנר בתפקיד טים ברדפורד, וגם ליסט צ'אווז שקודמה לשחקנית קבועה, בתפקיד סלינה חוארז.
דמות אחת שלא ברור אם תחזור היא זו של ארון תורסון (טרו ולנטינו) שנורה בפרק סיום העונה החמישית, בהתקפה של הנבל החדש של הסדרה וגורלו עדיין לא ידוע. 

פרקי העונה ישודרו פעם בשבוע, בצמוד לשידורם בארה"ב. 

 

משמר החיות רק ב-yes

החל מ- 22/02 ב-yes VOD וגם ב- STING+ 

והחל מ- 24/02 בערוץ yes TV COMEDY 

קומדיה חדשה מרשת FOX בכיכובו של ג'ואל מקהייל ("קומיוניטי") העוקבת אחרי פקחי משרד הווטרינר העירוני בסיאטל, האחראים על טיפול בבעיות הקשורות לבעלי החיים בעיר. הפקחים נקלעים להרפתקאות בנסיון לעשות את העבודה. 

הצוות כולל מספר דמויות שנויות במחלוקת, אקסצנטריות ומצחיקות. פרנק שואו (מקהייל) הוא פקח ותיק ומנוסה, שוטר לשעבר שאיבד את עבודתו בעקבות חשיפת שחיתות. הוא מריר ומפוכח, בעל גישה שלילית ויחסי אנוש גרועים שמציק ומזלזל לעיתים קרובות בסביבה ובמיוחד נהנה לעשות זאת לשותפו החדש, פרד "שרד" טיילור (מייקל רולנד), פקח צעיר ואידיאליסט וגולש סנואובורד לשעבר, שלאט לאט מאמין שישבור את חומות ההגנה של פרנק.
אמילי פרייס (וולה לובל, הת'ר מ"האקסית המטורפת") בחורה טובת לב ומתוקה המנהלת המחלקה ואחראית על פקחי הפיקוח העירוני, שמנסה מזה זמן רב להתקדם בתפקיד אבל פעם אחר פעם סביבתה מונעת זאת ממנה, בעיקר כי הם רוצים להמשיך לנצל את טוב ליבה. עמית פאטל (ראבי פטאל), פקח נוסף, חסר ביטחון ובעל משפחה שמשגעת ומתישה אותו, ושותפתו ויקטוריה (גרייס פלמר) פקחית עם חוכמת רחוב שלוקחת את העבודה שלה ברצינות ומהווה תחרות רצינית לפרנק. 

כל 12 פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

יחסים פלוס

החל מ- 11/02 ב-  yes LONDON ב-  yes VO וגם ב- STING+

והחל מ- 25/02 בערוץ yes TV DRAMA, ימי ראשון ב- 21:45

קומדיה רומנטית בריטית חדשה מבית SKY שכתבה מוניקה הייסיי ("שיט'ס קריק", "אמהות עובדות"). 

סאמי (דניאל ויטליס, שגילמה את ארבלה הצעירה ב"להרוס אותך") היא אישה צעירה עצמאית ונועזת שנקעה נפשה מאפליקציות דייטינג, בעוד טום (ג'ון פוינטינג) הוא גבר עם לב טוב ועבר לא פשוט שהוא נושא עימו.
ערב אחד שני הזרים נפגשים בערב קריוקי שטוף אלכוהול וניצוצות עפים. שני הזרים המוחלטים מחליטים לקיים רומן ללא מחויבות ורגשות למשך שלושה שבועות עם תנאי אחד – בלי שם משפחה והסכמה שהם לא יראו אחד את השניה בתום התקופה.
התוכנית הפשוטה של כמה שבועות של רומן, פסטה במיטה ושם פרטי בלבד, מסתבכת כשרגשותיהם בוגדים בהם והם מתאהבים.
אבל במהרה, סמי מופתעות מאוד לגלות: יש אישה נוספת בחייו של טום – בתו בת ה-6, אלי.
שחקנים נוספים: בלייר אנדרווד ("פרקליטי אל איי") ואשלינג בי. 

כל 6 פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

שלדון הצעיר – עונה 7: עונת הסיום 

 החל מ- 21/02 ב-  yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 24/02 בערוץ yes TV COMEDY 

עונה חדשה ואחרונה לקומדיה האהובה והנפלאה, סדרת הבת של "המפץ הגדול" העוקבת אחרי דמותו של שלדון קופר, הדמות שגילם זוכה ה"אמי" ג'ים פרסונס ב"המפץ הגדול". אבל בילדותו, מגולם על ידי השחקן הצעיר איאן ארמיטג'. אנחנו עוקבים אחרי חייו בקרב משפחתו במזרח טקסס ולימודיו בתיכון, אליו הוקפץ בעקבות מנת המשכל הגבוהה. את קולו של שלדון המבוגר המקריין את חוויות העבר מגלם כמובן פרסונס עצמו, שהוא אף ממפיקי הסדרה.

העונה החדשה צפויה להיות עונה מלאת אירועים: מסעו של שלדון עם אמו לגרמניה צפוי להתקצר בגלל הרס ביתה של מי-מאו בטורנדו ושמובן ששלדון לא מרוצה מכך. מבחינת כרונולוגית התוכנית מתקרבת לרגע משמעותי מאוד עבור שלדון, צופי התוכנית "המפץ הגדול" יודעים שאביו של שלדון מת כשהוא היה בן 14, וייתכן שזה יקרה בעונה החדשה.  הידיעה שזה מתקרב מעוררת שאלות כיצד זה עתיד להשפיע על התפתחותו של שלדון לגבר צעיר, שבגיל זה אף עבר לקליפורניה. מאחר שמדובר בעונת הסיום לסדרה, הגיוני שהאירועים הללו יתכנסו לתוכה. 

פרק בשבוע בצמוד לארה"ב. 

 

חדשים בשכונה – עונה 6 רק ב-yes

החל מה- 15/02 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 17/2 בערוץ yes TV COMEDY

עונה שישית לקומדיה המצליחה בכיכובם של מקס גרינפילד ("הבחורה החדשה") וסדריק דה אינטרטיינר. אודות דייב, בחור נעים הליכות וחברותי שגר עם משפחתו בשכונה בלוס אנג'לס שבה לא כולם נראים או מתנהגים כמוהו, כמו למשל השכנים שלהם, קלווין החשדן ומשפחתו. דייב התקשה להתאים את עצמו למקום, אבל הוא מצא דרכים לתקשר עם קלווין וכך הפך את השכונה החדשה לביתם הקבוע. זהו סיטקום שלא מפחד לגעת בנושאים רגישים ואקטואליים, ועוסק בהם באומץ רב. 

בעונה החדשה, לאחר שמכר את המוסך שלו, קלווין נותר חסר עבודה ודייב יעזור לו לחפש עבודה חדשה, בזמן שג'מה עוזרת לטינה למצוא לעצמה עבודה, כל זאת בזמן שקלווין בכלל מדבר על פרישה לגמלאות. 

פרק בשבוע בצמוד לארה"ב. 

 

תרגיע – עונה 12: עונת הסיום

החל מה- 05/02 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 06/02 בערוץ yes TV COMEDY

24 שנים אחרי שעלתה לראשונה, הקומדיה המצליחה של לארי דיוויד חוזרת לעונה 12 ואחרונה. בניגוד להצהרות קודמות בנושא, שגרמו גם למפיקי הסדרה וגם לקהל לחשוב שכל עונה תהיה האחרונה, הפעם גם דיוויד וגםHBO  מצהירים כי זו באמת העונה האחרונה. דיוויד הוסיף: "עכשיו כשהסדרה מגיעה לסיומה, סופסוף אוכל להשיל מעליי את הפרסונה הנקראת "לארי דיוויד" ולהפוך לאדם הטוב והאדיב שאלוהים רצה שאהיה".

עד שזה יקרה – גם בעונה הזאת לארי יצטרך לנווט בין חייו המקצועיים והאישיים לבין האופי ה… נו, לא משהו שלו, שיגרום לו להגיד את האמת יותר מדי פנים, ולהרוס ליותר מדי אנשים את המצב רוח. לצדו חוזרים גם שריל היינס בתפיד אשתו, שריל, ג'ף גרלין בתפקיד הסוכן שלו, ריצ'ארד לואיס חברו הטוב וגם טרייסי אולמן, טד דנסון, וינס ווהן וסוזי איסמן. שמועות עקשניות אף רומזות על איחוד נוסף של שחקני סיינפלד, שייתכן ויהיה קשור לפרק הסיום של הסדרה המיתולוגית ההיא, אבל שום דבר לא אושר רשמית. 

10 פרקי העונה ישודרו מדי שבוע, בצמוד לשידור בארצות הברית.

 

תושב חוץ – עונה 3

החל מה- 18/02 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 15/3 בערוץ yes TV ACTION 

עונה שלישית ואחרונה לסדרת המד"ב המצליחה של רשת SyFy, שחורגת מגבולות הז'אנר ומציעה גם הרבה הומור, מסתורין ודרמה נוגעת ללב בעיירה קטנה וקרירה. 

למי ששכח – הסדרה החלה כאשר חייזר שחלליתו התרסקה בכדור הארץ עוטה על עצמו זהות אנושית ומתחזה לד"ר הארי וונדרשפיגל, רופא בעיירה קטנה. בנוסף לסוד הקטן הזה, הוא לא מגלה לאף אחד שמשימתו הסודית היא למעשה – להשמיד את כדור הארץ, משימה שמתגלה כמורכבת יותר ויותר ככל שהוא נחשף לאופיים של בני האדם.  

בעונה הנוכחית, הארי צריך לעזור לתושבי העיירה – ולשאר העולם – בקרב נגד גזע החייזרים האפורים שמנסה להשמיד את כדור הארץ. לצידו במשימה עומדת הגנרלית אלינור רייט (לינדה המילטון, מסרטי "שליחות קטלנית") ושאר תושבי העיירה. כולם צריכים לשים את מבטחם ברופא/חייזר שמפגין הרבה יותר מדי בטחון עצמי ועדיין לא הבין לגמרי את כל חוקי ההתנהגות האנושיים. 

אלן טודיק, שזכה לשבחים רבים על הופעתו כאן, חוזר שוב לתפקיד הראשי כשלצידו שאר צוות השחקנים הקבוע. 

פרקי הסדרה ישודרו פעם בשבוע, בצמוד לשידורם בארה"ב. 

 

המירוץ לדראג של רו פול – עונה 16 רק ב-yes

החל מה- 05/02 ב- yes VOD וגם ב- STING+

 

המירוץ לדראג של רו פול חוזרת בעונה חדשה וצבעונית!

את הסדרה מנחה זוכה האמי רו פול, מלכת הדראג הבינלאומית ששברה כל שיא אפשרי, כולל מספר זכיות האמי הגדול ביותר להנחיית סדרת ריאליטי, שתכתיר את מלכת הדראג הבאה של אמריקה! חבורה של מלכות דראג מכל רחבי אמריקה יתחרו ביניהן בסדרה של אתגרים מגוונים שיבחנו את המוטיבציה, הנוכחות, והוירטואוזיות שלהן. עיצוב, משחק, חיקויים, קומדיה – מי תהיה המלכה הטובה ביותר שיכולה לעשות את הכל? 

מלכת הדראג/זמרת רו-פול הוא המנחה, ההשראה והמנטור בסדרה. בתור רו–פול צ'ארלס הוא יהווה מנטור למשתתפים ויעזור להם להתכונן פיזית ומנטלית לאתגרים, בתום המשימות הוא יהפוך לרו פול, הדראג קווין האייקונית, שתשפוט אותם יחד עם חבר השופטים שלה.

השופטים האורחים בעונה החדשה יכללו את כוכבת הקולנוע שרליז ת'רון, הזמרת בקי ג'י, כוכבת "באפי" האגדית שרה מישל-גלר, כוכבת "המפענחת" האהובה קירה סג'וויק, העיתונאי רונאן פארו, המעצב אייזיק מזרחי ועוד רבים וטובים.

טוויסטים חדשים ומפתיעים יחכו ל-14 המלכות שיתחרו בעונה החדשה וישנו לחלוטין את פני התחרות על הפרס הכספי המוגדל והשווה – 200,000 דולר!

אחרי כל פרק תשודר "רו פול: הכל בחוץ", סדרת בת המראה את מאחורי הקלעים בזמן שהמתמודדות מחכות להכרעה, בה רובן נחשפות לסיפורי החיים של המתמודדות האחרות ולקשיים שחוו עד שהגיעו לסדרה.

 

נשואים פלוס כל העונות בשידור יומי

החל מה- 11/02 בערוץ yes TV COMEDY

נשואים פלוס, אחת הסדרות הקומיות האהובות ביותר בישראל, חוזרת עם כל העונות, כל הפרקים וכל הרגעים שהפכו אותה לסדרת פולחן שנשארת מצחיקה, מקורית ופרועה גם היום. 

הסדרה, שעלתה לראשונה בשנת 1987 כתגובת נגד לקומדיות המשפחתיות המתוקות של התקופה, וספרה על קורותיה של משפחת באנדי, משפחה שלא נראתה בטלויזיה קודם לכן: 

האבא אל (אד או'ניל, משפחה מודרנית) – מוכר נעליים לוזר. האמא פגי (קייטי סגל, ילדי האנרכיה) היא עקרת בית עצלנית. הבת הבכורה קלי (כריסטינה אפלגייט, "בשבילי אתם מתים") והבן הצעיר באד (דיוויד פאוסטיני) שמתעניין רק בסקס. למרות הכל, הם כבשו במהרה את לב הצופים בכל רחבי העולם. 

לצד בני המשפחה הגיעו לאורך השנים אינספור שחקנים, חלקם רגע לפני הפריצה הגדולה – פמלה אנדרסון, מילה יובוביץ', ביל מאהר וכמובן מאט לבלנק בתפקיד בן זוגה של קלי.

אז אם שכחתם כמה טאצ'דאונים הבקיע אל במשחק אחד, איך קראו לבעלה השני של מרסי השכנה ומה היה שיר הפתיחה הקלאסי – yes  מזמינה אתכם להיזכר בסדרה שפרצה את כל הגבולות ונחשבת נועזת ופרועה מרב הקומדיות שנעשות היום. 

שידור יומי- בכל יום ישודרו שני פרקים. 

 

הטַבָּח – פרק סיום העונה רק ב-yes

יום ראשון 18/02 ב- yes VOD וגם ב- STING+

העונה השנייה של "הטַבָּח" כבר מגיעה לסיום, אך לא לפני שזכתה לביקורות משבחות באמצעי התקשורת, והנה טעימה קטנה:

הארץ: העונה השנייה של "הטַבָּח" משוחקת נפלא ומדויקת בדיאלוגים ובשפה עשירה

ידיעות אחרונות: עדיין סדרה מעולה, אחת הטובות שנוצרו בישראל בשנים האחרונות.

כלכליסט: "הטַבָּח" עמוסה בסקס אפיל ואותנטית.  

בפרק סיום העונה: ערב הפתיחה- דורי, נמרוד והצוות עושים הכל בכדי להגיע מוכנים לפתיחה וכמעט מצליחים, עימות בין דורי ונמרוד מוביל לפיצוץ שעלול להחריב את הכל. 

 

ג'ייסון מומואה: בדרכים 

רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים ב-29.02 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

ג'ייסון מומואה ("אקוומן", "מהיר ועצבני") מביים ומככב בסדרה חדשה (שהוא גם הפיק)  מבית HBO Max.

מומואה והאישיות הגדולה מהחיים שלו, יוצאים למסע ברחבי ארה"ב, בו מומואה יפגוש אמנים ובעלי מלאכה, כשהוא מחפש השראה ושיתופי פעולה איתם.

בפרק הפתיחה מומאה נפגש עם משחזרי הארלי דיווידסון שיעזרו לו לחדש אופנוע בן 100 שנים ולשבר שיא, במהלך הסדרה הוא ייפגש עם צלם מהולל ויחד יחקרו את עולם הויזואליה, עם בונה הגיטרות של פנדר בהבנה של השפעת הדיוק של הכלי, יתן הצצה לאיך הוא בונה את תפקידו בקולנוע, ישלב את העבר עם העתיד כשהוא מחדש רולס רויס פאנטום מ-1920 אבל עם מנוע חשמלי, במסע בעקבות ההשראה המוזיקאית שלו  ישחזר גיטרה בגיבסון יחד עם סלאש מגאנז אנ' רוזס ועוד.
מומואה לא מפחד להפשיל שרוולים ולהתלכלך ומעיד על עצמו כמי שהסדרה משלבת את התשוקה שלו להבנה איך העולם עובד יחד עם נדודים בדרכים.

 

הכוכב שחייב

רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים ב-15.02 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

סלבריטאים מהשורה הראשונה חוברים מדי פרק ל"אחים לנכס", ג'ונתן ודרו סקוט, על מנת לשפץ נכסים של אנשים שהם "חייבים להם" – אנשים שתמכו בהם בתקופות משבר או בחיים, כאלו שהיו השראה והעזרה והתמיכה שלהם תמיד נשארו עימם.

בין הסלבריטאים:
קים קרדישאן, קריס וקנדל ג'נר חוברות לאחים לשפץ חצר מוזנחת של חברה טובה, קוין הארט רוצה בית חלומי למאמן שעזר לו להשתקם לאחר תאונת דרכים קשה, גווינית' פאלטרו רוצה לשפץ את הדירה המוזרה של האסיסטנטית שלה לבית חלומות, האלי ברי בפרק מרגש משפצת את הבית של המנטורית שלה, קייט האדסון רוצה לתת לחמותה חלל מדהים בבית שלה, סנופ דוג עוזר למאמן פוטבול בקהילה, דרו ברימור רוצה להעניק שיפוץ ללמאפר שלה מזה 20 שנה, ליסה קודרו עוזרת לבן דודה וגלן קלוז רוצה להפוך את החצר האחורית של חבר טוב לנווה מדבר.
כוכבים נוספים : אלי וונג, ג'וש גרובן, ליאן ריימז, זואי דשנל, ג'סטין הארטלי, טיפני האדיש, סינדי קרואפורד, קריסטן צ'נוות', ג'ון סי ריילי, ועוד

 

המשפצים: אתגר המלון

רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים ב-01.02 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

צ'יפ וג'ואנה גיינס, כוכבי הלייפסטייל הגדולים ביותר בארה"ב, וממייסדי המותג "מגנוליה נטוורק" – ערוץ הלייפסטייל מס' 1 בארה"ב – עושים זאת שוב.

הפעם הסדרה החדשה שלהם מתמקדת בפרויקט תשוקה שלהם – לראשונה הם ישפצו נכס ויהפכו אותו למלון!

השיפוץ מתחיל קרוב לבית, בעיר מגוריהם וואקו שבטקסס. הנכס, בניין ניאו גותי משנות ה-20, היה אמור לשמש בהתחלה כמטה של "מגנוליה", אבל החלל שלו ורצון לשמר את הקסם של הבניין והמורשת הוביל אותם לראשונה להיכנס לעסקי האירוח.
המלון, שנקרא "מלון 1928" הוא מלון בוטיק עם 33 חדרי אורחים, חדר נשפים ענק, שלוש מסעדות ומרפסת גג מהממת.
מהר מאד הם לומדים כמה זה שונה להקים מלון מאשר לשפץ בתים, מה קורה כשהמעלית מעכבת את תאריך היעד ואיך בכלל מתחילים בפרוייקט כזה גדול. 

 

הקרב על הבלינג
כל הפרקים ב-15.02 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

המוזיקאי ואושיית האינטרנט טודריק הול, חובר למעצבת הפנים קים מיילס, למצוא את הבתים הכי "בלינגיים" שיש. בתים נוצצים, מוגזמים, אקסטרווגנדים – וכמה שיותר מוגזם, יותר טוב. מדי פרק 3 בתים יתחרו אבל רק אחד ינצח בקרב על הבלינג. 

 

חופים מסביב לעולם 
כל הפרקים ב-15.02 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

ציידי בתים מאתרים ללקוחותיהם בתי חוף מסביב לעולם, בלוקיישנים עם החופים הכי חלומיים – מבית כפרי מבודד באי לחופי תאילנד ועד לבית חוף מפואר בפורטוגל, הסדרה עוקבת אחרי משפחות שרוצות בית יומיומי שהוא גם יעד חלומי. 

 

תקן לי את הפליפ  

כל הפרקים ב-15.02 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

בעולם הנדל"ן ה"פליפ" הפך להיות שם דבר – קונים נכס זול במצב לא טוב, משפצים ומוכרים ברווח. אבל מה קורה כשנתקעים עם הנכס, מאבדים כסף במהירות ולא ממש יודעים מה לעשות?
כאן נכנסת לתמונה המעצבת פייג' טרנר. תמורת חלוקת רווח ושותפות, היא תביא את צוות המקצוענים שלה והניסיון שלה.

לרדוף אחרי הטעם  
כל הפרקים ב-15.02 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

השפית והסופרת קרלה הול, יוצאת למסע ברחבי העולם אחרי טעמים ומקורות המאכלים שנחשבים נכסי צאן ברזל "אמריקאים". עם ביקורים בארצות כמו מקסיקו, גאנה, ג'מייקה,  איטליה, טורקיה ועוד היא תגלה הפתעות לגבי איך הם השתרשו בתרבות ומאין הגיעו. 

 

ספיישל אופרה: הצבע ארגמן

רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הספיישלים ב-11.02 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

אופרה ווינפרי, בארבעה ספיישלים לכבוד עליית "הצבע ארגמן" – גירסא קולנועית למחזמר (המבוסס על הספר ועל הסרט בו אופרה כיכבה ופרצה בעצמה) אותו אופרה מפיקה.
אופרה מעניקה הצצה למאחורי הקלעים ולעשיית הסרט, ומשוחחת עם ההפקה והשחקנים, כולל ספיישלים עם כוכבות הסרט:  טראג'י פי האנסון, דניאל ברוקס ופנטז'יה ברינו

 

הבת של אלוהים: דלמה מרדונה רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים ב-24.02 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

דלמה מרדונה, בתו של הכדורגלן דיאגו מרדונה, עוברת בתחנות שונות בחייו של הכדורגלן המנוח, דרך מסע למקומות החשובים בחייו, גישה לארכיונים ותמונות שלא נחשפו, ואנשים מעברו.

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.