יום שישי , מאי 3 2024
Chasing Glory, יורוספורט, לקראת פריז 2024, Warner Bros. Discovery

לקראת פריז 2024

 

 Warner Bros. Discovery משיקה סדרת תכנים אולימפיים חדשה לקראת פריז 2024

  • WBD Sports מתחילה את השנה האולימפית עם השקת תוכן חדש ובלעדי של אולימפיאדת פריז 2024 התשודר כולה בערוץ יורוספורט
  • סדרה דוקומנטרית מקורית: Chasing Glory: Road to Paris 2024 עוקבת אחר ההכנות של שישה כוכבי-על ספורטיביים לקראת האולימפיאדה: קרסטן וורהולם (ריצת משוכות), יניה גרנברט (טיפוס), מנו ואן-גורפ (ברייקדאנס), דינה-אשר סמית' (ריצת ספרינט), פטר סאגאן (רכיבה על אופניים) ו- ואהין פיירו (גלישת גלים)
  • החל מה-19 בינואר, WBD תשדר את משחקי החורף האולימפיים לנוער Gangwon 2024 כחלק מסדרת התכנים האולימפיים שלה

 

 Warner Bros. Discovery (WBD) Sports Europe מכריזה היום על שורה של תכנים חדשים ובלעדיים, הכוללים תכניות וסרטים דוקומנטריים בהובלת ספורטאים עבור מעריצי וחובבי האולימפיאדה, כדי להתרגש ולחגוג יחד עם הספורטאים המתכוננים לתהילה הקרבה ובאה בפריז בקיץ הקרוב.

 

Chasing Glory אשר מובילה את שורת התכנים, הנה סדרה חדשה ובלעדית של WBD המתארת מנקודת מבטו של 'זבוב על קיר', למרדף אחר מדליית הזהב של שישה מהספורטאים המוכרים ביותר בעולם בשנה שלפני פריז 2024. החל מבעלי שיא עולמי וכוכבי-על עולמיים, ועד צעירים שאפתנים ואייקונים תרבותיים, כל ספורטאי מייצג פזורה אקלקטית של ספורט תוך שהאולימפיאדה ממשיכה להתחדש ולאמץ את השינויים המודרניים.

 

הפרק הראשון אשר הופק על ידי Supercollider יעלה לאוויר ב-24 בינואר בשעה 23:00 בערוץ Eurosport ללקוחות yes,  HOT ו- סלקום TV:

  • קרסטן וורלהולם– שיאן העולם בריצת 400 מטר משוכות של נורבגיה והאלוף האולימפי הנוכחי.
  • יניה גרנברט– האלופה האולימפית הנוכחית והראשונה אי פעם בטיפוס, אשר מייצגת את סלובניה.
  • מנו ואן-גורפ – הברייקדאנסר ההולנדי והאגדה העולה, אלוף תחרות ה- BC One  שלוש פעמים אמור להתחרות בתחרות האולימפית הראשונה אי פעם בענף הברייקדאנס.
  • דינה-אשר סמית' – האישה המהירה ביותר אי פעם שמייצגת את בריטניה.
  • פטר סאגאן – כוכב העל הסלובקי ברכיבת אופניים ואלוף העולם שלוש פעמים ירדוף אחרי מדליית הזהב באופני הרים אולימפיים לאחר פרישתו מענף אופני הכביש.
  • וואהין פיירו – הגולשת הצעירה מטהיטי ואלופת העולם לנוער לשעבר שמחפשת להכות גלים בארץ הולדתה.

 

בהמשך לסיפור האולימפי, פרקים חדשים של Refugees' Voice, התכנית בגוף ראשון של Eurosport יפורסמו באתר Eurosport.com החל מהחודש הבא. כחלק מקמפיין ה-Home Crowd של WBD המבקש לגייס תמיכה לנבחרת האולימפית של הפליטים ולהעלות את המודעות לעקורים, הסדרה תציג את סיפורם של בעלי מלגות לספורטאים פליטים כאשר הם מקווים להיבחר להתחרות בפריז. בנוסף, לאחר הקרנת הבכורה שלו בדצמבר, We Dare to Dream, סרט הפליטים האולימפיים התיעודי בבימויה של וואעד אל-קטיב המועמדת לאוסקר, זמין כעת לצפייה ב-Discovery+  ובאפליקציית Eurosport.

 

סקוט יאנג, סמנכ"ל הקבוצה, התוכן, ההפקה והתפעול העסקי ב- WBD Sports Europe: "2024 אמורה להיות אחת משנות הספורט המרהיבות ביותר שראה העולם אי פעם, כאשר משחקי הקיץ האולימפיים בפריז הם הדובדבן שבקצפת. הגישה שלנו לפריז 2024 היא לספר את הסיפור של המשחקים הללו דרך הספורטאים המתחרים בצורה אותנטית ומרתקת, שמקרבת בין המעריצים ובין גיבוריהם יותר מאי פעם. אנו נשתף את הסיפורים הללו לקהל רחב ככל האפשר ברחבי אירופה על ידי הפקת תכנים לאורך כל השנה, בפורמטים קצרים וארוכים. המחויבות שלנו היא לשדר את המגוון הרחב ביותר של ענפי ספורט אולימפיים בכל מקום תוך מתן כיסוי סוחף שמגיע ללב האקשן ולתוצאות."

 

"התכנים האולימפיים החדשים שלנו, כולל סדרת הדגל שלנו Chasing Glory, יחגגו את הספורטאים מעוררי ההשראה שמתכוננים לפריז ויחברו אותם טוב יותר עם הצופים שלנו כדי להמשיך ולבנות התרגשות כל הדרך למשחקים."

 

כחלק מהחוויה האולימפית השלמה, WBD תשדר גם את משחקי החורף האולימפיים לנוער Gangwon 2024, המתקיימים בין ה-19 בינואר ל-1 בפברואר. מנויי Eurosport App ומנוי Discovery+ יוכלו לעקוב אחר הספורטאים הצעירים המובילים בעולם שעתידים לככב במשחקי החורף האולימפיים Milano Cortina 2026, שיוצגו בשידור חי בערוצים ובפלטפורמות של WBD.

 

מאז אבן הדרך 'שנה אחת למשחקים', WBD הוציאה שורה של תכנים אולימפיים בערוצים ובפלטפורמות שלה כדי להמשיך ולהגביר את המודעות לספורטאים ולאירועים אולימפיים בקרב חובבי ספורט. זה כולל את שחרורו של הסרט התיעודי המקורי  La Vie Sportive Paris, , שמזכיר את מערכת היחסים ההיסטורית והייחודית של פריז עם הספורט ב-100 השנים מאז אירחה לאחרונה את המשחקים האולימפיים ב-1924, בקריינות של זוכה מונדיאל  1998 ותחרות ה- UEFA Euro 2000 האגדי תיירי הנרי.

 

מעבר לתכני 'הדרך לפריז 2024,' המשחקים האולימפיים מככבים גם בדרמת הספורט הביוגרפית של Warner Bros. Pictures: The Boys in the Boat, הזמינה כעת בבתי הקולנוע לאחר הבכורה שלה ב-8 בינואר. הסרט בבימוי ג'ורג' קלוני המבוסס על הרומן של דניאל ג'יימס בראון משנת 2013 ומספר את סיפורה האמיתי והמדהים של קבוצת החתירה של אוניברסיטת וושינגטון, שהצליחה כנגד כל הסיכויים להתרומם מהתחלתה המקרטעת ולייצג את נבחרת ארה"ב במשחקים האולימפיים בברלין 1936 שהתקיימו בגרמניה הנאצית.

 

Warner Bros. Discovery הוא הבית של האולימפיאדה באירופה ופלטפורמות הסטרימינג שלה – לרבות  Discovery+ יהיו המקום היחיד בו ניתן לצפות בכל רגע נתון באולימפיאדה בקיץ הקרוב. בנוסף, ערוצי יורוספורט יספקו שידור חי מקצה לקצה לחובבי ספורט לאורך 19 ימי התחרות.

 

אודות Warner Bros. Discovery

Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) היא חברת מדיה ובידור עולמית מובילה אשר יוצרת ומפיצה את הפורטפוליו המובחר והשלם ביותר בעולם של תוכן ומותגים על פני טלוויזיה, סרטים וסטרימינג. השירות זמין ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות וב-50 שפות. Warner Bros. Discovery מעורר השראה, מעדכן ומבדר קהלים ברחבי העולם באמצעות המותגים והמוצרים האייקוניים שלה, כולל: Discovery Channel, Discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, ערוץ המדע, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network , שחייה למבוגרים, סרטים קלאסיים של טרנר, Discovery en Español, Hogar de HGTV ואחרים. 

למידע נוסף, בקרו באתרwww.wbd.com  . 

 

יש לבדוק גם

יום הקומיקס הבינלאומי

המדיטק והמוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס מציגים: פעילויות לילדים ולכל המשפחה במהלך חודש מאי   המוזיאון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.