שבת , יולי 27 2024
ינואר 2024 בעולם הסדרות של yes

ינואר 2024 בעולם הסדרות של yes

 


הטַבָּח עונה 2

החל מ- 31/12 ב-yes VOD וגם ב- STING+ 

וב- yes TV DRAMA  בימי ראשון ב- 22:00

שני הפרקים הראשונים ישודרו ברצף, ושאר פרקי העונה יעלו פעם בשבוע

העונה השנייה של הטַבָּח פוגשת את הגיבורים בערך שנתיים אחרי סיומה של העונה הראשונה. דורי הוא כוכב טלוויזיה שיש לו הכל אבל גם אין לו כלום ואין לו מסעדה.  נמרוד הוא טבח פס חם במסעדה חזקה שנתקל בתקרת הזכוכית של מי שנכנס לתחום הזה בגיל מאוחר. 

בעקבות משבר אישי ומפגש עם מיה, 37, אשת עסקים, יזמת ובת לאחת המשפחות העשירות במשק, דורי חוזר למשחק ומחליט לפתוח מקום חדש שיבטא את תפיסת העולם  הקולינארית המאוד ספציפית שלו ויגדיר מחדש את חווית האכילה במסעדה. נמרוד מצטרף אליו כסו שף ומיה כשותפה, גם לעסק וגם לחיים. המפגש המחודש עם נמרוד מעיר שדים ישנים ובעיקר חדשים וגורם לכל אחד מהם לדחוף את הגבולות שלו הרבה מעבר למה שציפה. 

העונה עוקבת אחר תהליך הקמת המסעדה, הציפיות, הניסיונות, בניית תפריט, טעימות ועוד. אבל ככל שהעונה מתקדמת והמסעדה הולכת ונבנית נראה שהקמתה מאיימת לפרק חלקים שלמים בחייהם של הגיבורים. 

בהשתתפות: גל תורן, גורי אלפי, יעל אלקנה, דנה פרידר, קרן ברגר, אורי אלבי, תום אבני

תסריטאי ובמאי: ארז קו-אל

יוצרי הסדרה: ארז קו-אל ואורית דבוש

צלם ראשי: גיא רז

הפקה: מני אבירם ואיילת אימברמן- קסטינה תקשורת

 

בת השוטר עונה 3

במהלך חודש ינואר ב- yes VOD KIDS , ב- STING+ ובערוץ teennick

בת השוטר חוזרת לרחובות בני ברק בעונה שלישית מותחת במיוחד. 

שנה אחרי החתונה לדניאל, חני מתחילה ללמד בסמינר חרדי, אולם תאונה מסתורית במקום מסבכת את המשפחה כולה בפרשיית פשע גדולה. 

דנה מנסה לשכוח מכל מה שעבר עליה ולפתוח דף חדש, אלא שהכול משתנה כששלומי משתחרר מהכלא ומתחיל שוב להסתבך ולסבך גם אותה. 

האם בת השוטר ובן העבריין יוכלו להיות יחד? האם דנה תצליח לברוח מגורלה כבת השוטר או שהיא שוב תחבור לחני חברתה החרדית, רק כדי לגלות שוב שהאמת הרבה יותר מפתיעה ממה שזה נראה. 

מעבר לגדר, בשנה האחרונה בתיכון לאומנויות, החבר'ה מתכוננים לגיוס לצה"ל. איתי סוחף את כולם לקורס כושר קרבי, מגלה את הצד התחרותי שבו ומשלם על זה מחיר. 

בל הדתלשי"ת הקשוחה מתאהבת ברעיון הצבאי, אבל נתקלת באתגרים שהיא לא ציפתה להם ומשולש אהבה רומנטי מטלטל את כולם. 

כשברקע אדם שמתעקש לעשות מהכול סרט דוקומנטרי אמיתי במיוחד לרגל מסיבת הסיום.

שחקנים: ליאנה עיון, און רפאלי, מור סרוסי, עידו אליאלי, טלי שרון, יהודה בוחבוט, כרמל זורע, עדי שרון, נועה כרמי, מיקה רייס, אלכס זילברג, יואב רוזנברג, הילה הרוש, רועי רשף, רועי רביב ועוד.

יוצרת ותסריטאית ראשית: דנה שץ

תסריטאים ראשיים: שראל פיטרמן ומיכאל שטרן

במאי: רני סער

הפקה: סלוצקי הפקות

 

טד רק ב-yes

החל מ- 12/01 ב-  yes VOD 

החל מה- 13/01 בערוץ yes TV COMEDY, ימי שבת ב- 19:30

סדרת פריקוול לשני שוברי הקופות הענקיים טד ו-טד 2. יוצר איש משפחה סת' מקפרלן,  מפיק, כתב ויצר את הסדרה, ושב לספק את קולו של דוב הצעצוע השובב שקם לחיים. הסדרה, הנחשבת לסדרת הדגל לעונת החורף של שירות הסטרימינג Peacock, מתרחשת ב-1993 והיא מהווה הקדמון לסרטים, כשדמותו של מאטי (שגילם אותו בסרטים מארק וולברג) היה ילד בתיכון.
טד היא אחת הסדרות החדשות הכי מצופות, ומחזירה את הדמות האהובה למסך בניצוחו של מקפרלן, שחתם לפני שלוש שנים חוזה פיתוח אגדי של 200 מיליון דולר עם יוניברסל.

פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

טקס פרסי האמי® 2023 – רק ב-yes

שידור ישיר בלילה שבין שני ה-15.1 לשלישי ה-16.1 (ביום שלישי לפנות בוקר) 

ב- yes TV Drama וב-  STING

גרסה ערוכה ומתורגמת תשודר בערוץ ב-16.1 בשעה 21:00 ותהיה זמינה ב-yes VOD

טקס פרסי האמי ה-75 מתקיים השנה באיחור אופנתי, לאחר שנדחה ממועדו הרגיל בספטמבר בעקבות שביתת השחקנים. הטקס יועבר בשידור ישיר מלוס אנג'לס וישודר חי בערוץ yes TV Drama בלילה שבין שני (15.1) לשלישי (16.1) בשעה 03:00 לפנות בוקר, ולפניו בשעה 02:00, ישודר השטיח האדום. 

את הטקס ינחה השנה השחקן אנתוני אנדרסון (שחור-כזה). 

הסדרה "יורשים" מובילה במספר המועמדויות עם 14 מועמדויות. אחריה "הלוטוס הלבן" עם 12 מועמדויות (שתיהן מבית HBO).  עוד מועמדויות בולטות כוללות את ביל היידר על תפקידו ב"בארי", נטשה ליון על תפקידה ב"פוקר פייס", בריאן קוקס, קירן קאלקין, ג'רמי סטרונג ושרה סנוק על תפקידם ב"יורשים", פדרו פסקל ובלה רמזי על תפקידם ב"האחרונים מבנינו", מאלני לינסקי על תפקידה ב"צהובות", בוב אודנקריק על תפקידו ב"סמוך על סול" ועוד. 

 

טקס פרסי גלובוס הזהב 2024 רק ב-yes

שידור ישיר בלילה שבין ראשון ה- 7.1 לשני ה-8.1 (ביום שני לפנות בוקר) ב- yes TV Drama וב-  STING

גרסה ערוכה ומתורגמת תשודר בערוץ ב-8.1 בשעה 21:00 ותהיה זמינה ב-yes VOD 

yes תשדר את טקס גלובוס הזהב ה-81 בשידור ישיר מבוורלי הילס, בטקס הראשון שמתקיים תחת הנהלתו החדשה, מאז שארגון הכתבים הזרים של הוליווד, שניהל את הטקס מאז היווסדו ב-1944, נסגר בשנה שעברה לאחר כמה שנים של ביקורת חריפה על התנהלותו. הטקס ישודר בערוץ yes TV DRAMA בשעה 03:00 לפנות בוקר, ולפניו בשעה 02:00, ישודר בשידור ישיר השטיח האדום. 

הסדרות המובילות במספר המועמדויות הן "יורשים" עם 9 מועמדויות, ואחריה "הדוב" ו"רק רוצחים בבניין" עם 5 מועמדויות כל אחת. 

בין השחקנים המועמדים אפשר למצוא את אל פנינג על תפקידה ב"קתרינה", נטשה ליון על תפקידה ב"פוקר פייס", רייצל ברוסנהאן על תפקידה ב"גברת מייזל המופלאה", שרה סנוק על תפקידה ב"יורשים", בריאן קוקס, קירן קאלקין, ג'רמי סטרונג על תפקידם ב"יורשים", פדרו פסקל ובלה רמזי על תפקידם ב"האחרונים מבנינו", מאט בומר על תפקידו ב"שותפים למסע", וודי הארלסון על תפקידו ב"שרברבי הבית הלבן", כריסטינה ריצ'י על תפקידה ב"צהובות" ועד רבים.  

 

שלוש נשים רק ב-yes

החל מ- 01/01 ב-  yes VOD

והחל מ- 25/01 בערוץ yes TV DRAMA, ימי חמישי ב- 22:00

דרמה המבוססת על ספר באותו שם, המספרת את סיפורן של שלוש נשים אמריקניות, כל אחת חיה קיום שונה לחלוטין, וכל אחת בדרכה מנסה לתבוע מחדש את חייה ואת המיניות שלה. 

לינה (בטי גילפין, גב' דיויס) היא אם לשניים, בנישואין משוללי אהבה, כבוד או תשוקה, שכמהה לתשומת לב ומגע אוהב שהיא לא מקבלת מבעלה. מפגש עם רופא נשים חדש, שסוף סוף מתייחס לכאבים שהיא חווה וכולם אמרו להם שהם בראש שלה והיא צריכה להתעלות מעליהם, משנה את מסלול חייה לחלוטין.

סלואן (דהוואנדה ווייז, Shots Fired) היא בעלת מסעדה מצליחה בנישואין פתוחים, שבעלה (בלייר אנדרווד) נהנה לצפות בה עם גברים ונשים אחרות שהוא בוחר עבורה, אך מפגש עם אשתו של אחד מהגברים האלה גורם לה לבחון את הכל מחדש.

מגי (גבריאל קריבי, The Pact) היא אישה צעירה שעדיין רדופה ע"י מה שבתיכון נראה לה כמו מערכת יחסים עם המורה שלה, ורק היום ממרחק הזמן היא מבינה כמה בעייתי זה היה, בעיקר כאשר שמו עולה לכותרות בהקשר לתלמידה אחרת.

שלושת הסיפורים נשזרים יחד ע"י ג'יה (שייליין וודלי, שקרים גדולים קטנים), סופרת צעירה שמנסה לכתוב על נשים אמיתיות באמריקה, ופוגשת כל אחת מהן במהלך המחקר שלה.

 

פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

בלתי מנוצח

החל מ- 10/01 ב- yes VOD 

סדרת אנימציה על גיבורי על למבוגרים בלבד, שנוצרה על ידי רוברט קירקמן (המתים המהלכים). הסדרה מבוססת על סדרת הקומיקס באותו השם ועוקבת אחרי מארק גרייסון בן ה-17 שהופך לגיבור על.

מארק גרייסון נראה כמו נער מתבגר רגיל, פרט לעובדה שאבא שלו, נולן, הוא גיבור העל החזק והעוצמתי ביותר בכדור הארץ, "אומני- מן". זמן קצר לאחר יום הולדתו ה- 17 מארק מתחיל לפתח כוחות משל עצמו והופך לגיבור על תחת הדרכתו של אביו. בזמן המהפך מאדם רגיל לגיבור על, מארק מוצא את עצמו נאבק בין חייו האישיים לחובותיו כגיבור על, כשהוא מוכרח להוכיח שהוא יכול להיות גיבור כמו אביו. 

בסדרה מככבים כוכבים רבים ואהובים, כמדבבים לדמויות המצוירות: את מארק מדבב סטיבן יאון ("המתים המהלכים"), את נולן מדבב זוכה האמי ג'יי.קיי סימונס (טרילוגיית ספיידר מן, וויפלאש) ואת אימו של מארק, דבי, מגלמת סנדרה או (האנטומיה של גריי, להרוג את איב). 

יחד איתם מדבבים דמויות נוספות: גיליאן ג'ייקובס (בנות, קומיוניטי),  אנדרו ראנלס (נפילות חדות, בנות), וולטון גוגינס (סגני המנהל, משפחת ג'מסטון), רוס מרקוונד (המתים המהלכים), זאכרי קווינטו (גיבורים, סטאר טרק), קארי פייתון  (המתים המהלכים), מארק המיל (מלחמת הכוכבים), סטרלינג קיי. בראון (החיים עצמם) ועוד. 

והופעות אורח של: ג'ון האם, לורן כהן (המתים המהלכים), שניקווה מרטין-גרין (המתים המהלכים, סטאר טרק- דיסקברי), מייקל קודליץ (המתים המהלכים), לני ג'יימס (המתים המהלכים), מהרשלה עלי (אור ירח, בלש אמיתי), ג'פרי דונובן (חוק וסדר) ועוד. 

פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

בלש אמיתי: ארץ הלילה

החל מה- 15/01 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 01/02 בערוץ yes TV ACTION, ימי חמישי ב- 22:00

עשור לאחר שעלתה לראשונה, אנתולוגיית המתח עטורת השבחים של HBO חוזרת לעונה רביעית. כמו בעונות הקודמות, גם הפעם לפנינו סיפור חדש עם דמויות חדשות אך הפעם עם מספר שינויים: זו העונה הראשונה בה שתי נשים, בלשיות, מובילות את החקירה. מגלמות אותן זוכת האוסקר ג'ודי פוסטר (בתפקיד טלוויזיוני גדול ראשון) והמתאגרפת לשעבר קלי רייס. שינוי נוסף נעשה מאחורי המצלמה, שם הבמאית והתסריטאית המקסיקנית איסה לופז החליפה את ניק פיזולטו, יוצר הסדרה ומי שעמד מאחורי שלוש העונות הראשונות, שנשאר בתקן מפיק בפועל. 

הסיפור לוקח אותנו הפעם רחוק לאלסקה הקפואה והחשוכה, שם היעלמותם של 8 מדענים מתחנת מחקר מקומית מוביל לחקירה אותה מובילה הבלשית ליז דנברס (פוסטר) ואליה מצטרפת הבלשית איינג'לין נאברו (רייס), 6 שנים אחרי שעבדו יחד בעבר על מקרה רצח קשה. השתיים ינסו לגלות מי עומד מאחורי היעלמות המדענים ובדרך יחשפו את סודות העיירה ואת המתחים הפנימיים בין תושביה וכמובן גם יתמודדו עם השפעת החקירה על חייהן האישיים. האמת נמצאת מתחת לפני הקרח והן יעשו הכל כדי לחשוף אותה.

לצד פוסטר ורייס מגובות בצוות שחקנים איכותי בהם כריסטופר אקלסטון (סוג א', הנותרים), פיונה שואו (להרוג את איב) וג'ון הוקס (מועמד לאוסקר על "קר עד העצם"). בהפקת העונה הושקעו 60 מיליון דולר והיא צולמה ברובה באיסלנד.

ששת פרקי העונה יעלו פעם בשבוע, בימי שני, בצמוד לשידורם בארה"ב.

 

חקירה במצולות 2

החל מה- 02/01 ב- yes VOD, yes London וגם ב- STING+

והחל מ- 07/02 בערוץ yes TV ACTION, ימי רביעי ב- 22:00

סוריין ג'ונס (דוקטור פוסטר) ורוז לזלי (משחקי הכס) חוזרות לשתף פעולה בעונה שנייה של סדרת המתח הבריטית המצליחה ועטורת השבחים, זוכת פרס האמי לסדרת הדרמה הבינלאומית הטובה ביותר.

אחרי שבעונה הראשונה חקרו פרשת רצח בצוללת של חיל הים הסקוטי, חוזרות החוקרות – ובנות הזוג – איימי סילבה וקריסטן לונגר לחקירה שלוקחת אותן רחוק יותר מסקוטלנד – וקרוב יותר אלינו, אל המזרח התיכון. 

כאשר תצוגת תכלית של רחפנים צבאיים יוצאת משליטה וגורמת למותם של מספר חיילים, סילבה ולונגר נשלחות לברר מי תכנת את הרחפנים לתקוף ומגיעות עד למזרח התיכון, למדינה בדיונית בשם וודיאן (צילומי הסדרה נערכו במרוקו), אליה מתנקזים כוחות בינלאומיים רבים לצד סוחרי נשק ופוליטיקאים רבי השפעה. השתיים יצטרכו לגלות מי עומד מאחורי התקיפה וכן להתמודד עם אתגר אישי – ההריון של לונגר. לזלי עצמה אכן הייתה בהריון במהלך צילומי הסדרה, מה שהשפיע גם על כתיבת הדמות שלה לעונה. התינוקת, אגב, נולדה ביולי 2023.  

לצד ג'ונס ולזלי אפשר למצוא לא מעט שחקנים בריטיים אהובים בהם דיגורי סקוט (פשע באדינבורו) וגרי לואיס (בילי אליוט). 

כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

לה בראה עונה 3 רק ב-yes

החל מה- 10/01 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 20/02 בערוץ yes TV ACTION, ימי שלישי ב- 22:00

עונה שלישית ואחרונה לסדרת המד"ב והפנטזיה של רשת NBC. 

הסדרה החלה, כזכור, כאשר בור נפער מתחת לפארק לה בראה בלוס אנג'לס ושאב לתוכו מאות בני אדם. במהרה גילו הניצולים כי הבור הוא פורטל ששלח אותם לאותה לה בראה  – רק בשנת 10,000 לפני הספירה. בעוד הם מנסים לשרוד בעולם הפרה-היסטורי, בני משפחותיהם, שנשארו בלוס אנג'לס, מנסים לגלות מה עלה בגורל יקיריהם. בסוף העונה השנייה התגלה כי הבור שנפער קשור לפרויקט מיוחד שמתרחש בשנת 2076 אבל כלל לא ברור שיהיה אפשר לחזור ממנו בחזרה הביתה.

בעונה האחרונה, שתכיל 6 פרקים, ינסו הגיבורים, בראשם איב האריס, בנה ג'וש ושאר חבריהם, לשרוד בטבע הפראי ואפילו לגבור על דינוזאורים כדי למצוא את הדרך הביתה לפני שהפורטל בחזרה לימינו ייסגר לתמיד.

פרקי העונה ישודרו בצמוד לשידורם בארה"ב. שתי העונות הקודמות זמינות גם כן. 

 

נקודת שבירה 

החל מ- 11/01 ב- yes LONDON ב-yes VOD וגם ב- STING+ 

והחל מ- 08/02 בערוץ yes TV DRAMA, ימי חמישי ב- 21:00

דרמה בריטית חדשה העוסקת בצד האפל של עולם הספורט.

ג'סטין פירס (אלה לילי היילנד) היתה כוכבת טניס מצליחה שניצחה טורנירים בינלאומיים גדולים, עד שנפצעה, עזבה את המשחק וחזרה לעיר הולדתה. 

חמש שנים מאוחר יותר, גלן (איידן טרנר, להיות אנושיים) המאמן המיתולוגי שלה, זה שהביא אותה לפסגות אבל נטש ועבר לאמן שחקן מפורסם אחר, מופיע במפתיע ומשיב איתו שלל רגשות שמחזירים את ג'סטין לעברה, והיא יוצאת נגדו בהאשמות על התעללות מינית בגיל 16. 

פרקי הסדרה יעלו בבינג'. 

 

בלגרביה: הפרק הבא

החל מ- 18/01 ב- yes VOD 

והחל מ- 23/01 בערוץ yes TV DRAMA, ימי שלישי ב- 21:00

סדרת המשך לדרמה התקופתית הסוחפת שיצר ג'וליאן פלוז (אחוזת דאונטון, העידן המוזהב).

הסדרה מתרחשת ב-1871, 30 שנה לאחר אירועי הסדרה המקורית, ומתמקדת בסיפורו של פרדריק טרנצ'רד (בנג'מין וויינרייט, כנופיות לונדון), נכדם של אן וג'יימס טרנצ'רד. בסדרה המקורית התוודענו לנישואין המעורערים בין אביו המפונק והעיקש לבין אמו התככנית ורודפת הבצע, שרומן שניהלה עם נוכל רודף-שמלות הביא להולדתו של פרדריק.

פרדריק דומה יותר לסבו החרוץ והחריף מאשר לאביו העצל, והוא מנהל ביד רמה את העסק המשפחתי המצליח. כאשר הוא פוגש את קלרה (הארייט סלייטר, אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל), עלמה צעירה ויפה שמצטרפת לחוגים החברתיים של בלגרביה, זוהי אהבה ממבט ראשון. אבל ילדות מצלקת תחת הוריו האנוכיים נטעה בו חסכים רגשיים רבים, והטראומות שהוא מביא איתו לנישואיו הטריים מאיימים להרוס אותם בטרם החלו.

איומים נוספים על אושרם של הזוג הצעיר מגיעים מכיוונם של אמילי (האנה אונסלו, זה הולך לכאוב), אחותה הקנאית של קלרה, וסטיבן (אדוארד בלומל, להרוג את איב), רופא מקסים ויפה-תואר שנשבה גם הוא בקסמה של קלרה.

האם תצליח אהבתם לגבור על כל המכשולים שעומדים בדרכם?

פרקי העונה יעלו פעם בשבוע, בימי חמישי, בצמוד לשידורם בארה"ב.

גם פרקי הסדרה המקורית "בלגרביה" יחזרו ל-VOD החל מה-1.1.24.

פרויקט לזרוס עונה 2 רק ב-yes

 החל מ- 04/01 ב-  yes LONDON ב-  yes VOD 

והחל מ- 08/03 בערוץ yes TV ACTION, ימי חמישי ב- 22:45

עונה שנייה לסדרת האקשן המד"בית של רשת Sky הבריטית, שממשיכה לשלב אקשן עוצר נשימה, עלילה פתלתלה ודילמות מוסריות.

פרוייקט לזרוס הוא ארגון ביון סודי שאחראי למנוע אירועים בעלי פוטנציאל הכחדה גלובלי – כאשר העולם עומד על סף הכחדה, הם מזיזים את מחוגי השעון אחורה ל-1 ביולי האחרון שהיה, ומנסים לשנות את גורל העולם. 

כאשר זוגתו של סוכן הפרוייקט החדש ג'ורג' (פיפה אסיאדו, "להרוס אותך", "פשע במעגל סגור") נהרגה בתאונה בבוקר ה-1 ביולי, הוא החל לפנות לאמצעים דרסטיים יותר ויותר כדי לנסות לאלץ את הסוכנות להחזיר את הזמן אחורה, עד שמצא את עצמו בוגד בכל מי שאי פעם סמך עליו.

בעונה החדשה, ג'ורג' נאלץ להתמודד עם ההשלכות של הפשעים הרבים שביצע והאנשים הרבים בהם בגד, כאשר כל עמיתיו מתנערים ממנו, זוגתו עזבה אותו, והעולם נמצא בלולאת זמן שהולכת ומתקצרת, בזמן שהוא הולך ומאבד את אחיזתו במציאות.

הדברים מסתבכים עוד יותר עם הופעתו של ארגון פשע חדש, בהנהגתו האפלה של רובין לרנר (קולין סלמון, החץ) שמנסה לבנות מכונת זמן משלו למטרותיו הקטלניות. 

צרות נוספות מגיעות גם מכיוונה של ג'נט (וינט רובינסון, שש ארבע), שלניסיון משלה לשנות את העבר יש השלכות הרסניות בפני עצמן.

פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

התייר – עונה 2

החל מה- 21/01 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 01/02 בערוץ yes TV ACTION, ימי חמישי ב- 23:00

עונה חדשה לסדרת המתח בכיכובם של ג'יימי דורנן (50 גוונים של אפור, The Fall) ודניאל מקדונלד (גדולה מהחיים).

העונה החדשה מתרחשת באירלנד (לאחר שהקודמת התרחשה באוסטרליה) ובה אליוט (דורנן) והלן (מקדונלד) ממשיכים במסעם לחשוף את עברו עטוי העלטה של אליוט ואת שורשיו לאחר שאיבד את זיכרונו, ונגררים במהרה לתוך מריבה משפחתית עתיקה ומתמודדים עם השלכות מעשיו של אליוט, בחייו הקודמים. הם פוגשים חברים ואויבים חדשים וישנים, ועוברים טוויסטים בעלילה ותהפוכות מסמרות שיער. 

פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

.

 

שיקגו פייר עונה 12

החל מה- 18/01 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 28/02 בערוץ yes TV ACTION, ימי רביעי ב- 22:00

עונה חדשה לסדרת הכבאים המצליחה מבית היוצר של דיק וולף. 

הסדרה עוקבת אחר חייהם, המקצועיים והאישיים, של לוחמי האש, אנשי ההצלה והפרמדיקים של מכבי האש בשיקגו בתחנה 51.

לוחמי האש, צוות ההצלה והפראמדיקים של כיבוי האש של שיקגו 51 אלה הם הגברים והנשים האמיצים שרצים קדימה לסכנה כשכולם רצים לכיוון השני. אבל האחריות העצומה של התפקיד גובה גם מחיר אישי. עם מוניטין גדול ואגו חסון, הלחץ לבצע ולקבל החלטות בשבריר שנייה לעתים מסכן את חברי הקבוצה.
שני שחקנים אהובים צפויים לעזוב את הסדרה במהלך העונה החדשה: אלברטו רוסנדה המגלם את בלייק גאלו וקארה קילמר המגלמת את סילבי בראט, בעוד טיילור קיני המגלם את קלי סוורייד צפוי לחזור, לאחר שיצא לחופשה ארוכה במהלך העונה הקודמת. 

בכל שבוע יעלה פרק חדש, בצמוד לשידור בארה"ב

 

חוק וסדר עונה 23

החל מה- 23/01 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 12/03 בערוץ yes TV ACTION, ימי שלישי ב- 21:15

דרמת האקשן המכוננת של הטלוויזיה חוזרת בעונה חדשה. 

הדרמה האייקונית, זוכת פרס האמי, כוללת כוכבים חדשים וכוכבים אהובים חוזרים, מחדשת את הגישה הקלאסית שלה לשני חלקים בכל פרק, הבוחנים גם את המשטרה שחוקרת פשע וגם את תובעי המחוז שמעמידים לדין את העבריינים.

סם ווטרסטון, חוזר בתור התובע המחוזי ג'ק מקוי בעוד ג'פרי דונובן פרש מתפקידו בסדרה כבלש פרנק קוסגרוב לאחר שתי עונות, ויחליף אותו רייד סקוט (VEEP, גברת מייזל המופלאה) כבלש נוסף בצוות. 

אליהם מצטרפים חברי הקאסט מהעונה הקודמת: מהקד ברוקס בתפקיד הבלש ג'יילן שו, יו דאנסי (חניבעל) בתור עוזר התובע המחוזי נולן פרייס, קמרין מנהיים (הפרקליטים, סטאמפטאון) בתור סגן קייט דיקסון, ואודליה הלוי (צרות טובות, למה נשים רוצחות) בתור עוזרת התובעת המחוזית סמנתה מארון.

בכל שבוע יעלה פרק חדש, בצמוד לשידור בארה"ב

 

חוק וסדר: מדור מיוחד עונה 25

החל מה- 23/01 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 12/03 בערוץ yes TV ACTION, ימי שלישי ב- 22:45

סרן אוליביה בנסון (זוכת פרס האמי® מריסקה הארגיטיי) חוזרת כמפקדת היחידה מדור מיוחד, יחידת בלשים ייעודית שחוקרת פשעים מרושעים של תקיפה מינית ואלימות במשפחה. אל בנסון מצטרפים סגנה סמ"ר  פין טוטואלה (Ice T), עוזר פרקליט המחוז דומיניק "סאני" קאריסי (פיטר סקנאבינו) והבלש ג'ו ולסקו (אוקטביו פיסנו).  קווין קיין המגלם את הבלש טרי ברונו וג'סמין באצ'לור המגלמת את הבלשית טוני צ'ורליש, שהצטרפו באמצע עונה 24, צפויים גם הם לחזור. 

השחקנית קלי גדיש המגלמת את הבלשית אמנדה רולינס, עזבה את הסדרה במהלך העונה, אך שבה בסופה בתפקיד אורח, וכנראה תמשיך להתארח מידי פעם גם בעונה החדשה.  הבלשית גרייס מונסי (מולי ברנט, מלכת הדרום) עזבה את היחידה בסוף העונה הקודמת ונראה שאינה עתידה לחזור.

כשהסדרה מתכוננת לשנה עמוסה בתיקים חדשים שנלקחו ישר מהכותרות, קבוצת SVU מחויבת מתמיד לעמוד לצד הקורבנות במרדף אחר צדק.

בכל שבוע יעלה פרק חדש, בצמוד לשידור בארה"ב

 

חוק וסדר: פשע מאורגן עונה 4

החל מה- 23/01 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 12/03 בערוץ yes TV ACTION, ימי שלישי ב- 22:00

הסדרה חוזרת לעקוב אחר הבלשים המובחרים של הלשכה לפשיעה מאורגנת תוך שהם ממשיכים במאבקם במפעלים הבלתי חוקיים החזקים ביותר בניו יורק. כריסטופר מלוני מככב בתור הבלש האייקוני אליוט סטייבלר, שחזר ל- NYPD לפרק את הפשע המאורגן בעקבות אובדן אישי הרסני. בהנהגתו המיומנת של הסמלת ושותפתו איאנה בל (דניאל מונה טרוט) ובעזרת ההאקרית המומחית ג'ט סלוטמאקרס (איינסלי סייגר) מבקשים סטייבלר וצוות המשימה להוריד את ארגוני הפשע הגדולים ביותר בעיר. 

בכל שבוע יעלה פרק חדש, בצמוד לשידור בארה"ב

 

זמן אמיתי עם ביל מאהר עונה 22

החל מה- 23/01 ב- yes VOD וגם ב- STING+

הקומיקאי והסטיריקן ביל מאהר חוזר בעונה חדשה לתוכנית האירוח זוכת הפרסים מרשת HBO. 

מאהר מציג את דעותיו ונקודת מבטו ללא פילטרים, כשכל תוכנית נפתחת במונולוג שנון ולא מתנצל, וכוללת גם דיון עם פאנליסטים וראיונות. כתמיד, המארח ואורחיו המתחלפים – שחקנים, פוליטיקאים, אקטיביסטים, מוזיקאים, קומיקאים ועוד, מביאים רגעים של ציניות והומור הנדרשים מאוד, לנושאים הקריטיים והמדוברים בתקופה זו. 

ישודר פרק בשבוע בצמוד לארה"ב

 

המשרד כל העונות

במהלך חודש ינואר בערוץ yes TV COMEDY

הסדרה, שהתחילה כגרסה אמריקאית ללהיט הבריטי של ריקי ג'רבייס וסטפן מרצ'נט, הפכה עם השנים לאחת הקומדיות המצליחות של רשת NBC  – עם 9 עונות,201 פרקים, 5 פרסי אמי (בהם לסדרה הקומית הטובה ביותר) – וקהל מעריצים שממשיך לגדול ולגלות אותה עם השנים. 

העלילה עוקבת אחר חייהם השגרתיים למדי של עובדי חברת הנייר "דנדר מיפלין" והאופן בו הם מעבירים את זמנם משעה לשעה, ממשימה משעממת אחת לשנייה, מרומן אחד לאחר ומעוד ריב משרדי לעוד אתגר מטופש. 

סטיב קארל מוביל את הקאסט האדיר בתפקיד מייקל סקוט, הבוס שמנסה להתחבב על כולם ועושה את כל הטעויות בדרך ולצדו שורת שחקנים שאז הייתה אלמונית למדי ומאז פרצה לתודעה: ראיין ווילסון כדווייט, יד ימינו של מייקל. ג'ון קרסינסקי (מקום שקט, ג'ק רייאן) כג'ים החביב שמעביר את זמנו בלריב עם דווייט ולהתאהב במזכירה, פאם (ג'נה פישר).

לאורך 9 עונות הסדרה הצטרפו גם שחקנים נוספים בהם אד הלמס (סרטי "בדרך לחתונה….") ג'יימס ספיידר (הרשימה השחורה), איימי ראיין, מינדי קלינג, קרייג רובינסון, אלי קמפר ועוד. כוכבים נוספים בהם וויל פארל, קת'י בייטס, אידריס אלבה, ג'ים קארי וגם ריקי ג'רבייס, באו להתארח לפרק ויותר לאורך השנים. גם מאחורי המצלמה עמדו לאורך השנים כמה במאים אורחים, מעריצי הסדרה שבאו לביים פרק, בהם ג'יי ג'יי אברמס, ג'ון פאברו, הרולד רמיס וג'ייסון רייטמן.

 

אמת או שקר עונה 2

החל מה- 17/01 ב- yes VOD וגם ב- STING+

והחל מ- 31/01 בערוץ yes TV DRAMA, ימי רביעי ב- 22:00

עונה חדשה לדרמת המתח הספרדית.

מקראנה, המורה שהואשמה בקיום רומן עם תלמידה איוון שהוא גם הבן של חברתה הטובה, ונודתה על ידי תושבי העיר, ולאחר מכן הואשמה גם במותו, חוזרת במטרה לנקות את שמה. 

בעונה החדשה, תושבי בלמונטה מנסים להתאושש ממותו של איוון. כאשר נסטור, מי שהודה ברצח,  נעלם, תושבי העיר חושבים שברח ולא ממש מחפשים אחריו, אך מאקרנה ואנה שומרות על סודן – הן הרגו אותו. הן בטוחות שעם הזמן העניין ישכח, אך מופתעות כשהן מבינות שהמשטרה גילתה את גופתו של נסטור בבקתה נטושה – בעוד הן השאירו אותה במקום אחר. איך היא הגיעה לשם, ואם זה אינו נסטור, של מי היא? ברור שמישהו משקר, או שאולי כולם משקרים.

פרקי העונה יעלו בבינג'

גווינית' פאלטרו נגד טרי: תאונת הסקי 

רק בדיסקברי+, רק ב- yes

Gwyneth Vs Terry: The Ski Crash Trial

הסרט ישודר ב-11.01 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

מאחורי הקלעים של המשפט המתוקשר של השנה.

כשהשחקנית ומייסדת "גופ" גווינית' פאלטרו התנגשה במורד מסלול סקי ביוטה באופטומטריסט טרי סנדרסון, נפתח קרקס תקשורתי ענק, כשסנדרסון החליט לתבוע את פאלטרו בטענה שפגעה בו בגלל התנהגות פזיזה.
פאלטרו החליטה לתבוע את סנדרסון בתביעה נגדית, ומכאן החל משפט מתוקשר ששודר בחלקו בטלוויזיה, והוביל לאינסוף מימים, בדיחות וטרנדים ברשתות החברתיות. 

הסרט מציג את מאחורי הקלעים של התרחשות המשפט, הסערה התקשורתית והתוצאות.

הסרט ממשיך את מסורת הדוקומנטריים של דיסקברי+ על העימותים המפורסמים בעולם הבידור והאקטואליה ("בקהאם פלץ נגד מארגנות החתונה", "קים נגד קנייה", "ג'וני נגד אמבר", "בריטני נגד אבא", "וואגאתה: קולין נגד רבקה") .

 

מרדפים מטורפים  

רק בדיסקברי+, רק ב- yes

High Speed Chase

כל הפרקים ב-12.01 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

הזדמנות להיכנס לכסא הנהג בחלק ממרדפי המשטרה המטורפים ביותר שנלכדו בעדשת המצלמה – כולל צילומים שמעולם לא נראו עד עתה. הצצה למרדפים המהירים, מלאי האדרנלין, בעולמות שבהם הפושעים יעשו הכל כדי להימלט מהחוק. 

 

מסורת של אפיה

רק בדיסקברי+, רק ב- yes

Baked in Tradition

כל הפרקים ב-11.01 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

סדרה חדשה מבית "מגנוליה" ערוץ הלייפסטייל מס1 בארה"ב – האופה בראיין פורד יוצא למסע בין המאפיות והמסעדות השונות בניו יורק כדי להכיר מאפים מסורתיים, ממקומות שונים בעולם. הוא יחקור מאפים שכבתיים כמו קרואסונים או ספנקופיטה, אפיית לחמים שטוחים כמו אינג'רה אתיופית בהארלם, סנדוויצ'ים מסורתיים, כיסונים סיניים ופירוגי ועד לפאי ג'מאייקני. 

 

סלינה + שף  

רק בדיסקברי+, רק ב- yes

Selena + Chef: Home For The Holidays

כל הפרקים ב-20.12 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

כוכבת הילדים לשעבר ומשתתפת "רק רציחות בבניין" סלינה גומז, בתוכנית בישול בה מדי שבוע יתארח במטבח הביתי שלה שף. הם יכינו מנה וישתפו בטריקים וטיפים להכנה. בסוף כל פרק סכום כסף יתרם לצדקה של אותו השף.

 

חזרה למקורות האוכל – עונות 1+2 

רק בדיסקברי+, רק ב- yes

From The Source

כל פרקי שתי העונות ב-18.01 דיסקברי+, רק ב-yes

השפית קייט באטון, חוקרת את מקורות מרכיבי האוכל שלנו והסיפורים המרתקים מאחוריהם. בכל פרק היא תבחר מרכיב מזון אחד ותחקור את המקור שלו ודרכים יצירתיות וחדשות להכין במטבח הביתי. 

 

תרגישו בבית  

רק בדיסקברי+, רק ב- yes

Make yourself at home

כל הפרקים ב-04.01 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

בסדרה החדשה מבית "מגנוליה נטוורק" , מדי מואט מבקרת בבתים ייחודיים ברחבי העולם, בתים המשקפים את האישיות המיוחדת של הבעלים, את התשוקה שלהם ואת פילוסופית החיים שלהם. לאנשים האלו היה חזון והם העזו לחלום ולחיות אחרת – ואפילו לאתגר את הדרך שבה אנחנו חושבים שאמור להיות בית.

 

נטליה מדברת: המקרה המוזר של נטליה גרייס 

רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים ב-04.01 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

לאחר הצלחת הסדרה התיעודית בת שלושת החלקים "המקרה המוזר של נטליה גרייס" מגיעה סדרת המשך – "נטליה מדברת: המקרה המוזר של נטליה גרייס".
לראשונה נטליה ברנט, מתייצבת מול המצלמות ומספרת את הצד שלה בסיפור בפרק הבא של סאגת המשפחה המוזרה על יתומה אוקראינית בת 6 עם הפרעה נדירה בגידול העצם, שיכולה להוביל לפגמים של העצם. ההורים האומנים שלה, מייקל וקריסטין ברנט, טענו כי נטליה הייתה מבוגרת שהתחזתה לילדה. לאחר שהשאירו אותה לגור לבדה בדירה הם נעצרו באשמת הזנחת קטינה. נטליה הכחישה את הטענות.

הסדרה המקורית שברה שיא של 3 שנים לרשת, ובסדרה החדשה נטליה תחלוק את צדה של הסיפור על מה קרה מאחורי דלתות ביתה של משפחת ברנט ותעמוד מול כל האשמות שהוטחו בה בצורה פתוחה. לאחר שנים שהושתקה מאחורי צו איסור פרסום, שהתקבל בהמשך להליך המשפטי שבין לבין הוריה המאמצים בשנת 2019, לנטליה לא הייתה אפשרות לספר את סיפורה – עד עכשיו.

במהלך פרקי הסדרה נגבש תובנה לגבי השאלה – מי היא נטליה ברנט? והאם היא הקורבן או התוקפן? הסדרה כוללת ראיונות בלעדיים עם הברנטים, כולל האב מייקל ברנט והאח ג'ייקוב ברנט, וחברים אחרים שהיו קרובים למשפחה.

 

 

 

תכנים חדשים בדיסני+ חודש ינואר 2024

 

אקו מאולפני מארוול | 10 בינואר

MARVEL STUDIOS’ ECHO

סדרה מקורית של דיסני+, כל הפרקים עולים יחד

לינק לטריילר 

אולפני מארוול מציגים את "אקו", שבמרכזה מאיה לופז הנרדפת בידי אימפריית הפשע של ווילסון פיסק. כשהמסע לוקח אותה הביתה, עליה להתעמת עם משפחתה ומורשתה.

 

היוצר | 17 בינואר

THE CREATOR

20th Century, סרט בלעדי בדיסני+

לינק לטריילר 

מהבמאי/התסריטאי השותף גארת' אדוארדס מגיע מותחן פעולה מד"ב אפי המתרחש במהלך מלחמה עתידית בין המין האנושי ובין כוחותיה של הבינה המלאכותית. ג'ושוע (ג'ון דייוויד וושינגטון), סוכן קשוח לשעבר של הכוחות המיוחדים שמתאבל על היעלמותה של אשתו (ג'מה צ'אן), מגויס כדי לצוד את היוצר – האדריכל החמקמק של בינה מלאכותית מתקדמת שפיתח נשק מסתורי המסוגל לשים קץ למלחמה ולהשמיד את המין האנושי. ג'ושוע וצוותו של סוכני עילית עושים מסע אל מעבר לקו האויב, אל מרכזו האפל של שטח שנכבש על ידי הבינה המלאכותית, רק כדי לגלות שהנשק ההרסני שהוא הודרך לחסל הוא בינה מלאכותית בצורת ילדה צעירה (מדליין יומה ווילס).

 

כריסטובל בלנסיאגה | 19 בינואר

CRISTÓBAL BALENCIAGA

סדרה מקורית של דיסני+, כל הפרקים עולים יחד

לינק לטריילר 

כריסטובל בלנסיאגה מציג את קולקציית ההוט קוטור הפריזאית הראשונה שלו. הקריירה שלו הותירה אחריו סדנאות משגשגות במדריד ובסן סבסטיאן, כשהלביש את האליטה והאצולה הספרדית. עם זאת, העיצובים שהיו שיא האופנה בספרד לא מצליחים לתפוס את אותו המקום בפסגת אימפריית האופנה המורכבת שפריז הפכה להיות, ושם שאנל, דיור וז'יבנשי קבעו את הטרנדים. כשהוא מובל על ידי האובססיה שלו לשליטה בכל היבטי חייו, בלנסיאגה יגדיר את סגנונו ובסופו של דבר יהפוך לאחד המעצבים החשובים בכל הזמנים.

 

דודג'ר | 17 בינואר

THE ARTFUL DODGER

סדרה מקורית של דיסני+, כל הפרקים עולים יחד

לינק לטריילר 

סדרת המשך פרועה ל"אוליבר טוויסט" שעוסקת בחייו הבוגרים והכפולים של נסיך הגנבים מהרומן מאת צ'רלס דיקנס. בשנות ה-50 של המאה ה-19, במושבה התוססת פורט ויקטורי, ג'ק דוקינס המכונה "דודג'ר" הסב את זריזות ידיו ככייס למיומנותו כמנתח. עברו שב לרדוף אותו כשלמושבה מגיע פייגין ומושך אותו שוב לחיי הפשע. לדודג'ר צפויה סכנה גדולה אף יותר והפעם לליבו בדמותה של ליידי בל, בת המושל שנחושה להיות המנתחת הראשונה במושבה. ממעשי שוד ועד לניתוחים הרי גורל, מסעודות חגיגיות ועד לקטטות ברחוב, זהו סיפור שעוסק בהתחדשות, בבגידה, בגאולה ובאהבה – עם טוויסט.

 

באג לייף: גרסת המציאות |  24 בינואר

A REAL BUG’S LIFE

סדרה מקורית של דיסני+, כל הפרקים עולים יחד

לינק לטריילר 

סדרה מקורית חדשה מבית דיסני ונשיונל ג'יאוגרפיק בהשראת הסרט האייקוני של דיסני ופיקסאר "באג לייף".

באג לייף: גרסת המציאות, מכניסה אותנו לתוך תשעה מיקרו-יקומים של חרקים שונים ברחבי הגלובוס, בהם כוחות הטבע משחקים על סולם מיניאטורי שבו יצורים זעירים מסתמכים על כוחות מדהימים ובריתות יוצאות דופן כדי לשרוד.

ההימור גבוה – גם אם היצורים קטנים במיוחד. עם התפתחויות חדשות בטכנולוגיית הצילום ובליווי קולה של המדריכה המהנה והשנונה אוקוופינה, עקבו אחר הסיפורים המדהימים של הגיבורים הזעירים החיים בעולמות מעבר לכל דמיון – מעכביש קופץ שמחפש בית ברחובות ניו יורק ועד לדבורת סחלב בקוסטה ריקה ביומה הראשון בעבודה בהכנת בושם! מלאה בהתנהגויות חדשות ומרגשות ודמויות גדולות מהחיים, הסדרה הידידותית למשפחה הזו מראה שחייהם האמיתיים של החרקים יכולים להיות מדהימים כמו כל סרט אנימציה.

 

בלואי, עונה 3 | 12 בינואר

BLUEY 

כל 10 הפרקים החדשים עולים יחד, בלעדי בדיסני+  

בלואי מציגה את הכלבה החביבה והאנרגטית, גורת בקר אוסטרלי, שחיה עם אמא, אבא ואחותה הקטנה בינגו.

בעשרת הפרקים החדשים של דיסני+, בלואי מציגה את הפשטות המשמחת שניתן למצוא במשפחות שהופכות אירועים יומיומיים בחיי המשפחה – כמו הכנת בית משחק (מבצר שמיכות) או טיול לחוף הים – להרפתקאות ייחודיות שמעוררות לחיים את האופן שבו ילדים לומדים וגדלים באמצעות משחק.

 

מחזור 2009 | 3 בינואר

CLASS OF ‘09

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

לינק לטריילר 

סדרת המתח "מחזור 2009" עוקבת אחר מחזור של סוכני אף-בי-איי, בסיפור המתרחש על פני שלוש נקודות זמן שונות, שמתמודדים עם שינויים עצומים בשעה שבינה מלאכותית מבצעת שינויים במערכת המשפט הפלילי האמריקאית. הסדרה מתפרסת על פני מספר עשורים ומסופרת דרך קווי זמן שונים שחוצים זה את זה, והיא חוקרת את טבעם של הצדק, של האנושות ושל הבחירות שלנו, שבסופו של דבר מגדירים אותנו ואת מורשתנו. כוכבי הסדרה הם טאיו, אחד הסוכנים הכי לא אורתודוקסים שאי פעם הצטרפו לבולשת, ופואט, אחת הסוכנות הסמויות המצליחות בכל הזמנים.

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.