יום שישי , יולי 12 2024
ארקדי דוכין יחד עם רוברט זינגר וג'ניה פוטשניק- ממארגני האירוע. צילום באדיבות המרכז לאימפקט יהודי

מרתון התמיכה הגדול לקהילת דוברי הרוסית

 

מרתון התמיכה הגדול ביותר בישראל לקהילת דוברי הרוסית, גייס תוך 15 שעות 663,000$

השבוע (5.11) התקיים מרתון התמיכה הגדול בישראל לקהילת דוברי הרוסית. האירוע שארך 15 שעות, התקיים בהובלת המרכז לאימפקט יהודי וארגונים יהודיים נוספים מכל רחבי העולם, שגייסו בהתנדבות עשרות אומנים מהשורה הראשונה מעולם המוזיקה הרוסי, כדי לתרום למדינת ישראל במשדר התרמה ענק. בין האמנים גם דוד דאור, ארקדי דוכין, אנדריי מקרביץ', ועוד רבים נוספים. לאחר 15 שעות של הופעות ממיטב האומנים, גוייסו 663,000$ , שתרמו 7,800 תומכי ישראל ממעל ל30 מדינות. הסכום במלואו יעבור למגוון פרויקטים לטובת הציבור הישראלי שנפגע במלחמה.

רוברט זינגר, יו"ר המרכז לאימפקט יהודי סיפר: "אנחנו נרגשים על ההיענות של מאות אלפי הצופים במשדר ושל התורמים מכל רחבי העולם. המטרה של המרתון לסייע בטווח המיידי אבל גם להשקיע בעתיד האזור ושל תושביו. לכן הרבה מאוד מהתרומות הלכו ראשית לבתי החולים בדרום, אבל חלק גדול מהן יושקע מצד אחד באוכלוסיות המוחלשות, ומצד שני בדור הצעיר שהוא עתיד של האזור, כך אנחנו מעניקים תמיכה עוטפת לכל הצדדים שזקוקים לכך. תודה לשותפינו מהארגונים השונים, ביניהם הקונגרס היהודי הרוסי ואלומות אור, ולכל המתנדבים שאפשרו לפרויקט הזה לקרות."

באירוע הוירטואלי צפו מעל ל500,000 צופים מכל רחבי העולם, שפתחו את הכיס והלב. מההפקה נמסר כי כל ההופעות ששודרו בלייב ישודרו בלינק האירוע עד ה20.11 ועד אז ניתן להמשיך ולתרום. הסכום הסופי והנתונים המדוייקים יפורסמו ב20.11 באתר הרישמי של האירוע. www.supportisrael23.com 

 

 

יש לבדוק גם

אסופת יצירות

אסופת יצירות : שמיים ריקים / 'Empty Skies' (מעין ליבמן שרון) שם זמני /  Temporary …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.