שבת , יולי 27 2024
פארגו עונה 5, הוט, FARGO, HOT, SEASON 5

פארגו 5

פארגו 5
Fargo 5

"פארגו" ("Fargo"), דרמת המתח עוצרת הנשימה של FX ו-MGM, שמבוססת על הקלאסיקה הקולנועית של האחים כהן משנת 1996, נוצרה על ידי זוכה ה"אמי" נואה האוולי ("בונז", "Legion") והופקה על-ידי צוות מפיקי "סיפורה של שפחה", זוכה פרס ה"אמי" וורן ליטלפילד ומועמד פרס ה"אמי" סטיב סטארק. האנתולוגיה המדוברת, שזכתה בשלושה פרסי "גלובוס הזהב", שישה פרסי "אמי" ובפרס "פיבודי" היוקרתי, חוזרת לעונה חדשה עם קאסט חדש ועלילה מותחת ומסחררת שתשודר רק ב-HOT HBO בצמוד לשידורה בארה"ב.

 את אנסמבל השחקנים של העונה החמישית מובילה השחקנית האהובה, המועמדת לפרס ה"אמי" ג'ונו טמפל ("טד לאסו") לצד זוכה פרס ה"אמי" ג'ון האם ("מד-מן") והמועמדת לפרס האוסקר ג'ניפר ג'ייסון לי ("לא טיפוסי") .

עלילת העונה מתרחשת במינסוטה וצפון דקוטה בארה"ב, וסובבת סביב דורותי ליון (טמפל), עקרת בית טיפוסית, אשר בעקבות כמה אירועים לא צפויים שהתרחשו בחייה החליטה לצאת למסע בזמן ולחשוף סודות מעברה, אך הדרך אל האמת אינה פשוטה וכאשר היא מסתבכת עם הרשויות, רוי טילמן (האם) השריף המקומי והעקשן נכנס לתמונה. משפחתה הדואגת מנסה לסייע לה אך דורותי שבה להוכיח שאינה תלויה באיש וכי אין בכוונתה לוותר עד שתגיע לחקר האמת.

בסדרה מככבים גם דייוויד רייסדאל ("תשעה ימים"), ג'ו קירי ("דברים מוזרים"), למורן מוריס ("הבחורה החדשה"),ריצ׳ה מורג׳אני ("אמת או חובה"), סאם ספרואל ("חטופה 3"), והמועמד לפרס ה"אמי" דיוויד פוליי ("שוות בקליבלנד").

שני פרקי הפתיחה יעלו ב-22.11 ב-HOT VOD וב-NEXT TV,

ובכל יום רביעי יעלה פרק חדש, בשעה 22:00 ב- HOT HBO


שני פרקי הפתיחה יעלו ב-22.11 ב-HOT VOD וב-HOT HBO,

ובכל יום רביעי יעלה פרק חדש, בשעה 22:00 ב- HOT HBO

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.