שבת , יולי 27 2024
קלסי גראמר, פרייז'ר, 2023, yes

ההחייאה של "פרייז'ר" מגיעה ל- yes

yes תשדר את גרסת 2023 של "פרייז'ר"

בכיכובו של קלסי גרמר בסמוך לשידור בארה"ב

"פרייז'ר", תשודר רק ב-yes, החל מה- 8.12 ב-yes VOD וב- STINGTV


yes תשדר את הסדרה החדשה "פרייז'ר", סדרת ההמשך לסיטקום האגדי שרצה במשך 11 עונות והתחילה כסדרת בת לדמותו של פרייז'ר קריין (אותה גילם גרמר "בחופשי על הבר"). הסדרה מחזיקה בשיא זכיות האמי לסיטקום עם 37 זכיות מתוכם שיא של 5 זכיות ברצף בסדרה הקומית הטובה ביותר. 

בסדרה החדשה בת 10 פרקים שהופקה עבור שירות הסטרימינג פרארמונט+,  קלסי גרמר חוזר לתפקידו כפרייז'ר קריין, תפקיד שזיכה אותו ב-4 פרסי אמי כשחקן הקומי הטוב ביותר.
הסדרה, שמצולמת מול קהל חי, ממשיכה את הפרק השלישי בחייו של הפסיכולוג פרייז'ר קריין (גרמר), אשר חוזר לבוסטון עם אתגרים חדשים, מערכות יחסים חדשות וחלום ישן שתמיד רצה להגשים. 

אחת הסיבות לחזרתו של פרייז'ר היא הקרבה לבנו פרדי, אותו יגלם בסדרה החדשה ג'ק קאטמור סקוט ("קינגסמן"), השחקן הבריטי הותיק ניקולס לינהרסט ("תחבולות חדשות") יגלם את חברו הטוב מימי הקולג' אלן, שהיום הוא פרופסור באוניברסיטה, טוקס אולגונדוי ("קאסל") היא אוליביה, ראש החוג לפסיכולוגיה באוניברסיטה, ג'ס סלגויירו ("אורפן בלאק") כאיב, השותפה לחדר של פרדי, ואנדראס קית' יגלם את האחיין שלו דיוויד קריין, הבן של ניילס ודפני שנולד בפרק הסיום של הסדרה ב-2004.

כמו כן צפויות לבקר בתפקידי אורח פרי גילפין כרוז, המפיקה של פרייז'ר מהסדרה המקורית וביבי ניורית' שגילמה את לילית', גרושתו של פרייז'ר ואמו של פרדי, תפקיד שניורית' גילמה עוד ב"חופשי על הבר". 

את שני פרקי הפתיחה ביים הבמאי האגדי ג'יימס בורוז, הנחשב לאבי הסיטקום האמריקאי עם 10 פרסי אמי ו-5 פרסי גילדת הבמאים של אמריקה, הוא הבמאי הכי מועמד לפרסים בתולדות הטלוויזיה. בורוז ידוע כבמאי, מפיק ואחד מיוצרי "חופשי על הבר" סדרת האם של פרייז'ר, ומעבודתו בסדרות כמו "חברים", "בית דין לילי", "המפץ הגדול", "וויל וגרייס", "טקסי" ועוד. 

את הסדרה כותבים כריס האריס ("איך פגשתי את אמא") וג'ו קריסטלי ("במשפחות הכי טובות") שגם מפיקים אותה יחד עם קלסי גרמר, טום רוסו וג'ורדן מקמהון. 

 

 

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.