שבת , יולי 27 2024
דצמבר 2023 בערוצי הסדרות של HOT

דצמבר 2023 בערוצי הסדרות של HOT

 

מחילת הארנב
Rabbit Hole


החל מה-3.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-4.12 ימי שני ב-20:30 ב-HOT3

file.

"מחילת הארנב" ("Rabbit Hole") היא דרמת מתח שיצרו וביימו בימאי הסדרה המצליחה "החיים עצמם", המועמדים לפרס ה"אמי" ג'ון רקווה וגלן פיקארה. את פרקי הסדרה הפיק זוכה פרס ה"אמי"

קיפר סאת'רלנד ("24") אשר גם מככב בה בתפקיד הראשי.

לצד סאת'רלנד מובילים את קאסט הסדרה מטה גולדינג ("שחר האתמול"), אניד גראהם ("הסודות של איסטאון"), רוב יאנג ("יורשים") והמועמד לפרס "האמי" צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס").

הסדרה עוקבת אחר ג'ון ווייר (סאת'רלנד),מרגל תאגידי מפולפל אשר מוצא את עצמו במרכזה של קונספירציה  מסתורית ואפלה. לאחר שחושף תאגיד רב עוצמה המאיים על השלטון במדינה, ג'ון מבין כי הולך להסתבך במשהו גדול יותר ממה שחשב. בעולם מלא בשקרים ומניפולציות ג'ון מנסה לפלס את דרכו לעבר הצדק.

בנוסף משתתפים בסדרה וולט קלינקג'ייסון באטלר הרנר ("אוזרק"), אלכסנדרה קסטיו ("סיפורה של שפחה"), מת׳יו מקפדזין ("מורשת יופיטר"), מאיה ג׳יאה בסטידס ("דור ה-V"), וונדי מקינה ("איש המחר"), המועמד לפרס האוסקר פיטר ולר ("באטמן: האביר האפל חוזר"), פיל בורק ("בילי ובילי") ועוד.

החל מה-3.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-4.12 ימי שני ב-20:30 ב-HOT3

כלואים 2
Time 2


החל מה-4.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-14.12 ,ימי חמישי  ב-22:00 ב-HOT HBO

Time_S2_Iconic_Landscape_Clean.jpg

"כלואים" ("Time") היא מיני-סדרה בריטית שנוצרה על ידי היוצר זוכה פרס הבאפט"א ג'ימי מגוורן ("המפצח") ולעונה השנייה הצטרפה אליו המועמדת לפרס הבאפט"א הכותבת הלן בלק ("Life And Death In The Warehouse"). פרקי הסדרה בוימו על-ידי זוכה פרס הבאפט"א לואיס ארנולד ("ברודצ'רץ'") והמועמדת לפרס הבאפט"א אנדריאה הרקין ("The Party").

את הקאסט של הסדרה מובילים המועמדת לפרס הבאפט"א שיבון פינרן ("אחוזת דאונטון"), המועמדת לפרס ה"אמי" בלה רמזי ("האחרונים מבנינו"),ג'ודי ויטאקר ("מראה שחורה") ותמרה לורנס ("פלישה").

עלילת העונה עוקבת אחר שלוש נשים המגיעות באותו היום לרצות את עונשן בכלא הנשים "קרלינגפורד" . קלסי (רמזי), אורלה (ויטקאר) ואבי (לורנס) אשר נכנסות לראשונה לכותלי הכלא ופוסעות לעבר עולם חדש שאינן מכירות, מופתעות לגלות קהילת נשים חזקה ומאוחדת אשר גורמת לכלא להיראות מקום הרבה פחות מאיים מכפי שדמיינו.

בסדרה משתתפים גם ג׳מה לוומן ("Zero Chill"), נטלי גאווין ("ג'נטלמן ג'ק"), לואיז לי ("Explotis"), זוכת פרס הבאפט"א סופי ווילאן ("This Is My House"), ניקולס נאן ("הקורבן"), ליסה מילט ("בלאקפול") ועוד.

החל מה-4.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-14.12 ,ימי חמישי  ב-22:00 ב-HOT HBO

אחות קטנה 2
Kid Sister 2


החל מה-6.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ותשודר ב-6.12, ימי רביעי ב-20:15 ב-HOT3

RED0371_KidSister_KeyArt_Square+Bleed_Textless_RGB_LR_Preview.jpg

"אחות קטנה" ("Kid Sister") היא קומדיה שנוצרה ונכתבה על-ידי הקומיקאית היהודייה סימון ניית'ן ("לו הייתי פיראט"), שגם מככבת בסדרה.

לצדה של ניית'ן משתתפים בסדרה פול וויליאמסאמנדה בילינג ("פאוור ריינג'רס: פלדת הנינג'ה"), ג'ף שוסטרמן ("ידיים על ההדק"), ג'וזף ניית'ן וקירה ג'וזפסון.

הסדרה, המתרחשת בניו זילנד, עוקבת אחר לולו, מילניאלית יהודייה שמנסה לרצות את משפחתה ואת הקהילה היהודית האדוקה שלה, שמנסה ללחוץ עליה למצוא בן זוג ולהתחתן. בתוך כל הלחצים המופעלים עליה, לולו מנסה למצוא את עצמה, טעות אחת בכל פעם.

בעונה השנייה לולו ואולי מנסים לתחזק את מערכת היחסים שלהם ומבינים שמדובר בעבודה קשה. לולו כהרגלה ממשיכה להסתבך וחוזרת לשקר בנוגע לאמונתה הדתית ולרגשות שחשה כלפי התינוק שילדה ומסרה לאחיה, ואילו אולי מחליט שעליו לעבור תהליך גיור ויוצא למסע מאתגר.

החל מה-6.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ותשודר בימי רביעי ב-20:15 ב-HOT3

מיליארדים 5 חלק 2
Billions 5 Part 2


החל מה-11.12, כל הפרקים ב-HOT VOD ו- NEXT TV

והחל מה-31.12 תשודר בימי ראשון-חמישי בלילה

 ב-HOT HBO.

BIL-S05-StanHoriz-Template-C.jpg

חלקה השני של העונה החמישית של "מיליארדים" ("Billions"), הדרמה המצליחה ועטורת הכוכבים של רשת Showtime, מגיע ל-HOT VOD ול-NEXT TV. הסדרה נוצרה על-ידי בריאן קופלמן, דיוויד לווין (שביחד עומדים מאחורי מספר הפקות קולנועיות הכוללות את "משחק המושבעים", "ההימור האחרון", "אושן 13" ועוד) והכותב הפיננסי בעל הטור המוכר ב"ניו יורק טיימס",אנדרו רוס סורקין.

הסדרה, שעוסקת בעולם הפיננסים של וול סטריט, עוקבת אחר מסלול ההתנגשות בין צ'אק רודס, תובע כללי בניו יורק (המגולם על-ידי זוכה ה"אמי" פול ג'יאמטי, "סינדרלה מן"), לבין בובי אקסלרוד (דמיאן לואיס, "הומלנד"), מלך קרנות הגידור של וול סטריט. רודס מקדש את השליחות הציבורית שבתפקידו והוא רואה באקסלרוד ותעשיית קרנות הגידור, שמקדשים רווחים מעל הכל, את כל מה שמושחת בחברה האמריקאית. בחלקה השני של העונה החמישית, החבל מתחיל להתהדק והמתח עולה כשהמשפיען הגדול מייק פרינס (קורי סטול, "אנטמן") ממשיך לאיים על אקס קפיטל ועוזר לצ'אק רודס מול יריבו בובי אקסלרוד. בריתות מתפרקות, יריבויות חדשות צומחות וההשלכות הרסניות.

בסדרה מככבים גם מועמד פרס האמי ג'פרי דמון ("הערפל"), מגי סיף ("ילדי האנרכיה"), אסיה קייט דילון ("כתום זה השחור החדש"), דולה רשאד ("סקס והעיר הגדולה 2"), מולין אקרמן ("השומרים"),טובי לאונרד מור ("דרדוויל"),דיוויד קוסטביל ("הסמויה", "Suits") וקורי סטול ("בית הקלפים").

החל מה-11.12, כל הפרקים ב-HOT VOD ו- NEXT TV

והחל מה-31.12 תשודר בימי ראשון-חמישי בלילה

 ב-HOT HBO.

נערות המקהלה
Chorus Girls


החל מה-14.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-4.1, ימי חמישי ב-22:00 ב- HOT HBO

3840x2160_Presse_PR_2.jpg

"נערות המקהלה" ("Chorus Girls") היא דרמה דנית חדשה שנכתבה ובוימה על ידי צמד השחקניות דיטה הנסן ולואיז מייריץ (Ditte & Louise) אשר גם משחקות בסדרה.

את פרקי הסדרה הפיקה זוכת פרס הבאפט"א פיב ברנת' ("הגשר").

את קאסט הסדרה מובילים מארי באך הנסן ("White sands"), מילה הופמייר להפלדט ("Take My Hand"), מארי רויטר ("Bleed") ואוליביה יוף ("Baby Fever").

עלילת הסדרה מתרחשת בדנמרק של שנות השבעים ועוקבת אחר נערות השואו של רביו הקרקס האגדי. כאשר שמונה רקדניות חייכניות ופלרטטניות מופיעות על הבמה הגדולה ביותר לצד הכוכבים הגדולים והמפורסמים, נראה כי לא חסר להן דבר, אך כשאורות הבמה נכבים, מתגלה עולמן האפל. על התמודדותן של נשים בתעשיית הבידור המנוהלת על-ידי גברים ועל הכוח ששואפות אחת מהשנייה בדרך להגשמת חלומותיהן.

עוד משתתפים בסדרה: אנדראה הייק גאדברג ("רוכבי הצדק"), נאנה קופל ("All In"), רבקה רונדה קילריך ("Up And Away"), קוקו חרדיאל ("My Good Enemy"), ג'ייקוב אופטברו ("נבגדים"), אנדרס וו. ברתלסן ("היעלמות כפולה") ועוד.

החל מה-14.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-4.1, ימי חמישי ב-22:00 ב- HOT HBO

ציפור קטנה
Little Bird


החל מה-17.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-24.12 , ימי ראשון ב-20:30 ב-HOT3

LittleBird_horizontal_highres_clean.jpg

"ציפור קטנה" ("Little Bird") היא מיני דרמה בת שישה פרקים שנוצרה על ידי ג'ניפר פודמסקי ("הוואלס האחרון") לצד התסריטאית-בימאית האנה מוסקוביץ׳ ("X Company"). את פרקי הסדרה ביימה הבימאית זואי לייגי הופקינס ("גלימה שחורה")

את הקאסט של הסדרה מובילים דרלה קונטויס ("Eros"), אלין ג׳ייד ("Letterkenny") ואלאנה בייל ("קרדינל").

עלילת הסדרה מספרת את סיפורה של אסתר רוזנבלום ("קונטויס"), "בזיג", בחורה צעירה ממוצא אינדיאני אשר אומצה בילדותה על ידי משפחה יהודית אמידה ומיוחסת במונטריאול. אסתר שעל פניו חיה חיים טובים למדי, מוכנה לסכן את הכל בניסיון להתחבר מחדש אל שורשיה . כאשר מחליטה לצאת למסע למציאת משפחתה הביולוגית ולגלות את הסיבה למסירתה לאימוץ, אסתר נחשפת לסיפור שמטלטל את עולמה.

עוד משתתפים בסדרה אוסווה מוסקווה ("Learn To Swim") , ג'נט קידר ("הזדמנות חוזרת"), אריק שוויג ("לונגמייר"), ליסה אדלשטיין ("האוס"), מישל ת'רוש ("פורץ הדרך"), רוואן קאהן ("איש הפלדה"), בריידן קלארק ("זרה") ועוד.

החל מה-17.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-24.12 , ימי ראשון ב-20:30 ב-HOT3

חשוד
The Suspect


החל מה-20.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-26.12 ,ימי שלישי ב-20:30 ב-HOT3

.file

"חשוד" ("The Suspect") היא דרמת מתח, בת 5 פרקים המבוססת על ספרו רב המכר של מייקל רובותאם באותו השם. את הסדרה יצר המועמד לפרס הבאפט"א פטר בארי ("האויב האחרון") ואת פרקי הסדרה ביים המועמד לפרס הבאפט"א  ג'יימס סטרונג ("ברודצ'רץ").

את קאסט הסדרה מובילים איידן טרנר ("נקודת שבירה"), המועמד לפרס הבאפט"א שון פארקס ("אבודים בחלל"), קמילה ביפוט ("נעלמת"), אנג'ילי מוהינדרה ("שומר ראש") ואדם ג'יימס ("ג'וני אינגליש").

עלילת הסדרה עוקבת אחר ד"ר ג'ואי או'לוגלין (טרנר) , פסיכולוג קליני מצליח אשר על פניו חי את החיים המושלמים לצד משפחתו האוהבת, אך כאשר הופך לחשוד בתיק רצח של מטופלת לשעבר, הכל מתחיל להסתבך. ג'ואי, החושש לאבד את כל מה שעבד עבורו יוצא למסע לטיהור שמו אך צירופי המקרים הרבים וסודות שצצים מהעבר מעלים את הספק בחפותו. האם מישהו מנסה להפליל את ד"ר אולוגלין או שמא מתחת לחזותו המקצועית מתגלה רוצח בדם קר?

בסדרה משתתפים גם המועמדת לפרס ה"אמי" שאן קליפורד ("שבועיים לחיות"), בובי סקופילד ("הברית"), טארה לי ("דייט למרי המשוגעת"), טום מקיי ("פקודת חיסול"), ברונה ווה ("החטא הקדמון"), אנג'לה גריפין ("חוקרות בשטח"),מרקוס גארבי ("ברודצ'רץ'"), גארי אוליבר ("משחקי הכס") ועוד.

החל מה-20.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-26.12 ,ימי שלישי ב-20:30 ב-HOT3

החקירות של ויסטינג
Wisting


החל מה-27.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-14.1, ימי ראשון ב-22:00 ב- HOT HBO

Wisting_seriesmania_3x2430x5100_04ef.jpg

"החקירות של ויסטינג" ("Wisting") היא דרמת מתח נורדית המבוססת על שתי הנובלות "The Caveman" ו-"The Hunting Dogs" של הסופר רב המכר יורן ליר הורסט. הסדרה נוצרה על ידי היוצרים טריגווה אליסטר דיסן ("Red") אשר גם ביים אותה וקת'רין ואלן ("צלילה במים עמוקים").

את קאסט הסדרה מובילים סוון נורדין ("בעירה"), תאה גרין לונדברג ("כיבוש"), מדס אוסדל ("Flights"), ולארס ברג ("היעלמות כפולה").

עלילת הסדרה עוקבת אחר בלש המתמחה בפענוח תיקי רצח, ווליאם ויסטינג (נורדין), אשר הגיע לידיו מקרה שהתרחש בנורבגיה ונקשר לרוצח סדרתי אמריקאי מבוקש. בשיתוף פעולה עם בלשי FBI, הוא פותח במבצע ללכידת הרוצח ומגלה כי מדובר בתיק הרבה יותר גדול מכפי שחשב. במקביל, תיק רצח ישן נפתח מחדש וחוזר לרדוף את ויסטינג אשר מתמודד עם האשמות שצצות כלפיו ומטרידות את מנוחתו.

עוד משתתפים בסדרה קירסטי סנדל ("Phonenix"), היידי גולדמן ("The Fortress"), קאריאן מוס ("מטריקס"), מאדס פטרסן ("טרול"), מריאן הול ("Ammo"), ג'ארד ב. אידסוולד ("ג'נטלמן בנשמה"), אוולין אוסזואה ("Rahti") ועוד.

החל מה-27.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-14.1, ימי ראשון ב-22:00 ב- HOT HBO

אבא אמריקאי- עונה 19
American Dad S19


עונה 19 תשודר החל מה-24.12, ימי ראשון-חמישי ב-20:45 ב- HOT HBO

maxresdefault.jpg

"אבא אמריקאי" ("American Dad!"), סדרת האנימציה הסאטירית של רשת הכבלים TBS וחברת "פוקס", נוצרה על ידי זוכה פרס ה"אמי" והמועמד לאוסקר סת' מקפרלן ("איש משפחה", "טד"), יחד עם המועמד לפרס ה"אמי" בריאן בויל ("חברים"), ויוצרי "איש משפחה" – סטיב קלגן ומאט ויצמן. הסדרה, שהחלה את דרכה ברשת "פוקס" אך נדדה מאז לרשת הכבלים TBS וחברת הבת שלה "Adult Swim", היתה מועמדת לאורך השנים לארבעה פרסי "אמי" ולשני פרסי "Annie" לאנימציה.

העלילה עוקבת אחר סוכן ה-CIA סטן סמית', רפובליקני פטריוט ומגוחך לחלוטין, שתכלית חייו היא הביטחון הלאומי של ארה"ב. משפחתו ההזויה, המתגוררת בלנגליי פולס שבוירג'יניה, מלאת טיפוסים מנוגדים ומעסיקה את סטן תמידית בזמן שהוא מנסה למנוע את פעילות הטרור הבאה: אשתו חסרת המודעות פרנסין, בתו היילי השמאלנית הליבראלית, בנו החנון והשחצן סטיב, ו'חיות המחמד' יוצאות הדופן של הבית – רוג'ר החייזר הסרקסטי, ודג הזהב הרעב לתשומת לב, קלאוס.

מק'פרלן מדבב את דמויותיהם של סטאן ורוג'ר, כשלצדו מדבבים כוכב "מסע בין כוכבים" ו"אקס מן" פטריק סטיוארטג'ף פישרוונדי שילסקוט גריימס ("ER"), רייצ'ל מקפרלן ודי ברדלי בקר.

עונה 19 תשודר החל מה-24.12, ימי ראשון-חמישי ב-20:45 ב- HOT HBO

 

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.