שבת , יולי 27 2024
אלן דג'נרס: להציל את הגורילות, Saving the Gorillas: Ellen's Next Adventure, יס, דיסקברי פלוס

עכשיו ב-yes: "אלן דג'נרס: להציל את הגורילות"

אלן דג'נרס: להציל את הגורילות, סרט תיעודי חדש עולה לאוויר ב-26.9
מיד לאחר יום הגורילות הבינלאומי, זמינה בישראל בדיסקברי+ ללקוחות yes ו-STING TV
התשוקה והמחויבות של אלן דג'נרס לבעלי חיים והערצתה לפרימטולוגית (חוקר קופי-אדם) בעלת השם העולמי, דיאן פוסי, מופיעים בספיישל בן שעתיים: "אלן דג'נרס: להציל את הגורילות", שיוקרן ביום שלישי, ה-26 בספטמבר בדיסקברי+ ללקוחות yes ו STING TV. הסרט התיעודי עוקב אחר הקומיקאית כשהיא מגשימה את חלומה להגן על מורשתה של פוסי על ידי בניית קמפוס אלן דג'נרס של קרן הגורילות של דיאן פוסי ברואנדה.
מה שמתחיל מתוך שאיפתה הפשוטה של פורשיה דה רוסי ליזום מתנת יום הולדת נחמדה לבת זוגתה, אלן דג'נרס, מתגלגל ככדור שלג למשהו גדול ממה שמישהו יכול היה לדמיין. בנות הזוג מוצאות את עצמן יוצאות לאחד מפרויקטי האדריכלות והגינון הגדולים בהיסטוריה של רואנדה, תוך שהן נתקלות באתגרים כמו הרי געש, רעידות אדמה ומגיפה עולמית. כל זה מגיע לשיאו בחוויה של פעם בחיים עבורן, עבור בני משפחתן וחבריהן כשהן חוגגות את פתיחת קמפוס אלן דג'נרס של קרן הגורילות של דיאן פוסי. זוהי הרפתקה מלאה בצחוק, דמעות וחוויות שאף אחת מהן לא חלמה שיהיו לה. במרכזו עומדת אלן, שעושה דברים שלא רק משנים חיים עבור מאות אחרים, אלא שמשפיעים על אומה שלמה ומעניקים לגורילות ההרים תקווה להישרדות גדולה יותר ממה שהייתה להם אי פעם.

"הכל הוביל אותי לפלטפורמה גדולה מספיק כדי לומר, 'תראה את העבודה שדיאן פוסי עשתה'", מסבירה אלן דג'נרס בסרט התיעודי. "אין דבר שמשאיר אותך נוכח יותר, יותר ברגע, מאשר לשבת עם גורילות."
"אנחנו כל כך נרגשים לשתף פעולה עם אלן, פורשיה והצוות שלהן כדי להביא לחיים את מסע שימור הגורילות המדהים הזה על המסך", אמר קרייג ה. שפרד, סמנכ"ל ב-Zero Point Zero Production. "ההשפעה המיידית שלהן על השימור והקהילה ברואנדה היא השראה לכולם".
מאז פתיחתו בפברואר 2022, קמפוס אלן דג'נרס עטור הפרסים של קרן הגורילות של דיאן פוסי שימש כזרז לפעולות שימור לגורילות ולמגוון הביולוגי שבסביבתו. הקמפוס אירח למעלה מ-40,000 מבקרים, כשמחציתם הגיעו מרואנדה והשאר ממדינות ברחבי העולם. יותר מ-7,500 ילדים מבתי ספר מקומיים השתתפו בטיולי שטח בקמפוס, מה שסיפק להם הזדמנות ללמוד עוד על המגוון הביולוגי בחצר האחורית שלהם ולחוות חוויות מעשית בטבע.
אלן דג'נרס: להציל את הגורילות מופק עבור דיסקברי על ידי כריסטופר קולינס, לידיה טנגליה וקרייג ה. שפרד עבור Zero Point Zero Production; את הספיישל מביימת אביגיל הארפר.
אודות discovery+
discovery+ הוא שירות סטרימינג בלתי-מתוסרט יחיד מסוגו של Warner Bros. Discovery.
עם היצע התוכן הגדול ביותר אי פעם בהשקה, discovery+ כולל מגוון רחב של סדרות אקסקלוסיביות ומקוריות בחלוקה לתחומי תוכן פופולריים, כולל לייפסטייל ומערכות יחסים; בית ואוכל; פשע אמיתי; על טבעי; הרפתקאות, היסטוריה; בנוסף למדע, טכנולוגיה ואיכות הסביבה, וסרטי דוקו באיכות גבוהה.

אודות Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) היא חברת מדיה ובידור עולמית מובילה אשר יוצרת ומפיצה את הפורטפוליו המובחר והאיכותי ביותר בעולם של תוכן ומותגים על פני טלוויזיה, סרטים ושירותי סטרימינג. השירות זמין ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות וב-50 שפות.
Warner Bros. Discovery מעורר השראה, מרתק ומבדר קהלים ברחבי העולם באמצעות המותגים והמוצרים האייקוניים שלו, ביניהם: Discovery Channel, Discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, ערוץ המדע, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network, שחייה למבוגרים, סרטים קלאסיים של טרנר Discovery en Español, Hogar de HGTV ואחרים.
למידע נוסף בקרו באתרwww.wbd.com

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: אג'ומה

אג'ומה – Ajoomma סרטו של : הה שומינג A film by He Shuming נציג סינגפור …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.