יום שישי , יולי 26 2024
לוגו פופ טארטס

קורס עזרה ראשונה בחינם

קורס עזרה ראשונה נפשית מצילת חיים

 

עמותת "בית חם" פותחת קורסים מקוונים חינמיים למתן עזרה ראשונה נפשית מצילת חיים | אריה מונק, מנכ"ל "בית חם": "עם פרוץ המלחמה אלפי אנשים מדווחים על מצוקות נפשיות ממשיות, אנחנו רוצים להכשיר כמה שיותר אזרחים לתת עזרה נפשית מיידית שמצילה חיים"

 

ממדי המלחמה ההרסנית, אשר הביאה למספר נרצחים ונפגעים שלא ידעה כמותו מדינת ישראל, מעלים באופן בהול את הצורך בחיזוק החוסן הנפשי של האזרחים. מכמויות השיחות שהגיעו למקוד החירום עמותת "בית חם" – כוכבית 9518 – בימים האחרונים, עולה המצוקה הנפשית הגוברת בציבור, אנשים מתחננים לאוזן קשבת ולסיוע נפשי, ולכן הוחלט ב"בית חם" לפתוח קורסים קוונים חינמיים. בקורסים יינתנו כלים מעשיים לסיוע לאנשים החווים מצוקה נפשית במצב חירום, ונלמד כיצד לסייע לעצמנו בעת משבר נפשי על מנת לווסת את ההצפה שאנו חווים.

 

הקורסים ניתנים ע"י אנשי מקצוע ביניהם פסיכולוגים ועובדים סוציאליים קליניים. פרטים וקישורים ישירים לקורסים המתקיימים בימים הקרובים ניתן למצוא באתר הבית של "בית חם", בפייסבוק ובאינסטרגם.

 

הרב אריה מונק, מנכ"ל "בית חם": "עם פרוץ המלחמה אלפי אנשים מדווחים על מצוקות נפשיות ממשיות. אירוע שכזה מתאפיין בהרבה מאד נפגעי חרדה. למעשה, כל מי שנכח באזור, או אפילו רבים שרק שמעו על האירוע הקרוב, חוו את האירוע באופן שהשפיע על הנפש. מעבר לכך, כל מי שנחשף לתמונות, לצילומי הווידיאו, לעדויות דרך אמצעי התקשורת השונים, עשוי למצוא את עצמו בחרדה ומצוקה. אנחנו רוצים להכשיר כמה שיותר אזרחים לתת עזרה נפשית מיידית שמצילה חיים לעצמם ולסובבים אותם".

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.