יום שישי , יולי 26 2024
עילי סקוטלסקי ושלי רייזיס, בוגרי מוסררה, אמיר בולצמן

נבחרו להשתתף

שלי רייזיס ועילי סקוטלסקי בוגרי ביה"ס מוסררה,

נבחרו להשתתף בפסטיבל Ars Electronica  בעיר לינץ באוסטריה.

https://ars.electronica.art/who-owns-the-truth/de/dual-space/

ביה"ס מוסררה נבחר להשתתף, זו השנה הרביעית, בקטגוריית Forum של פסטיבל Ars Electronica   שמתקיים מידי שנה בספטמבר ( 6-10.9.2023)  בעיר לינץ באוסטריה – אחד מהפסטיבלים הגדולים בעולם למדיה-ארט.

השנה ישתתפו בפסטיבל שני בוגרים חדשים של ביה"ס:

שלי רייזיס, בוגרת המחלקה למוסיקה חדשה, נגנית פסנתר, כלי הקשה ובס המנסה לשלב בין מוזיקה אינסטרומנטלית מסורתית לקומפוזיציה מחוללת מבוססת קוד תציג את עבודתה " Entering a Room and Seeing All Those Same Faces Again " אשר נוצרה ופותחה במסגרת לימודיה במחלקה למוסיקה חדשה של ביה"ס. העבודה הינה מיצב סאונד המייצר יצירות מוזיקליות מיניאטוריות וארעיות. הקלטות של פסנתרים, כלי הקשה ותיעוד סונארי של העוף הישראלי מפורקים ומחוברים מחדש – מודבקים ומנוגנים בסדר חדש, ובכך מדגישים את העיוותים והניואנסים החבויים וטמונים בכל הקלטה. פסיפסים מלודיים אלו נוצרים על ידי אלגוריתם העוקב אחר קבוצה של חוקי קומפוזיציה קבועים. תהליך זה, בשילוב עם אלמנטים של סינתזה משורשרת, משנים את ההקלטה שעדיין נשמעת מוכרת ועם זאת נתפסת כשבורה ומוזרה.

עילי סקוטלסקי, אמן ניו מדיה ובוגר לימודים מתקדמים באמנות ניו מדיה של ביה"ס.

גוף העבודות של עילאי מורכב נט- ארט, מיצג, וידאו ארט ופיסול. עבודותיו חושפות שברים ויוצרות מתחים מורכבים בין נרטיבים מנוגדים, האנושי והטכנולוגי, הקהל והאמנות. עילי יציג בפסטיבל את עבודתו  "Noctam.jpg" – משמאל למסך אנו רואים אנימציה של הירח, העובר את שלבי הירח בלולאה. כל מסגרת היא קובץ JPG דחוס מאוד, ובצד ימין של המסך אנו רואים את קוד המקור של המסגרת בבייטים, הנתונים המקודדים הגולמיים שלה. ככל שהירח נהיה מלא יותר ומואר יותר נתונים מוכנסים לתמונה. וקוד המקור גדל, ויוצר גל של נתונים שעולה ויורד עם מחזור הירח.

בזמן שהלולאה פועלת, ריבוע כחול מדגיש בייט אחד של נתונים בכל פעם ומשנה אותו, עובר בין 256 ערכי הביטים האפשריים. זה יוצר תקלה, הפרעה בנתונים שמשנה ושוברת את התמונה. באופן אקראי, שינוי יישאר, וישנה את הערך של בייט זה גם עבור כל הפריימים הבאים.

נוצר מחזור ירח תקוע, עם מוטציות ב-DNA של הקבצים שלו, שממשיך להצטבר לאורך זמן, לשנות ולפתח את הלולאה.

ברצוננו להודות ל – Les Amis de Musrara אגודת הידידים הצרפתיים של בית- הספר על תמיכתה במימוש השתתפותנו החשובה בפסטיבל והשתתפות הבוגרים.

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.