שבת , יולי 27 2024

מנופים בירושלים

אירוע האמנות השנתי הגדול, הותיק והמשפיע ביותר בירושלים יוצא לדרך!

פסטיבל ״מנופים״ לאמנות עכשווית בירושלים

24-28 באוקטובר 2023

*תערוכה מרכזית בהר ציון * תערוכות ומופעים בכל הגלריות ומרכזי התרבות * מופעי מוזיקה על גגות העיר *סיורי אמנות * פעילות למשפחות וילדים 

פסטיבל מנופים לאמנות עכשווית בירושלים יתקיים במהלך חמישה ימים וערבים רצופים בכל רחבי ירושלים, הפסטיבל מסמן את פתיחת עונת האמנות הירושלמית עם פתיחת תערוכות בכל הגלריות ומרכזי האמנות ברחבי העיר, מופעי מוזיקה חיה, מופעי שירה ופרפורמנס, מתחם פעילות למשפחות וילדים, כנס בינלאומי לאמנות, סיורים והפתעות.

" إرتياء Believe להאמין", התערוכה המרכזית של הפסטיבל, תוצג בהר ציון  ותחשוף את המגוון האדיר של הקהילות והאתרים הקדושים השוכנים בו, ואת האמונות וההתרחשויות המתקיימות בסביבתו, בנוסף , ייערך במרכז העיר פרוייקט בהשתתפות מעל ל 100 אמנים, המדמה "מסע בזמן" שיקח את המבקרים במסלול רצוף תצוגות ואירועים לאורך סמטאות ושבילים נסתרים ודרך מבנים מהמאה ה-19 עד למבני  הזכוכית  החדשים.    

הופעות המוזיקה השנה יהיו בסימן חיבורים מוזיקלים חדשים, עם תמיר אלברט שיבצע את ה"קסטה" המיתולוגית של נושאי המגבעת, נערות ריינס שיארחו את הילה רוח, מסיבות אלקטרו חפלה בשילוב מוזיקאים ממזרח וממערב ועוד. המתחם החדש לפעילות משפחות וילדים על גג סדנאות האמנים יציע שפע של סדנאות, הצגות ופעילות לכל המשפחה, ונוף פנורמי עוצר נשימה, והסיורים המודרכים שייערכו השנה יהיו בפורמט מיוחד שיכלול  גם את הפיסול, הפסיפס וציורי הקיר במרחבים הציבורים בירושלים. 

כנס ירושלים בינלאומי לאמנות #8  יוקדש לסוגיות אקלימיות וטכנולוגיות בינלאומיות ומקומיות.  פסטיבל מנופים לאמנות עכשווית בירושלים, נוסד לפני 15 שנה ביוזמת האמניות לי היא שולוב ורינת אדלשטיין . זהו מיזם עצמאי שצמח מהשטח ושותפים לו עשרות גלריות ומוסדות תרבות ומאות אמנים ויוצרים מתחומים שונים.

רכישת  כרטיסים באתר פסטיבל מנופים לאמנות עכשווית בירושלים

manofim.org

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.