יום ראשון , אפריל 28 2024
שבוע הכרישים, דיסקברי פלוס, yes

עכשיו ב- yes: שבוע הכרישים

ג'ייסון מומואה הלוהט [משחקי הכס, אקווהמן] לוקח אותנו ל"שבוע הכרישים" של דיסקברי+

בדיסקברי+

אירוע הטלוויזיה המצופה ביותר של הקיץ, "שבוע הכרישים" של ערוץ דיסקברי+! השנה, בהנחיית ג'ייסון מומואה [משחקי הכס, אקווה מן], החגיגה השנתית הגדולה ביותר לאוהבי כרישים, חוזרת ב – discovery+ ללקוחות yes ו – STING TV. התכנית שמשודרת הכי הרבה זמן בארה"ב מגיעה לנעוץ שיניים בישראל! לאחר יותר משלושה עשורים ומאות תוכניות, שבוע הכרישים 2023 חוגג את ציון הדרך בארה"ב בעזרת מדענים מוכרים שיספקו סיפורי כרישים פורצי דרך חדשים לגמרי, המשלבים טכנולוגיית מחקר חדשנית כדי לחשוף תובנה מפתיעה בעולם המסתורי של הכרישים.

כמנחה של שבוע הכרישים, אני נרגש מאוד לקחת אתכם יחד למסע הזה", אמר מומואה. "לפרויקט הזה יש יותר משמעות עבורי משבוע של דיבור על כרישים. זו הזדמנות עבורי ללמוד ולשתף את החיבור שלי ליצורים המדהימים האלה. האהבה שלי לכרישים הגיעה הרבה לפני תקופתי בתור אקווהמן – זה התחיל כמה דורות לפני".

במהלך שבוע הכרישים, מומואה יכין אירועים מפילי לסת, מסעות אדירים, גילויים ראשונים וממצאים מדעיים פורצי דרך המרכיבים את הסנסציה המדוברת של הקיץ. המעריצים יכולים לצפות לשעות מקוריות ומלאות באדרנלין של כרישים מיעדים חדשים ומסוכנים שצולמו על ידי צוותי המדע והמחקר המסורים של דיסקברי.

שבוע הכרישים, עולה לאוויר ב discovery+ ב – 24 ביולי ללקוחות yes ו-STING TV

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: סיינפלד על הביקור האחרון בארץ

ג'רי סיינפלד מקדם בימים אלה את הקומדיה שביים ובה הוא מככב, שתעלה בסוף השבוע הבא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.