שבת , יולי 27 2024
סלינה גומז, רק רוצחים בבניין, עונה 2, דיסני פלוס

חדשות סטרימינג: תאריך עליית עונה 3 של "רק רוצחים"

 

דיסני+ מכריזה תאריך השקה לעונה השלישית של "רק רוצחים בבניין" ומפרסמת את הפוסטר של העונה החדשה
   

שני הפרקים הראשונים של הסדרה האהובה, המועמדת למספר פרסי אמי, יעלו בבכורה עולמית בלעדית ב-8 באוגוסט בדיסני+

 

דיסני+ הכריזו ששני הפרקים הראשונים של העונה השלישית של הסדרה המצופה, בעלת מספר מועמדויות לפרסי אמי, "רק רוצחים בבניין" יעלו בבכורה באופן בלעדי בשירות ב-8 לאוגוסט.  

ממוחם הקודח של סטיב מרטין, דן פוגלמן וג'ון הופמן מגיעה סדרת תעלומת רצח קומית לכל המשפחה. "רק רוצחים בבניין" עוקבת אחר שלושה זרים (סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז) שחולקים אובססיה לפודקאסט "פשע אמיתי" ולפתע מוצאים עצמם מעורבים באחד כזה. כשמוות מזעזע מתרחש בתוך בניין המגורים שלהם באפר ווסט סייד, השלישייה חושדת כי מדובר ברצח ומשתמשת בידע שרכשו מ"פשעים אמיתיים" כדי לחקור מה באמת קרה. בזמן שהם מקליטים פודקאסט משלהם לתיעוד המקרה, השלושה מתירים את הסודות הסבוכים של הבניין שהולכים שנים אחורה. אך אולי נפיץ מסודות אלו, הינם השקרים שהם מספרים זה לזה. עד מהרה השלישיה מבינה שיתכן וחי ביניהם רוצח ושהם נמצאים בסכנה, בזמן שהם במרוץ לפענח את הרמזים שנערמים לפני שיהיה מאוחר מדי.

 

העונה השלישית מוצאת את צ'ארלס, אוליבר ומייבל (בגילומם של סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז) חוקרים רצח שאירע מאחורי הקלעים של מחזה בברודוויי. הנרצח הינו בן גלנרוי (פול ראד), כוכב אקשן הוליוודי שהופעת הבכורה שלו בברודוויי נגדעה בפתאומיות עקב מותו בטרם עת. בסיועה של שחקנית המשנה לורטה דורקין (מריל סטריפ), השלישייה שלנו יוצאת לפצח את התעלומה הקשה ביותר איתה התמודדו עד כה, כל זאת בזמן שהבמאי אוליבר מנסה נואשות להרכיב חזרה את המחזה שלו.

 

הסדרה נוצרה על ידי היוצרים והכותבים סטיב מרטין וג'ון הופמן ("גרייס ופרנקי", ""Looking). מרטין והופמן הם המפיקים הראשיים לצידם של מרטין שורט, סלינה גומז, ג'ס רוזנטל, ויוצר "החיים עצמם", דן פוגלמן. הסדרה מופקת על ידי 20th Television שהינם חלק מאולפני הטלוויזיה של דיסני.

 

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסני פלוס: מחשבות פליליות- עונה חדשה

מחשבות פליליות, עונה 17 | 14 ביוני CRIMINAL MINDS S17 סדרה מקורית, 3 פרקים ראשונים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.