יום שישי , יולי 26 2024
רוצח השיחה האחרונה, yes

הלילה בארה"ב, אוטוטו אצלנו: "רוצח השיחה האחרונה"

סדרת דוקו-פשע חדשה, המבוססת על הספר באותו שם של אלון גרין, יוצאת למסע בעקבות הרוצח הסדרתי, ריצ'רד רוג'רס ג'וניור ("רוצח השיחה האחרונה"), שביצע סדרת רציחות של גברים הומוסקסואלים מבוגרים בשנות ה-90 במנהטן.
רוג'רס נולד ב-1950 בפלימות', מסצ'וסטס, והיה מתבגר מתבודד ומוזר. בבגרותו הוא עבד כאח במרכז הרפואי "הר סיני" במנהטן והתגורר בסטייטן איילנד. בשנות ה-70 הואשם, אמנם, ברצח של שותפו לדירה ובשנות ה-80 הואשם בתקיפת גבר הומוסקסואל אך בשני המקרים יצא, למרבה הפלא, זכאי.
את סדרת רציחות "השיחה האחרונה" החל בשנות ה-90. דרכי הפעולה שלו כללו פיתוי של גברים הומוסקסואלים שיכורים בברים במנהטן, ואז רציחתם, ביתורם והשלכת חלקי גופותיהם בשקיות אשפה לאורך כבישים מהירים בפנסילבניה, ניו ג'רזי וניו יורק. רוג'רס נעצר רק ב-2001, אז נעשה שימוש בטכניקה פורנזית חדשה כדי לחשוף את טביעות האצבע שלו מהשקיות בהן השתמש לעטוף את חלקי הגופות. הוא הורשע בשני סעיפי רצח מדרגה ראשונה, על אף שיוחסו לו מקרי רצח נוספים.
הסדרה מביאה את הסיפור של מקרי הרצח אך מעלה גם שאלות קשות לגבי האופן בו התקשורת בניו יורק התעלמה כמעט לגמרי מהסיפור והזמן הממושך שלקח למשטרת ניו יורק ללכוד את הרוצח. היא קושרת את האשמה בכך שמקרי הרצח התרחשו בתקופה של הומופוביה קשה באותן שנים בארה"ב.

מהלילה בארה"ב ב-HBO, ואוטוטו אצלנו, ב-יס, הוט וסלקום טיוי.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.