שבת , יולי 27 2024
זמיר שץ | גבעת החרציות יאפא תל-אביב

על גגות תל אביב יפו

מתי לאחרונה בקרתם על גג הבניין שלכם

פסטיבל "על גגות תל אביב יפו" מזמין אתכם ללמוד כיצד ניתן להעשיר ולנצל את גגות העיר לשלל חוויות מהנות ומעשירות

6-8.6.23, סנטר פארק – גג הדיזנגוף סנטר, הכניסה בחינם

לרגל יום הגגות הבינלאומי, שחל ב-6.6, יתקיים פסטיבל "על גגות תל אביב יפו", שיזמין את אורחיו ללמוד על הפוטנציאל של גג הבניין בו הם גרים. עשרות ערים מובילות בעולם אימצו והצטרפו לפרויקט זה, שנוסד ברוטרדם ומטרתו להעלות את כולנו על הגג, לבחינת עשרות מטרים של שטחים לא מנוצלים, ויאפשר מבט על העיר מלמעלה ופוטנציאל עצום לשלל חוויות. 

הנהלת "הסנטר פארק", מרכז הקיימות העירונית שעל גג הדיזנגוף סנטר, חלוץ הגגות של תל אביב, תערוך את הפסטיבל בין התאריכים 6-8 ביוני. הפסטיבל יציע מפגשים חברתיים מעשירים במסגרתם המבקרים ייחשפו לאמנות, ינגנו וישירו, יראו מופעים, יתנסו וילמדו על גידול וטיפוח גידולי חקלאות עירונית וגינות אקולוגיות, יתמכו בטבע עירוני ובעיקר ינשמו אוויר באמצע העיר.

הפסטיבל מיועד למבוגרים ולילדים כאחד: בשעות אחר הצהריים יוכלו הילדים לשחק עם בועות סבון ענקיות, להשתתף בסדנא לבניית עפיפונים, ליהנות משולחנות משחק מעץ ממוחזר, משחקי מחצלת, לבלות במרכז קיימות נודד עם משחקי ילדים שונים, להאזין למספרי סיפורים, להתנסות בסדנא לתיקון פנצ'ר באופניים, מפגש עם סופרת הילדים שהם סמיט, לבקר בכוורת עם הדבוראי יוסי אוד, לקחת חלק בסדנא להכנת בובות מגרביים ועוד. המבוגרים יוזמנו להשתתף בסדנאות נגרות מעץ ממוחזר, סדנא לגידול צמחי בית, סדנת צמחי מרפא, "חדר בריחה בקופסא", סדנא להתססת ירקות, סיור בעקבות הסיסים, סיורי קיימות על הגג, וסיור מודרך ב"כאילו אין מחר" – הביאנלה לאמנות אקולוגית שמתקיימת בסנטר עד סוף החודש.

בכל ערב ינעל את הפסטיבל אירוע מרכזי: להקת ארקדש המנגנת מוזיקה טורקית והקרנת הסרט האחים בלוז על מסך ענק, עם כיבוד ושתייה. 

חלק מהפעילויות ללא תשלום וחלקן בתשלום סמלי שנע בטווח של 20-60 ₪ למשתתף. התכניה המלאה: כל הפרטים באיוונט הפסטיבל בעמוד הפייסבוק של דיזנגוף סנטר

פסטיבל "על גגות תל אביב יפו" יתקיים בין התאריכים 6-8/6/2023 בסנטר פארק – מרכז הקיימות העירונית שעל גג הדיזנגוף סנטר. 

 

 

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.