שבת , יולי 27 2024
המלכה אליזבת' ובנה הנסיך צ'ארלס, באדיבות יס

הכתרת המלך: yes תשדר את המופע המלכותי

להלן הודעת yes:

 

הקונצרט המלכותי:

yes תשדר את המופע המוזיקלי הענק

לכבוד ההכתרה ההיסטורית של המלך צ'ארלס

עם מיטב האמנים הגדולים ומופעים מיוחדים:

טום קרוז, קייטי פרי, טייק ד'את, ליונל ריצ'י, ניקול שרזינגר, ג'ואן קולינס, 

טום ג'ונס, פו הדוב, אנדראה בוצ'לי ועוד רבים

"מופע מוזיקלי: ההכתרה של צ'ארלס", ישודר רק בyes בשידור חי ביום ראשון ה-7/5 החל מהשעה 22:00 ב-yes TV Drama וב- STINGTV, הגרסה הערוכה תהיה זמינה למחרת ב-yes VOD.

 

yes תשדר את המופע המוזיקלי לכבוד הכתרתם של המלך צ'ארלס והמלכה הרעיה קמילה, מופע אשר יציין את ההכתרה ההיסטורית (ההכתרה עצמה תתבצע בכנסיית ווסטמינסטר) במה שהארמון מכתיר כחגיגה של "אייקונים מוזיקליים גלובליים" ו"כוכבים עכשוויים". 

מופע הענק, בהנחיית כוכב "אחוזת דאונטון" יו בונוויל, יתקיים במדשאות המזרחיות של טירת ווינזדור בפני אלפי אורחים, כולל חמשת אלפים אזרחי הממלכה אשר השתתפו בהגרלה מיוחדת, ומתנדבים מאגודות הצדקה השונות של המלך והמלכה הרעיה.

כיאה להופעות אחרות באירועים מיוחדים של בית המלוכה צפויות הופעות מפתיעות שלא יוכרזו לפני, וההכרזות המפתיעות צפויות לזרום כל השבוע. בין המופיעים:
טום קרוז, שיצטרף לצוות מגישים הכולל את פו הדוב, כוכבת שושלת ג'ואן קולינס, הזמר הוולשי האגדי טום ג'ונס וכוכב סדרות הישרדות הטבע בר גרילז, בסגמנטים מצולמים שיציגו בפני הציבור "דברים שלא ידעתם על המלך צ'ארלס".

 אחת מהזמרות המצליחות בכל הזמנים, זמרת הפופ האמריקאית קייטי פרי, שהצהירה שהיא "נרגשת מאד" להופיע ולכבד את המלך צ'ארלס, שכן פרי היא אחת מהשגרירות הגלובליות  של קרן צדקה של המלך: הקרן הבריטית-אסיאתית, אשר נלחמת בהברחה וסחר בילדים. 

להקת טייק ד'את (כיום שלישיה: מארק אוון, האוורד דונלד וגארי בארלו) אחת מלהקות הבנים המצליחות בכל הזמנים בבריטניה, להקה אייקונית שהופיעה גם בטקס נעילת אולימפיאדת לונדון ובמופע היובל הבלתי נשכח של המלכה המנוחה ב2012, בו שימש בארלו כמנהל האומנותי.

זוכה הגראמי, האוסקר וגלובוס הזהב, ליונל ריצ'י, צפוי אף הוא להופיע. ריצ'י, מפיק ויוצר שפעיל עוד משנות השבעים, הוא מכר ותיק של המלך, והיה לשגריר הגלובלי הראשון של קרן הצדקה של הנסיך צ'ארלס (ארגון העוזר לצעירים בסיכון) ב2019.

הזמרת האמריקאית וסולנית הפוסיקט דולז לשעבר ניקול שרזינגר תבצע שיר יחד עם הפסנתרן הסיני העולמי לאנג לאנג, שיר שהיא הגדירה כ"חזק ומרגש" ובהופעה שהיא מגדירה "פעם בחיים".

עוד צפויים להופיע: הזמרת יוצרת פאלומה פיית', כוכב הטלוויזיה והזמר אולי מורס, כוכב האייטיז סטיב ווינווד (Valerie, Higher Love) והדיג'יי האגדי פיט טונג שינגן את קלאסיקות איביזה.

במחווה לטעמו המוזיקלי של המלך, הידוע כחובב מוזיקה קלאסית, שניים מהשמות הגדולים בעולם האופרה יבצעו דואט – זמר האופרה האגדי אנדראה בוצ'לי יחד עם הבס בריטון סר ברין טרפל.

לצורך המופע הוקמה מקהלה מיוחדת בשם "מקהלת ההכתרה" המורכבת ממספר מקהלות מקצועיות וחובבניות, כולל מקהלת קופות החולים, מקהלת פליטים, מקהלת הלה"טב ומקהלת החירשים השרים. 

שיאו של המופע יהיה סגמנט שנקרא "מאירים את האומה" במסגרתו כל בריטניה תצטרף לחגיגה כשלוקיישנים אייקונים ברחבי הממלכה יוארו בפירוטכניקה הכוללת מקרנים, לייזרים ותצוגות רחפנים.

המופע עצמו יתחיל ב22:30, תקדם לו חצי שעה של הנחיה וקריינות. 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.