יום שישי , יולי 26 2024
הבחורה החדשה,באדיבות yes Artwork © 2014 Fox and its related entities. All rights reserved. Photographs © 2014 Fox and its related entities. All rights reserved. Motion Picture © 2014-2015 Twentieth Century Fox Film Corporation. All rights reserved.

מהיום בדיסקברי פלוס: מה אני אוכלת?

ללקוחות yes ו – STING TV החל מיום שלישי, ה-23 במאי
זואי דשנל (הבחורה החדשה) חוזרת למסך!
מה אני אוכלת? עם זואי דשנל
זואי דשנל (New Girl, 500 Days of Summer) יוצאת לבדוק את האמת לגבי האוכל שאנחנו אוכלים
במסע קולינרי מרתק, זואי דשנל תצלול לעומק שרשרת המזון המודרנית, תחקור את התהליכים שהאוכל שלנו עובר מהרגע שהוא נקטף – או מעובד – ועד שהוא מגיע לשולחן שלנו. יחד עם חוקרים ומומחים קולינריים, דשנל תבחן את האמיתות והמיתוסים לגבי הדלק שאנחנו מכניסים לגוף שלנו.
יחסיה של דשנל עם אוכל מתועדים היטב במהלך השנים – היא רגישה למוצרי חלב, סויה, ביצים ונכון לשנה שעברה גם לגלוטן. היא מעידה שמאז שהפכה לאמא, היא מתעניינת יותר בבחירה נכונה ומושכלת יותר של מזון, בין אם בעת קניות בסופרמרקט או במטבח הביתי.
בכל פרק, דשנל עונה על שאלות בנושאים שונים עימן כולנו מזוהים היטב; מדוע שומן הוא לא רק טעים אלא גם מזין? באילו שמנים כדאי לבחור? איזה פרי צריך להיות החבר החדש שלנו? האם מזון אורגני הוא אכן עדיף? למה דגני הבוקר (עתירי הסוכר) שלנו התרחקו מהמטרה האמיתית של דגני בוקר? פחמימות – האם השם הרע מוצדק? איך הופכים ירקות ועלים ירוקים לאטרקטיביים? למה שווה לבחון שוב אכילת שוקולד?

תקציר הפרקים:
פרק 1: בואו נאמר זאת בקול רם. שומן. זה. מעדן. מסתבר שהוא גם מזין, ושיקרו לכולנו במשך שנים. זואי דשנל חוברת למומחים כדי לתת לנו טיפים על השומנים והשמנים הנכונים שכדאי לנו לקנות.

פרק 2: פירות יכולים להיות אורגניים, מרוססים, טריים או משומרים – אין סוף לאופציות. זואי דשנל תגלה אילו פירות צריכים להיות חברינו הטובים, והאם פירות לא אורגניים הם בעצם החבר הטוב שמעולם לא ידענו שאנו צריכים.

פרק 3: מפצצות סוכר ועד חישוקים צבעוניים, הקורנפלקס המודרני התרחק מאוד ממקורותיו הבריאים. זואי דשנל תגלה דרכים חדשות להחזיר את הקורנפלקס המקורי (והבריא) לשולחן ארוחת הבוקר.

פרק 4: בעוד רובנו חושבים שעלים ירוקים הם תפלים ומשעממים, זואי דשנל תבחן את הטרנדים החמים והטעימים ביותר של "העולם הירוק" , ותגלה מהם "העלים הקסומים" שכדאי לכולנו לאכול.

פרק 5: מי מאיתנו לא שמע על אינספור דיאטות בהן פחמימות הן מחוץ לתחום? לצערנו, לדגנים נוצר שם רע במרוצת השנים. זואי דשנל באה לשנות את הקונספציה, כאשר תגלה לנו אילו דגנים דווקא צריכים להיות חברינו החדשים במדפי הסופרמרקט.

פרק 6: אחת ולתמיד, זואי דשנל באה לפתור את המחלוקת סביב אחד הממתקים האהובים ביותר בעולם – שוקולד. במהלך ביקור בחוות שוקולד, דשנל תוכיח שדווקא כדאי להוסיף שוקולד לעגלת הקניות שלנו.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.