שבת , יולי 27 2024
יוני 2023 בערוצי הסדרות של HOT

יוני 2023 בערוצי הסדרות של HOT

 

 

4:20

אסי וניבי (עוז זהבי ויובל שרף) גרושים והורים לגאיה (עמנואל פפר), החולה באפילפסיה קשה, מתאחדים בכדי להשיג עבור בתם את ה"נירוונה", זן קנאביס שפותח בישראל, והשמן המופק ממנו הוא הדבר היחיד שמונע ממנה את ההתקפים מסכני החיים. למסעם מצטרפים רפי (דולב מסיקה) וקומה (נווה צור), צמד דילרים כושל שהסתבך בחוב, ומול כל החבורה עומדים העבריינים שרוצים את הכסף הגדול שיש בתחום וחברות התרופות שלא מוכנות לוותר על הנתח שלהן בעולם הקנאביס הרפואי.

שחקנים: עוז זהבי, יובל שרף, אלמה דישי, עמנואל פפר, דולב מסיקה, נווה צור, עדי אלון, שון סופטי, שלומי קוריאט, חנן סביון, שון מונגוזה, אקי אבני, דנה סמו, רועי אסף, שירה לוי, מירב שירום, רן מושיוב, נאיה בינשטוק ועוד.

יוצרים: עידו דרור ודוד דהן ("גאליס")

במאי: יהונתן בר אילן

הפקה: סטודיו ענני

פשוט ככה 2
And Just Like That 2


החל מה-22.6, ימי חמישי בשעה 22:30 ב-HOT3

והחל משעות הבוקר ב-HOT VOD וב-NEXT TV

300329_MO-OM_And Just Like That S2_3UP_48x14_rgb_v01_MMOO_Art.jpg

"פשוט ככה…" ("…And Just Like That") היא סדרת ההמשך לסדרה פורצת הדרך ועטורת הפרסים של HBO, "סקס והעיר הגדולה", שנוצרה על-ידי זוכה האמי דארן סטאר ("מלרוז פלייס", "אמילי בפריז") ומבוססת על הספר באותו השם מאת קנדס בושנל. את פרקי הסדרה הפיק זוכה האמי מייקל פטריק קינג.

לרגל חגיגות 25 שנים לעליית הסדרה המדוברת, "סקס והעיר הגדולה" חוזרת לעונה שניה שתשודר רק ב-HOT!

בסדרה מככבות זוכת האמי וגלובוס הזהב שרה ג'סיקה פרקר, המועמדת לאמי קריסטין דיוויס ,זוכת האמי סינת'יה ניקסון והמועמד לאמי ג'ון קורבט.

"פשוט ככה…" ממשיכה לעקוב אחר קארי (ג'סיקה פרקר), מירנדה (ניקסון) ושרלוט (דיוויס) בעוד הן מנסות לצלוח את המסע מהמציאות המורכבת של החיים בגיל 30 למציאות העוד יותר מורכבת של החיים בגיל 50. בעונה השנייה מירנדה מתקדמת ביחסיה עם צ'ה ( שרה רמירז, "האנטומיה של גריי") ושרלוט מתמודדת עם אתגרים חדשים ביחסים עם ילדיה. לאחר מותו המפתיע של בעלה המנוח, ביג, קארי ממשיכה בחייה כרווקה ססגונית ברחובותיה התוססים של ניו יורק כאשר האקס האגדי- איידן (קורבט), חוזר לחייה.

עוד ישובו לככב סאריטה צ'ודהורי ("הומלנד"),אוון הנדלר ("קליפורניקיישן") דיוויד אייגנברג ("שיקגו FIRE") ומריו קנטון.

איידול
The Idol


החל מה-5.6, ימי שני בשעה 22:00 ב-HOT HBO

וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

FID_822344_HO_TheIdol_S1_KA_Rev_16x9_TW_Cont copy.jpg

"איידול" ("The Idol") היא דרמה חדשה של רשת HBO הנוצרה על-ידי המועמד לאמי סאם לוינסון ("אופוריה") והמוזיקאי והמפיק זוכה הגראמי והמועמד לאוסקר ולאמי אייבל מקונן טספיי ("The Weeknd") שגם מככב בסדרה. פרקי הסדרה בוימו על-ידי לוינסון.

לצדו של The Weeknd מככבים בסדרה לילי-רוז דפ ("הרקדנית", "המלך"), טרוי סיון ("ספאד", "אקס-מן המקור: וולברין"), זוכה ה"אמי" דן לוי ("שיט'ס קריק"), המועמדת לאמי באחד מתפקידיה האחרונים לפני מותה אן הייש ("בחירתה של גרייס", "פסיכו"), דבי ריאן ("הריזורט") ורייצ'ל סנוט ("Call Your Mother") .

הסדרה עוסקת בתעשיית המוזיקה ועוקבת אחר מערכת היחסים המורכבת של כוכבת פופ עולה עם גורו להאדרה עצמית ומנהיג כת מודרנית.

עוד משתתפים בסדרה: השחקנית הישראלית מאיה עשת ("נייטפלייר"), הארי נף ("את"), ג'ני קיםאליזבת' ברקלי ("הצלצול הגואל"), מלאני ליבורד ("חומר אפל") וטייסון ריטר ("פריצ'ר", "הורים במשרה מלאה").

אהבה ומוות
Love And Death


החל מה-12.6, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-24.7 ימי שני ב-20:15 ב-HOT 3

_tmb.jpg

"אהבה ומוות" ("Love And Death") היא דרמת פשע המבוססת על מאורעות אמתיים ועל הספר "Evidence Of Love" של הסופר ג'ים אטקינסון . הסדרה מבית היוצר של זוכה האמי דיוויד אי קלי ("שקרים גדולים קטנים", "אלי מקביל") ובהפקתה של המועמדת לאוסקר לזלי לינקה גלאטר ("הומלנד", "מד-מן").

את הקאסט של הסדרה מובילים המועמדת לאמי אליזבת אולסן ("משתתפים בצערך"), המועמד לאוסקר ג'סי פלמונס ("שובר שורות") ופטריט פיוגיט ("נעלמת").

עלילת הסדרה לוקחת השראה ממקרה מפורסם שאירע בפרברי טקסס של שנות ה80. קנדי מונטגומרי (אולסן) ובעלה פאט (פיוגיט) המנהלים חיי משפחה רגילים למדי בקהילה קטנה ושמרנית ,מתחברים לשכניהם בטי ואלן גור ומכאן חייהם משתנים. הסדרה תיתן לנו הצצה אל תוך אחד הפשעים המסוקרים ביותר בתולדותיה של ארה"ב.

עוד מככבים בסדרה המועמד לאמי טום פלפרי ("אוזרק") ,אוליביה גרייס אפלגייט ("משיר לשיר"), קירה פוזל ("פשע אמריקאי"), אמלי דלימור ("Honey: Us"), שרה בורק ("In Space With Markip"), הארפר הית' ("Forever And A Day"), בוני גייל ספארקס ("Grace"), ריצ'ארד ג'ונס ("The Vessel"), לילי רייב ( "All Good Things"), קריסטן ריטר ("שובר שורות") ובת' ברודריק ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה").

חקירה בהילוך גבוה 3
Departure


החל מה-18.6, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-20.6 ימי שלישי ב-20:30 ב-HOT3

RED0348_DepartureS3_KeyArt_Square_Textless_Preview (1).jpg

"חקירה בהילוך גבוה" ("Departure") היא סדרת דרמה הנוצרה על-ידי התסריטאי וינס שיאו ("Aftermath") ובוימה על-ידי טי. ג'יי סקוט ("גות'הם", "חומר אפל"). כעת, עונתה השלישית של הסדרה מגיעה ל-HOT.

את הקאסט של הסדרה מובילים זוכת האמי ארצ'י פנג'בי ("האישה הטובה"), קריס הולדן-ריד ("ויקינגים") ומארק רנדל ("חניבעל").

עונתה השלישית של הסדרה עוקבת אחר אסון חדש – שקיעתה המסתורית של מעבורת גדולה בלב ים, עקב פיצוץ פתאומי שהתרחש על סיפונה וגרם למותם של נוסעים רבים. קנדרה וצוות החקירה מנסים להגיע לחקר האמת ולמצוא את מי שעומד מאחורי הפיצוץ הגדול.

עוד מככבים בסדרה קארן לה בלאנק ("כופר"), פטריק סבונגוי ("אדמה חרוכה") וסבונה ספרקלין ("בחשכת הליל").

מקסין
Maxine


החל מה-6.6, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ובימי שלישי ב-22:00 ב-HOT HBO

MAXINE_C5_Key_Art_16x9_2side_Landscape.jpg

"מקסין" ("Maxine") היא דרמת פשע בריטית בת 3 פרקים המבוססת על מאורעות אמתיים. הסדרה נכתבה על-ידי סימון טיירל ("ראיון עם הערפד") ואת פרקי הסדרה ביימה לאורה ויי ("Sugar Stick").

בסדרה מככבים נטלי בריטון ("Innocent"), ג'מה קרלטון A Thousand Blows")"), לסלי קונרוי ("החיים הם כיף"), סטיב אדג' ("באור האמת") וסקוט רייד ("The Forgotten Battle").

הסדרה מתרחשת בעיירה קטנה בבריטניה ובוחנת את מערכת היחסים המורכבת של מקסין (קרלטון) מורה צעירה ,וארוסה יאן הונטלי (רייד). ערב אחד מגיעה אל ביתם הידיעה על היעלמותן של שתי תלמידות בנות עשר מכיתתה של מקסין ומכאן חיי הזוג מקבלים תפנית . מהפשעים הנתעבים ביותר ועד לחיי זוגיות ומשפחה- האם האהבה תצליח לחפות על הכל?

בסדרה מככבים גם קייט אוט'ול ("שושלת טיודור"), בארי ג'ון קינסלה ("Wave"), דיוויד ראיין ("Detaiment") שיין נסטור ועוד.

סניוריטה 89'
Senorita89


החל מה-26.6, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-27.6, ימי שלישי ב-22:00 ב-HOT HBO

Pantaya_Senorita89_BrandedPoster_Final_Vertical_f.jpg

""סניוריטה 89'" ("Senorita89") היא דרמה מבית היוצר של לוסיה פונזו ("הרופא הגרמני"). את פרקי הסדרה ביימו ג'ימנה מונטמאיור ("Wind Traces"), ניקולס פואנזו ("The Unseen") וסילביה קויר ("Febrer").

בסדרה מככבים אדוארדה גורולה ("Book Of Love"), חימנה רומו ("This Is Not Berlin") אילסה סאלאס ("The Good Girls") נטשה דופיירון ( "Thirty, Single And Fantastic"), ועוד..

הסדרה מתרחשת במקסיקו של שנות השמונים. לקראת תחרות מלכת היופי היוקרתית ,32 המועמדות יוצאות למחנה אימונים במקום שנראה כמו גן עדן, אך מהר מאוד התברר שהגיעו לגיהינום. הסדרה נותנת לנו הצצה למאחורי הקלעים של תעשיית תחרויות היופי ועל המסע המאתגר בדרך לכתר.

משפחת ג'מסטון 3
The Righteous Gemstones 3


החל מה-19.6 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-22.6, ימי חמישי ב-22:00 ב-HOT HBO

 

_640x_fa2da858ff3b95360d108151886e5c20520ed70149a6389f26a1585b7c1a5a2e.jpg

"משפחת ג'מסטון" ("The Righteous Gemstones") היא סדרה קומית של רשת HBO, שנוצרה על ידי דני מקברייד ("סגני המנהל", "על הפנים", "פיינאפל אקספרס" ועוד) שגם מככב בתפקיד הראשי. בסדרה מככב גם זוכה "גלובוס הזהב" ג'ון גודמן ("רוזאן", "ביג ליבובסקי").

עלילת "משפחת ג'מסטון" סובבת סביב משפחת מטיפים טלוויזיונית מפורסמת שעומדת מאחורי כנסיית ענק (שהיא למעשה גם עסק שמגלגל מיליונים). לצד עבודות הצדקה בהן המשפחה מפורסמת, יש לה גם היסטוריה ארוכה של סטיות ותאוות בצע.

בעונתה השלישית של הסדרה נלווה את שלושת ילדי ג'מסטון המפונקים במרדף אחר הגשמת חלומם- לשלוט בכנסייה הגדולה, אך במבחן המציאות, שגרת העבודה התובענית והאתגרים הרבים בניהול כנסייה גרמו להם להבין שטיפסו על עץ גבוה מדי. בדרכם הייחודית משפחת ג'מסטון מתמודדת עם אתגרים חדשים בדרך להפוך לאימפריה משפחתית.

בסדרה מככבים גם אדי פטרסון ("סגני המנהל"), אדם דוויין ("פיץ' פרפקט"), קסידי פרימן ("סמולוויל"), טוני קוואלרו ("רוק בבית הספר"), טים בולץ ("Drunk History") וגרג אלן וויליאמס ("משמר המפרץ").

רופא ללא גבולות 3
Transplant 3


החל מה-15.6, ימי חמישי ב-20:30

ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

רופא ללא גבולות 2.jpg

"רופא ללא גבולות" ("Transplant") היא דרמת בית חולים של רשת CTV הקנדית שנוצרה על-ידי ג'וזף קיי. הסדרה זכתה להצלחה ובטקס פרסי הטלוויזיה הקנדי (Canada Screen Awards) זכתה בפרס "הדרמה הטובה ביותר", "השחקן הטוב ביותר", בפרס הבימוי ובפרס הכתיבה. כעת הסדרה חוזרת לעונה שלישית רק ב-HOT.

הסדרה עוקבת אחרי באשיר "באש" חאמד (האמזה האק), רופא סורי מוכשר וכריזמטי שברח מהמלחמה הקשה שבמדינת הולדתו כדי להתחיל חיים חדשים בקנדה, שם קיבל הזדמנות לשוב ולעסוק במקצועו כרופא חירום במרכז טראומה עמוס. בעונתה השלישית של הסדרה באש חייב לקבל כמה החלטות קשות בנוגע להמשך חייו בקנדה. מאגס (לורנס לבוף, "טראומה") מתאקלמת במחלקת הקרדיולוגיה, ומטופלים חדשים מגיעים לטיפול תחת ידיהם של הצוות המסור וחושפים סיפורי חיים מרתקים.

לצד של האק ולבוף מככבים גם המועמדת לבאפט"א עיישה עיסה ("אקס מן: הפניקס האפלה"), ג'ים ווטסון ("קרימזון פיק"), טורי היגינסון ("סטארגייט אטלנטיס"), קני וונג ("FBI"), גורד רנד ("קריאת הינשוף") ונורה גרץ' ("זואי").

מגנום בלש פרטי 5
Magnum P.I S5


החל מה-11.6, ראשון-חמישי בשעה 22:00

ב-HOT Zone וב-HOT VOD

Magnum_PI_S5_Horizontal_Textless_KeyArt.jpg

"מגנום בלש פרטי" ("Magnum P.I."), סדרת האקשן המצליחה שנרכשה על ידי יוניברסל, היא עיבוד לסדרה המצליחה באותו השם שרצה בין השנים 1980-1988. הגרסה החדשה של סדרת המשטרה נוצרה על ידי התסריטאי והמפיק המועמד ל"אמי" פיטר מ. לנקוב ("הוואי חמש-0", "מקגייוור") ואריק גוגנהיים ("הוואי חמש-0", "הורים במשרה מלאה"). הסדרה חודשה כבר לשש עונות, וכעת החלק הראשון של העונה החמישית מגיע לשידור ראשון בישראל רק ב-HOT!

בסדרה מככבים ג'יי הרננדז ("סקנדל") בתור חייל לשעבר בחיל הים האמריקני שהופך לחוקר פרטי בהוואי ופרדיטה וויקס ("פני דרדפול") בתור סוכנת לשעבר בסוכנות הביון MI6 שכעת משמשת בתור מנהלת האבטחה במתחם בו הוא חי.

תומס מגנום (הרננדז) הוא חייל לשעבר שעובד כבלש פרטי בהוואי וחי בביתו של הסופר המולטי-מיליונר רובין מאסטרס. מגנום חוקר מקרי פשע חמורים בעזרתם של שני חבריו אורוויל "ריק" רייט (זאקרי נייטון, "הכול לטובה") ות'יאודור "TC" קאלווין (סטיבן היל, "אימפריית הפשע", "האישה מאחורי הנקמה").

עם צוות השחקנים של הסדרה נמנים איימי היל ("50 דייטים ראשונים", "מוארת"), טים קאנג ("המנטליסט") ולארי מאנטי ("הוואי חמש-אפס").

שוטרים בדם 12
Blue Bloods 12


החל מה-25.6, ימי ראשון-חמישי בשעה 22:00

ב- HOT ZONE ו- HOT VOD

BLU-S12-StanHorz-TemplateCi.jpg

"שוטרים בדם" ("Blue Bloods"), סדרת הדרמה של רשת CBS שנוצרה על ידי אד צוקרמן ("ג'אג"), מפיק העל הוותיק לאונרד גולדברג ("המלאכיות של צ'ארלי", "סטרסקי והאץ'"), והצמד זוכה ה"אמי" רובין גרין ומיטשל בורג'ס ("הסופרנוס", "חשיפה לצפון"), חוזרת לעונה 12 שתשודר רק ב-HOT Zone. הסדרה חודשה כבר לעונה 13.

את הסדרה מובילים זוכה פרסי "גלובוס הזהב" וה"אמי" טום סלק ("מגנום, בלש פרטי", "חברים") ודוני וולברג ("המסור", "החוש השישי").

"שוטרים בדם", היא סדרת דרמה משטרתית פרוצדורלית העוקבת אחר משפחה של שוטרים בעיר ניו-יורק. אב המשפחה הוא פרנק רייגן (סלק), מפקד משטרת ניו יורק שמוביל את המשטרה ואת המשפחה באותם דיפלומטיות וקור רוח. בנו הבכור של פרנק, דני (וולברג), הוא חוקר משטרתי ממולח שנוטה להשתמש בשיטות מפוקפקות בכדי לפתור תיקים; בתו של פרנק והכוח הנשי במשפחה, ארין (ברידג'יט מוינאהן, "ג'ון וויק"), היא עוזרת התובע המחוזי והמצפן החוקי של בני משפחתה; ג'יימי (וויל אסטס, "חלום אמריקאי") הוא הרייגן הצעיר ביותר ונער הזהב של המשפחה – בוגר תואר במשפטים מהארוורד שלמרות עתידו המבטיח כעורך דין הצטרף למשטרת ניו יורק כמו שאר משפחתו.

בעונה ה-12 ישובו לככב גם המועמד ל"אמי" לו קאריו ("דמג'ז"), מריסה רמירז ("בית חולים כללי"), סמי גיילונסה ריי ("Suits"), גרגורי ג'ברה ("אבא אמריקאי"), רוברט קלוהסי ("אוז", "אימפריית הפשע") ואביגייל הוק.

לצייר עם ג'ון 3
Painting With John 3


החל מה-3.6 ב- ב-HOT VOD וב-NEXT TV

HO_KA_PaintingWithJohn_48X14_art.jpg

הסדרה מלווה את סיפור חייו של לורי כמי שבעברו ייסד הרכב ג'אז, שיחק במספר סרטים והלחין מוזיקה עבור תוכניות טלויזיה וסרטים .כיום לורי החליט למקד את חייו סביב ציור ומציג את ציוריו במוזיאונים וגלריות ברחבי העולם. הסדרה היא על מסעו המרתק לגילוי-עצמי, דרך שיטות הציור הייחודיות לו נחשף אל עולמו הפילוסופי, על השקפת החיים והרהורי לבו .

ג'ון ארלי- ספיישל סטנד אפ
John Early- Now More Than Ever


החל מה-18.6, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

full_JOHN_EARLY-02-Clean-16x9.png

ג'ון ארלי: ספיישל סטנד אפ – John Early: Now More Than Ever 

סטנד אפ

ספיישל הסטנד אפ של הקומיקאי פורץ הדרך ג'ון ארלי  ("אנשים אחרים", "Search Party") ב-HBO, שצולם לפני קהל חי בברוקלין, ניו יורק.

ארלי בסטנד אפ חדשני בסגנון רוקומנטרי בניחוח שנות ה-70. הספיישל החדש שלו משלב בין מערכונים הומוריסטיים, סצנות של מאחורי הקלעים וקאברים של שירים מפורסמים מבריטני ספירס ועד ניל יאנג .

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.