יום שישי , יולי 26 2024
חבובוטף , ערוץ דיסני ג'וניור

יוני 2023 בערוצי דיסני

ערוצי דיסני – היילייטס יוני 2023  

 

ערוץ דיסני

גרטל והאוגר

5 פרקים חדשים, ימים א-ה, 4-8.6 בשעה 14:23

גרטל גרנט-גומז ואוגר המחמד שלה, "אוגר", מקבלים כוחות על מחייזרים, ואת האחריות הגדולה להיות "גיבורים עלי אדמות"! מאידך, אחיה של גרטל, קווין, זכה להתעלמות מהחייזרים, והוא נתקע עם תחושת "קנאת גיבורי על". עם זאת, לעיתים קרובות הוא המוח מאחורי המבצעים! כעת, על אוגר וגרטל להציל את העולם מידי מגוון ייחודי של רשעים, מבלי לחשוף את זהותם!

קיף – השקת סדרה 

5 פרקים חדשים, ימים א-ה, 25-29.6 בשעה 14:00

הסדרה מתחקה אחר קיף, סנאית אופטימית שהצמא שלה לחיים לוקח אותה לאינספור הרפתקאות בעיירתה, יחד עם בארי, חברה הארנב הרגוע. הסדרה מתרחשת בעולם שבו בעלי חיים ותימהוניים קסומים מתמודדים עם חיי היום יום יחדיו. צמד החברים מנווט את דרכו בבית הספר, במערכות יחסים ובקהילה שנוטה להיות מוזרה.

 

בית הינשוף – עונה 3  

סיום סדרה – ימים א-ה בשעה 16:15

מסעה של לוז להצלת האיים הרותחים מהקיסר המרושע, בלוס, ומהאספן הבלתי צפוי עולה שלב בפרקי הסיום המרגשים הללו. אך היא תצטרך להתמודד מול כמה אויבים מוכרים תחילה…

 

פיניאס ופרב הסרט: קנדיס נגד היקום

יום שישי, 9.6, בשעה 14:00

אחרי שנכשלה שוב ושוב "לתפוס על חם" את האחים השובבים שלה, פיניאס ופרב, קנדיס למודת הסבל חשה שהיקום כולו זומם נגדה. כאשר קנדיס נחטפת על ידי חייזרים, היא מגלה כוכב לכת מרוחק, ללא אחים קטנים ומעצבנים, שם סוגדים לה כמושיעה! האם היא סוף-סוף מצאה את העולם המושלם עבורה? בינתיים פיניאס, פרב וחבריהם יוצאים למסע ברחבי הגלקסיה כדי לחלץ את קנדיס, ומגלים מהן הכוונות האמיתיות של החייזרים. גיבורי הסדרה האהובה "פיניאס ופרב" חוזרים ובגדול לאחר תקופה ארוכה ב"פיניאס ופרב- הסרט: קנדיס נגד היקום", הרפתקה אפית מלאת לב וצחוקים.

ספיישל סיום הלימודים

יום שישי, 30.6

14:00 – בית הינשוף, עונה 3 – פרק סיום עונה

ערוץ  דיסני ג'וניור  

 

מלחמת הכוכבים: הרפתקאות של ג'דיי צעירים

2 פרקים חדשים, 4.6,11.6, בשעה 19:00

בימי הרפובליקה הגבוהה, מתלמדי הג'דיי קאי, ליס ונאבס נשלחים על ידי מאסטר יודה להתאמן במקדש ג'דיי בעולם היפהפה טאנו, בהדרכתה של מאסטר זיה. יחד הם יוצאים להרפתקאות ברחבי טאנו והגלקסיה כולה, על סיפונה של הקרימזון פיירהוק, עם הטייסת האלופה נאש והדרואיד שלה, אר-ג'יי 83! הם יעזרו לנזקקים, יילחמו בפיראטים מרושעים, יגלו יצורים אקזוטיים, אבל הכי חשוב, הם ילמדו מה זה אומר להיות חברים טובים.

 

צוות פיירבאדס

5 פרקים חדשים, ימים א-ה 4-8.6, בשעה 14:55

הסדרה "צוות פיירבאדס " מתרחשת בעולם דמיוני שבו רכבים מדברים חיים, עובדים ומשחקים יחד עם בני האדם שנוסעים בהם, והיא עוקבת אחר נער והכבאית שלו בעודם מצטרפים לחבריהם המגיבים הראשונים כדי לעזור לאנשים אחרים בקהילה שיש להם בעיות גדולות וקטנות. בין אם הם מצילים מכונית צעירה שתקועה על עץ, מאתרים גורי כלבים דלמטיים, או עוזרים לשכניהם להצטייד בציוד חירום בעת הפסקת חשמל, ה-פיירבאדס מציגים את החשיבות של עבודת צוות ושל עזרה לזולת.

 

כוח פי.ג'יי –  עונה 5

5 פרקים חדשים, ימים א'-ה', 25-29.6, בשעה 14:30
קונור, אמאיה וגרג הופכים בלילה לילד חתול, ינשופונת וגקו. יחד הם כוח פיג'יי, גיבורי העל האמיצים שמגנים עלינו בלילה כדי להציל את היום, ומתגברים על נבלי הלילה השובבים בעזרת כוחות העל שלהם.

 

 

 

יש לבדוק גם

חודש הגאווה בסלקום TV

  חודש הגאווה בסלקום TV:   סלקוםTV  גאה לחגוג יחד עם צופיה את חודש הגאווה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.