שבת , יולי 27 2024
חיי ניסויים עם מארק רובר, דיסקברי פלוס

מהיום בדיסקברי פלוס: חיי ניסויים

חדש ב discovery+ ללקוחות yes ו – STING TV החל מיום ראשון, ה-21 במאי

חיי ניסויים עם מארק רובר
מארק רובר הוא כוכב רשת שונה בנוף. רובר, מהנדס נאס"א לשעבר, כבש את האינטרנט בסערה לפני 6 שנים, כאשר פרסם סרטון של "פצצת נצנצים" שהנדס על מנת לנקום בגנבים שנהגו לגנוב בקביעות חבילות מאמזון שחיכו בכניסה לביתו. מאז אותו סרטון – רובר הפך לאימפריה.
כיום, רובר הוא יוטיובר פופולארי עם מעל 23 מיליון עוקבים, שנודע במתיחות המטורפות שלו ובסרטונים מושקעים המשלבים בצורה מונגשת ופשוטה מדע, גאדג'טים חדשניים ורעיונות עשה זאת בעצמך (DIY).
בסדרה החדשה הצופים יקבלו לראשונה הצצה נדירה למאחורי הקלעים של הרעיונות והתהליכים מאחורי כמה מהסרטונים הוויראליים ביותר של רובר, כולל סרטונים חדשים שטרם פורסמו, וקטעים מאחורי הקלעים שלא נצפו מעולם.

חיי ניסויים עם מארק רובר

חיי ניסויים עם מארק רובר

אודות discovery+
discovery+ הוא שירות סטרימינג בלתי-מתוסרט יחיד מסוגו של Warner Bros. Discovery.
עם היצע התוכן הגדול ביותר אי פעם בהשקה, discovery+ כולל מגוון רחב של סדרות אקסקלוסיביות ומקוריות בחלוקה לתחומי תוכן פופולריים, כולל לייפסטייל ומערכות יחסים; בית ואוכל; פשע אמיתי; על טבעי; הרפתקאות, היסטוריה; בנוסף למדע, טכנולוגיה ואיכות הסביבה, וסרטי דוקו באיכות גבוהה.

אודות Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) היא חברת מדיה ובידור עולמית מובילה אשר יוצרת ומפיצה את הפורטפוליו המובחר והאיכותי ביותר בעולם של תוכן ומותגים על פני טלוויזיה, סרטים ושירותי סטרימינג. השירות זמין ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות וב-50 שפות.
Warner Bros. Discovery מעורר השראה, מרתק ומבדר קהלים ברחבי העולם באמצעות המותגים והמוצרים האייקוניים שלו, ביניהם: Discovery Channel, Discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, ערוץ המדע, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network, שחייה למבוגרים, סרטים קלאסיים של טרנר Discovery en Español, Hogar de HGTV ואחרים.
למידע נוסף בקרו באתרwww.wbd.com

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.