שבת , יולי 27 2024
לוגו הוט, HOT, 2018

תשדירי יום הזיכרון בהוט

תשדירי יום הזכרון 2023

כמדי שנה, HOT תקדיש את לוח השידורים בערוצים HOT3 ו-HOT8 לסרטי נופלים שהתקבלו מעובדי ולקוחות HOT. הסרטים יהיו זמינים גם לצפייה בקטגוריה מיוחדת ב-HOT VOD.

פשוט בן אדם (חגי קושט)

סרט הנצחה לזכרו של אל"מ חגי קושט ז"ל, מפקד טייסת יסעור שנהרג בעת מילוי תפקידו.

נעם ואיל רון "למרומי פסגות המראתם"

האחים נעם ואיל נולדו בהפרש של שנה וחצי. שניהם היו נמרצים, ספורטאים, חכמים, אוהבי מתמטיקה ופיסיקה, טיולים, הארץ והעם. שניהם היו נחושים ובעלי יכולת נתינה אין סופית ושניהם טייסי מסוקים. אבל היו גם בעלי אופי שונה: נעם תוסס ומוחצן ואיל רגוע ושקט. לצערנו שניהם נהרגו. דרך ההנצחה שלנו, בין השאר, היא עשיית סרטים עליהם. תוך כדי כך למדנו רבות מסיפורים שספרו לנו עליהם והשתדלנו דרך הסרטים להחיות את רוחם.

אליאור פרייס

ב-18/7/12 טס אליאור פרייס לבורגס, בולגריה יחד עם חבריו. לאחר הנחיתה פוצץ עצמו מחבל בסמוך לאוטובוס בו היו אליאור. אליאור נהרג בפיגוע יחד עם 5 ישראלים נוספים. מאז המשפחה פועלת להנציח את אליאור בדרכים שונות: קרן מלגות לתלמידים בוגרי התיכון בו אליאור למד והתנדבות של ההורים של אליאור וליווי תלמידים בעלי מוגבליות.

החדר של ליאור

ליאור זיו, צלם דובר צה"ל נהרג במהלך תיעוד פעילות מבצעית ברפיח. כשמשפחת זיו החליטה לעבור דירה, עלתה השאלה מה עושים עם החפצים של ליאור? המשפחה החליטה להזמין בני משפחה וחברים קרובים אל החדר ולבחור חפץ.

מסע לזכרו של סרן שרון אלמקיאס ז"ל 2020

מסע האופניים ה-14 לזכרו של סרן שרון אלמקיאס, שנהרג בפעילות מבצעית בהר דב בשנת 2005. שלושה ימי רכיבה בנופי הצפון עד לבית הוריו של שרון בעתלית.

עמותת אור למשפחות – מסע לרומא 2019

עמותת אור למשפחות התומכת במשפחות שאיבדו את היקר להן מכל במערכות ישראל, יוזמת ומטפחת קשרים עם קהילות יהודיות בעולם.

חלוצת היוזמה הינה הקהילה היהודית ברומא-איטליה שאירחה בשנת 2019 60 הורים שכולים זו השנה הרביעית ברציפות. ההורים היו אורחי הקהילה במהלך חג הפורים

עמותת אור למשפחות – מילאנו 2019

 

עמותת אור למשפחות התומכת במשפחות שאיבדו את היקר להן מכל במערכות ישראל, יוזמת ומטפחת קשרים עם קהילות יהודיות בעולם.

הקהילה היהודית במילאנו אירחה בשנת 2019 לראשונה 60 הורים שכולים במהלך ל"ג בעומר

בת-חן שחק

הסרט מספר על בת-חן שחק ז"ל. הקרויה על שם הפרח. כבר מגיל צעיר ועד יום הירצחה בפורים 1996, דיברה וכתבה על השלום וסיפרה על רצונה בשלום.

 

יצחקי ומלאכי רוזנפלד "הניגון שבלב"

משפחת רוזנפלד שכלה שני בנים: יצחקי, טייס חיל האוויר שנספה בחופשתו בשיטפון בנחל צאלים ומלאכי בפיגוע טרור בשומרון. הבנים מונצחים בדרכים שונות ובמופע של סיפורים, שירים ונגינה.


החל מערב יום הזכרון יום שני ה24.4 עד מוצאי יום הזכרון 25.4


יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.