שבת , יולי 27 2024
מאי 2023 בערוצי הסדרות של הוט

מאי 2023 בערוצי הסדרות של HOT

"שרברבי הבית הלבן" ("White House Plumbers") היא דרמה קומית בת 5 פרקים המבוססת על ספרו של אג'יל ומת'יו קרוג "Integrity" . את תסריט הסדרה כתבו זוכי פרס ה"אמי" אלכס גרגורי ופטר היוק מיוצרי הסדרה המצליחה זוכת פרס ה"אמי" "Veep" .את פרקי הסדרה ביים זוכה פרס ה"אמי" דיוויד מנדל ("סיינפלד", "Veep", "יורוטריפ").

בסדרה מככבים המועמד לאוסקר וזוכה פרס ה"אמי" וודי הרלסון ("בלש אמיתי","כוכב הקופים:מלחמה"),זוכה פרס ה"אמי" ג'סטין ת'רו ("אמריקן פסיכו", "המלאכיות של צ'רלי:בהילוך גבוה"),המועמדת לפרס ה"אמי" לנה הידי ("משחקי הכס", "300"),המועמדת לאוסקר קת'לין טרנר ("מי מפחד מווירג'יניה וולף?") וקירנן שיפקה ("מד מן").

העלילה מתרחשת בבית הלבן תחת כהונתו של הנשיא ניקסון בארה"ב של שנות ה70. בלשי הCIA- וה-FBI בדימוס הווארד האנט (הרלסון) וגורדון לידי (ת'רו), נשכרים ע"י הבית הלבן בכדי לחקור את הדלפת מסמכי הפנטגון. אך מסתבר שמינויי השניים אינם מה שציפה ניקסון ובמקום להגן על הממשלה-הובילו לקריסתה. הסדרה שופכת אור על סדרת אירועים מחתרתיים שהובילה לאחת השערוריות הפוליטיות הגדולות בהיסטוריה האמריקאית.

בסדרה מככבים גם המועמד לפרס ה"אמי" קורבין ברנסן ("בניחוש חוקר"),אייק ברינהולץ ("יחידת המתאבדים"),דיוויד קרומהולץ ("10 הדברים שאני שונאת אצלך"),קים קואטס ("ילדי האנרכיה"),טובי האס ("Copshop"),יול וסקז ("חברים לחיים"),ליאם ג'יימס ("2012"), ריץ' סומר ("השטן לובשת פראדה"), זואי לווין ("Bonding"),נלסון אסקנסיו ("משחקי הרעב"), וטרה ריידר ("חוק וסדר").

סטונהאוס
Stonehouse


החל מה-4.5, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-7.6, ימי רביעי ב-22:00 ב-HOT HBO

 

לאתר.jfif

"סטונהאוס ("StoneHouse") היא דרמה המבוססת על אירועים אמיתיים. הסדרה נכתבה על-ידי ג'ון פרסטון ("החפירה") ובבימויו של זוכה הבאפט"א ג'ון ס.ביירד ("טטריס") .

בסדרה מככבים זוכה ה"אמי" מת'יו מקפדיין ("יורשים", "שלושת המוסקטרים"), אישתו במציאות והמועמדת לבאפט"א קיילי הוז ("למצוא את אליס", "בגידה"),סיימון גרינאל ("ווימבלדון"), קווין מקנלי ("שודדי הקאריביים") ודורותי אטקינסון ("טופסי טרווי").

העלילה מתרחשת בשנות השבעים כאשר הפוליטיקאי הבריטי ג'ון סטונהאוס (מקפדיין) נכנס לשחות בחופי פלורידה ונעלם. סטונהאוס היה פוליטיקאי בכיר ואיש משפחה אמיד מפרברי בריטניה, אך חייו הבורגניים היו די משעממים. סטונהאוס החליט לנצל כל הזדמנות להכניס לחייו ריגושים מסעירים ואף הפך למרגל עבור צ'כוסלובקיה.

בסדרה מככבים גם אורלה היל ("A Confession"),אמר היטלי ("Showtrial"), אויפי צ'קלנד ("My Sweet Prince"),ארצ'י ברנס ("באטמן"),וסיליה רוברטסון ("בלתי נשכח").

שבועיים לחיות
Two Weeks To Live


החל מה-4.5, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-16.5, ימי שלישי ב-22:00 ב-HOT HBO

 

s640.jfif

"שבועיים לחיות" ("Two Weeks To Live") היא קומדיית פשע המבוססת על סרט באותו השם . הסדרה נכתבה על-ידי גבי האל ("מחשבות על עיוורון") ופיבי אקלייר- פאוול ("Harm") ובבימויו של מועמד הבאפט"א אל קמפבל ("מוות ל-2020") .

בסדרה מככבים המועמדת ל"אמי" וכוכבת הסדרה המצליחה "משחקי הכס" מייזי ויליאמס, המועמדת ל"אמי" שאן קליפורד ("אבא בהפרעה") ומאוואן ריזוון ("Murdered By My Father").

קים (ויליאמס) היא בחורה צעירה ונאיבית שגודלה רוב חייה בבידוד כמעט מוחלט מהעולם, על ידי אמה המגוננת. כאשר קים נחשפת לידיעה מזויפת על אפוקליפסה שמתקרבת לכדור הארץ בצעדי ענק, היא חושבת שנותרו לה שבועיים לחיות לפני שהעולם יושמד ומחליטה לממש את משאלת חייה האחרונה: לצאת למסע נקמה במי שרצח את אביה מול עיניה בילדותה.

בסדרה מככבים גם המועמדת לבאפט"א קרי הווארד ("Him & Her"),תהין מודק ("The Bay"),תליסה טקסרה ("מהיר ועצבני:הובס ושואו"), וג'ייסון פלמינג ("סנאץ'").

סט זוגי
Chivalry


החל מה-4.5, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-3.7, ימי שני ב-20:30 ב-HOT 3

648f399f-114c-4fd2-ae31-f24e4c5406ce.jpg

"סט זוגי"  ("Chivalry") היא דרמה קומית חדשה שהופקה על ידי  Channel 4 הבריטי. הסדרה נכתבה על-ידי המועמד לאוסקר סטיב קוגן ("פילומנה") ושרה סולימני ("החמישייה") אשר גם מככבים בה. את פרקי הסדרה ביימה מרתה קאנינגהאם ("Valentine Rode") .

עלילת הסדרה עוקבת אחר קמרון (קוגן) מפיק סרטים ותיק  אשר מתמודד עם כישלון סרטו. בובי (סולמני), במאית סרטים חדשנית נקראת להציל את המצב ומביאה עמה לסט את ערכיה הפמניסטים. הסדרה מציגה את הפער המגדרי שנוצר בתעשיית הסרטים ההוליוודית בעידן המי טו, ואת החיבור בין שני העולמות השונים על הסט.

בסדרה מככבים גם זוכת ה"אמי" ונדה סייקס ("חותנת בהפרעה"), זוכה הבאפט"א אג'אני סלמון ("Dreaming Whilst Black"), המועמדת לפרס הבאפט"א סיינה מילר ("משחק באש"),קיילן לוק ("The Pact"),רוברט לונסדייל ("Walking With The Enemy"),פול ראד ("אנטמן")ואיימי לנדקר ("טרנספרנט").

מיליארדים 5 חלק 1
Billions


החל מה-9.5, כל הפרקים ב-HOT VOD ו- NEXT TV ובהמשך שידור יומי ב-3 HOT

BIL-S05-StanHoriz-Template-C.jpg

העונה החמישית של "מיליארדים" ("Billions"), הדרמה המצליחה ועטורת הכוכבים של רשת Showtime, מגיעה במלואה ל-HOT VOD ול-NEXT TV. הסדרה נוצרה על-ידי בריאן קופלמן, דיוויד לווין (שביחד עומדים מאחורי מספר הפקות קולנועיות הכוללות את "משחק המושבעים", "ההימור האחרון", "אושן 13" ועוד) והכותב הפיננסי בעל הטור המוכר ב"ניו יורק טיימס",אנדרו רוס סורקין.

הסדרה, שעוסקת בעולם הפיננסים של וול סטריט, עוקבת אחר מסלול ההתנגשות בין צ'אק רודס, תובע כללי בניו יורק (המגולם על-ידי זוכה ה"אמי" פול ג'יאמטי, "סינדרלה מן"), לבין בובי אקסלרוד (דמיאן לואיס, "הומלנד"), מלך קרנות הגידור של וול סטריט. רודס מקדש את השליחות הציבורית שבתפקידו והוא רואה באקסלרוד ותעשיית קרנות הגידור, שמקדשים רווחים מעל הכל, את כל מה שמושחת בחברה האמריקאית. בחלק הראשון של העונה החמישית של הסדרה, היריבות בין בובי אקסלרוד וצ'אק רודס מתעוררת מחדש. המשפיען הגדול מייק פרינס מהווה איום ממשי על אקס ואילו צ'אק מסתבך עם תובע מחוזי אדיר.

בסדרה מככבים גם מועמד פרס האמי ג'פרי דמון ("הערפל"), מגי סיף ("ילדי האנרכיה"), אסיה קייט דילון ("כתום זה השחור החדש"), דולה רשאד ("סקס והעיר הגדולה 2"), מולין אקרמן ("השומרים"),טובי לאונרד מור ("דרדוויל"),דיוויד קוסטביל ("הסמויה", "Suits") וקורי סטול ("בית הקלפים").

לאהוב אותי 2
Love Me


החל מה-17.5, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-22.5, ימי שני ב-20:30 ב-HOT 3

LOVE ME_Ep 1_Clara (Bojana Novakovic)_credit Sarah Enticknap_00579.jpg

"לאהוב אותי" ("Love Me") היא דרמה אוסטרלית המבוססת על סדרה שוודית מצליחה וזוכת פרסים באותו השם. העונה השנייה של הסדרה מבוימת על-ידי הבמאית האוסטרלית בוני מוייר ("Lion", "The cry").

בסדרה מככבים בוז'אנה נובקוביץ' ("לגדול בלי בושה", "אינסטינקט"), הוגו וויבינג ("המטריקס", "שר הטבעות") ובוב מורלי ("ה-100", "קרוב רחוק").

הסדרה מתרחשת במלבורן ובוחנת כיצד אהבה נחווית בזמנים המודרניים על-ידי בני משפחה שונים בשלבי חיים שונים. זהו סיפור על אהבה, אובדן ועל המורכבות שבקשרים משפחתיים. בעונה השנייה נמשיך ללוות את הוגו, בוז'אנה ובוב בהתמודדויות עם אתגרים מורכבים, מערכות יחסים והתחלות חדשות.

מקפיא דם
The Head


החל מה-21.5, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

וימי ראשון ב-22:00 ב-HOT HBO

the_head_horizontal.png

"מקפיא דם" ("The Head") היא דרמת מתח מבית היוצר של האחים דיוויד ואלכס פסטור ("The Last Days") ודיוויד טרונקוסו ("The Paradise") . פרקי הסדרה בוימו על ידי הבמאי חורחה דוראדו ("כוח המחשבה").לסדרה הוזמנה עונה שנייה.

את הקאסט של הסדרה מובילים המועמד לפרס הבאפט"א ג'ון לינץ' ("החטא הקדמון"), קת'רין אודונלי ("Mary Queen Of Scots"), וטומוהיסה ימאשיטה ("The Man From Toronto").

עלילת הסדרה עוקבת אחר צוות מחקר קטן בהובלתו של הביולוג הנודע ארתור ויילד (לינץ'), העוסק במשבר שינויי האקלים באנטרטיקה. למרות התנאים הקשים שהחורף מביא איתו לאנטרטיקה, הצוות מחליט להישאר בתחנת המחקר ולהמשיך במחקרו החדשני. אך ישנה תפנית בעלילה, כאשר מפקד המשטרה ג'ון ברג (וילומה) מגיע לתחנת המחקר לחפש את אשתו ומגלה את גופותיהם של רוב חברי צוות המחקר ,ואילו אשתו ושאר חבריה- נעדרים.

עוד מככבים בסדרה אוליביה מוריס ("RRR"), אלכסנדר וילומה ("טומב ריידר"), מו דנפורד ("ויקינגים"), ריכרד זאמל ("שלושה ימים להרוג), יוספין נלדן ("The Restaurant"), הוביק קיוצקריאן ("בית הנייר"), לאורה באך ("Rita"), אלברו מורטה ("בית הנייר"), איברהים קומה ("מסביב לעולם בשמונים יום"), סנדרה אנדראייס ( "We Got this"), ונורה ריוס ("ח'ליפות").

דוק 2
DOC


החל מה-24.5, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-18.6, ימי ראשון ב-20:15 ב-HOT 3

DOC_2020_S01_KeyArt_PrimaryDigitalAdaption_International_Horizontal_4320x1080_72ppi_Flattened_Rasterized_Textless_2020.jpg

"דוק" ("Doc") היא דרמת בית חולים איטלקית של רשת Rai-1 שנוצרה על ידי ויולה ריספולי ("לא תרצח") ופרנסיסקו ארלאנך ("מדיצ'י"). בעקבות הצלחת הסדרה היא חוזרת לעונה שנייה .

ד"ר אנדרה פאנטי (לוקה ארג'נטרו, "לאכול, להתפלל, לאהוב") הוא רופא מוערך שמנהל מחלקה פנימית בבית חולים גדול. חייו משתנים כשאביו של אחד המטופלים שלו יורה בו בראשו. כאשר אנדרה מתעורר מתגלה שאיבד את הזיכרון של 12 השנים שקדמו למאורע. הדרך היחידה שלו לשמור על עבודתו ושפיותו היא להסכים להתחיל מחדש כרופא מן המניין. העונה השנייה מתרחשת בסיומה של תקופת הקורונה הקשה, המחלקה הפנימית קרסה תחת המגפה ,מטופלים ואנשי צוות רבים נפטרו וכעת הצוות של פאנטי ביחד עם הנהלת בית החולים ובית המשפט פותחים בחקירת המאורעות ומסיקים מסקנות לגבי עתידו של בית החולים.

עוד מככבים בסדרה סימונה טאבאסקו ("הלוטוס הלבן"), ביאטריצ'ה גראנו ("הלוטוס הלבן"),שרה לזארו ("She Died"), מטילדה גיולי ("Golden Men"), פיירפאולו ספולון ("השער האדום") וסילביה מצרי ("The Teacher).

עולם קסום


החל מה-24.5 ב-HOT VOD YOUNG ו- NEXT TV

עולם קסום.jpg

אל הגיבורות של העולם הקסום שלנו, תצטרף החודש נבחרת חדשה של בנות חזקות, אמיצות ונוצצות:

העולם של ווינX – בנות ווינX חזרו לגרדניה, עיר הולדתה של בלום הנמצאת בכדור הארץ, בשביל משימה חדשה: תוכנית הריאליטי 'וואו!' שוכרת את שירותיהן של בנות מועדון ווינX, שמשימתן החשאית כוללת יציאה למסע שיאפשר לחלומות של ילדים מוכשרים להתגשם.

לגו חברות: גיבורות בפעולה – חמש חברות-הכי-טובות מנסות להגן על הארטלייק סיטי מפני הרעים. זה ידרוש בסך הכול עבודת צוות, קצת חוכמה והרבה אומץ.

סיידי ספארקס: סיידי היא ילדה רגילה שחייה הופכים להיות הכל חוץ מרגילים כאשר היא מגלה שהיא למעשה קוסמת בהכשרה. מי שנשלח לאמן ולחנוך אותה הוא גילברט, ארנב זקן ורגזן. למרות הכל, הצמד המשונה הזה מתגלה כזיווג קסום.

דרימארס


יעלה במהלך חודש מאי בערוץ HOT VOD YOUNG ו-NEXT TV

POSTER+LOGO.jpg

לראשונה בהיסטוריה קבוצת נערים ונערות נכנסת למחנה אימונים לאסטרונאוטים במטרה לטוס למאדים. אלא שבעודם בטוחים שהם הולכים ליישב את הכוכב ולקדם את האנושות, מאחורי גבם נרקמת מזימה שמעמידה את המין האנושי בסכנה. עם רומי אבירם, יהודה בוחבוט, עמית הכטר, נועה אסטנג'לוב ועוד.

אריות הים 5
Seal Team


החל מה-21.5, ראשון-חמישי בשעה 22:00

ב-HOT Zone וב-HOT VOD

SEAL-S05-StanHoriz-TemplateBi.jpg

"Seal Team", סדרת האקשן המצליחה של רשת CBS, נוצרה על ידי התסריטאי והמפיק המועמד ל"אמי" בנג'מין קאבל ("צדק פרטי", "הומלנד") והיא מופקת על-ידי קייטי דימנטו וכריס ליאנזה שביחד עומדים מאחורי המיני-סדרה עטורת השבחים "לא ייאמן". העונה החמישית של הסדרה מגיעה כעת לשידור יומי ב-HOT Zone. בעקבות הצלחת הסדרה היא חודשה עד כה לשבע עונות .

הסדרה עוקבת אחר צוות בראבו, תת-יחידה של צוות פיתוח הלוחמה המיוחד של חיל הים של צבא ארה"ב, הצוות המובחר ביותר בחיל הים האמריקאי. הצוות, בהנהגתו של ג'ייסון הייז (דיוויד בוריאנז, "אנג'ל", "בונז"), מתכנן ומוציא לפועל משימות מסוכנות ברחבי העולם, נכנס ויוצא מבלי שאיש יבחין בו, כשאת המחיר הכבד ביותר משלמות המשפחות של החיילים המוכשרים.

לצדו של בוריאנז משתתפים בסדרה מקס ת'יריוט ("בייטס מוטל"), ג'סיקה פארה ("מד מן"), ניל בראון ג'וניור  ("המתים המהלכים"), טוני טראקס ועוד.

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.