שבת , יולי 27 2024
סוכן הלילה, נטפליקס, NETFLIX

בואו נדבר על זה: סוכן הלילה THE NIGHT AGENT

"סוכן הלילה" היא הדבר הלוהט כעת בנטפליקס.

 

עוד לא חלף שבוע מאז שעלתה סדרת המתח בשירות, והיא ניצבת בביטחה במקום הראשון בטבלת הצפייה, בארץ ובמדינות נוספות ברחבי העולם.

 

הפוסט הזה מתייחס לעונה המלאה, אז אנא – אם טרם השלמתם הצפייה בעונה כולה , סמנו את הפוסט לקריאה עתידית,  והפסיקו הקריאה כעת.

 

יהיו ספוילרים,  קלקלנים בעברית, לרוב.

 

אוקיי?

 

אוקיי.

 

פופ טארטס כנראה ידורג על ידי רבים מהקוראים כאליטיסט אחרי הפוסט הזה, אבל הוא נשאר נאמן לאמת שלו, בלי להשתתף אפילו בריאליטי אחד.

 

"סוכן הלילה" היא סדרה לא טובה.

 

מגוחכת לפרקים.

 

עם פרקים ארוכים מדי, פיתולי עלילה לא הגיוניים והמון המון משחק מוגזם.

 

היא לא סדרה גרועה היא פשוט בינונית.

 

בואו נאמר זאת כך – לפני 10, 15 שנה כנראה היינו מתלהבים מהסדרה ומנפתולי העלילה, "פריזן ברייק" סטייל.

 

היום, בעידן של השפע הטלוויזיוני ופסגות היצירה הטלוויזיונית, ואחרי שראינו עשרות סדרות מדהימות ומאות או אפילו אלפי שעות של טלוויזיה משובחת לעילא ולעילא, "סוכן הלילה" היא סדרה חסרת ייחוד ומאוד לא מרשימה.

 

 

אם פופ טארטס לא היה חש מחויב לסקור את הסדרה עבור קוראיו, הוא כנראה לא היה מסיים אותה.

 

העובדה שנדרש לחמישה ימים כדי לסיימה אומרת הכל.

 

קחו לדוגמה את THE RECRUIT שעלתה לפני כחודשיים ומאוד דומה ל"סוכן" בעלילה וב"לוק" של הסדרה – היא הייתה הרבה יותר קצבית ועם עלילה מהירה יותר. אותה סיים פופ טארטס ביומיים וחצי, בלי בעיה.

 

מה כל כך לא מוצלח ב"סוכן הלילה "?

 

היא פשוט מתנהלת כאילו מעולם לא ראינו סדרות קונספירציה, כאילו מעולם לא סיפרו לנו בטלוויזיה על גורמים עוינים בתוך הבית הלבן, כאילו לא עברנו שמונה עונות של 24 .

 

בערך אחרי עשר דקות בפרק הראשון, פופ טארטס ניחש מי הבוגד רם הדרג בבית הלבן. היה ברור, שהניחוש הכי בלתי סביר לגבי זהות הבוגד יתברר כנכון. כך הסדרות הבינוניות האלה עובדות.

 

דווקא צמד השחקנים הראשיים, שמגלמים את פיטר ורוז, נחמדים למדי ומשחקים בסדר.

 

אבל הקלישאות של הליהוק והבימוי סביבם, אלוהים ישמור : הרוצחת הפסיכוטית , שנהנית להרוג אנשים, גם חפים מפשע, הבלוגר חובב השערוריות שממציא עלילות כדי להשיג קליקים, ביתו של סגן הנשיא שלומדת באוניברסיטה ושונאת את אביה, סוכנת השירות החשאי הקשוחה שלא נותנת לאף אחד להתקרב, מנכ"ל חברת הקבלנים הביטחוניים שזומם מזימות, וכו וכו וכו.

 

אפשר להבין מדוע הסדרה מצליחה כך כך, אפשר להבין מדוע היא כנראה גם תחזור לעונה שנייה, אבל אל תתבלבלו- תצליחו לחיות מצוין בלי הסדרה הזאת.

 

תתחילו מחדש את "הסמויה", או אפילו את 24 ב"דיסני פלוס", המוח שלכם לא יינזק אם תצפו ב"סוכן הלילה", אבל יש סדרות בינוניות מוצלחות ממנה.

 

 

יש לבדוק גם

יולי 2024 בנטפליקס ישראל

ישראל – יולי 2024  סדרות של נטפליקס ויקינגים: ולהאלה: עונה 3 Vikings: Valhalla: Season 3 שבע …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.