שבת , יולי 27 2024
הג'ונגל של קואטי

מהיום בקולנוע: הג'ונגל של קואטי

בהפצת פילמהאוס יצא לבתי הקולנוע ב30 למרץ 2023

סרט אנימציה לכול המשפחה בדיבוב לעברית

92 דקות

קצרצר

עמוק ביערות הגשם הנסתרים של דרום אמריקה, נרקמת חברות מפתיעה בין נצ'י, נוצ'י ופאקו – חוטמן, פרפרית וצפרדע – אשר יוצאים למסע מלהיב ומלא הרפתקאות כדי להציל את ביתם. בדרך הם יגלו שכל אחד, כולל הם עצמם, יכול להיות הגיבור בסיפור של עצמו.

סינופסיס קצר

ברוכים הבאים לג'ונגל של קואטי! עמוק ביערות הגשם הנסתרים של דרום אמריקה, נרקמת חברות מפתיעה בין נצ'י, נוצ'י ופאקו – חוטמן, פרפרית וצפרדע – אשר יוצאים למסע מלהיב ומלא הרפתקאות כדי למנוע מנחשית מרושעת בשם זאינה להרוס את ביתם. בדרך הם יגלו שכל אחד, כולל הם עצמם, יכול להיות הגיבור בסיפור של עצמו.

סינופסיס ארוך

ברוכים הבאים לג'ונגל של קואטי! סרט אנימציה מקסים לכל המשפחה, אשר עוקב אחר הרפתקאותיו של נצ'י, חוטמן מתבודד, טוב לב ושובב, שיוצא למסע להציל את חבריו בעלי החיים. יחד עם פאקו הצפרדע ההיפראקטיבי, ונוצ'י הפרפרית חסרת הפחד, הם יוצאים למסע מלהיב ומלא הרפתקאות דרך יערות הגשם כדי למנוע מנחשית מרושעת בשם זאינה להרוס את ביתם האהוב.

הסרט נוצר באנימציית דו מימד מרהיבה, אשר מבדלת את הסרט מהטרנד העכשווי של סרטי אנימציה תעשייתיים, ומאפשרת לנו לחקור את העולם הנפלא ומלא החיים של מספרי הסיפורים המסורתיים. "הג'ונגל של קואטי" הוא הזמנה ייחודית לחגוג את הקסם החד-פעמי של הג'ונגלים בדרום אמריקה, יערות הגשם של האמזונס, ואת היצורים המופלאים אשר קוראים לאזור הזה בית.

האנשים מאחורי הדיבוב

בימוי | אלדד ירון, תרגום לעברית | דבורה בושרי, תמלול לכתוביות | אליאור סאסי מצליח, הגהה | ליהי צוק, מיקס 5.1 | שלום וינשטיין

שחקנים | אורנה כץ, קובי ליקורמן, אלונה אלכסנדר, יובל בינדר, שרון שחל, אלדד ירון, ירמי רייך, ניר רון, גלי שדה וובר, יורם יוספברג, מאיה גולדברג, צביקה פורמן, נירית יחזקאל, ליאור ועלני

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.