יום שישי , יולי 26 2024
הדוד אריה חוגג יום הולדת 15_קרדיט ה, צילום בן ניקסון

הדוד אריה חוגג 15

 

"הדוד אריה" חוגג יום הולדת 15 ומחלק מתנה למעריצים

דיזנגוף סנטר יערוך מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת לסדרת הספרים האהובה, במסגרתה יתקיים מופע בלעדי בהשתתפות הדוד אריה וינץ לוי, עמדת צילום וחתימה על ספרים ואפילו ספוילרים לעלילות הסדרה

הכניסה למופע בחינם

סדרת הספרים האהובה ביותר בישראל "הרפתקאות דוד אריה" תחגוג 15 שנה להוצאת הספר הראשון, במסיבת ענק ביום שני ה-20.03.23 החל מהשעה 17:00 בדיזנגוף סנטר. האירוע, שנעשה בשיתוף פעולה עם הוצאת הספרים כנרת זמורה דביר, הוא חלק מסדרת אירועים שיזמה הנהלת דיזנגוף סנטר, במטרה לקדם את תרבות הקריאה בישראל ולקדם את היצירה המקורית. 

במסגרת האירוע, שיתקיים ברחבת בניין B, יתארחו בסנטר הסופר ינץ לוי ודוד אריה (בגילום השחקן בן פרי) יחד עם נגנים למופע קומי מוזיקלי באורך של כ-30 דקות, שנכתב והותאם במיוחד לרגל המסיבה החגיגית. המופע יורכב ממערכונים ושירים בהשתתפות ינץ לוי, דוד אריה והנגנים, וגם ייחנך ריקוד הממתקים החדש של דוד אריה, כשכל הילדים וההורים יוזמנו ללמוד אותו. באמצעות תיבת שאלות ייעודית עבור הדוד אריה שתוצב במקום, אורחי המסיבה יוכלו להפנות לדוד אריה כל שאלה שירצו, והוא ישיב עליהן על הבמה מיד לאחר המופע. ספוילר לטובת הילדים הסקרנים: מומלץ להישאר לסוף המופע, אז יחשוף לוי לראשונה מה צופן העתיד לדמויות האהובות ולעלילת סדרת הספרים האהובה.

ילדים שיגיעו מחופשים לדמויות השונות מתוך ספריו של ינץ לוי יועלו לבמה, יזכו לברכה אישית מדוד אריה ומינץ וגם יקבלו מתנה מיוחדת. לאחר המופע ניתן יהיה להצטלם למזכרת עם הדוד אריה ועם ינץ לוי, שגם יחתום על ספריו, שיימכרו בדוכנים מיוחדים של צומת ספרים וסטימצקי. האירוע מתאים לחובבי הסדרה מגיל 5 ואילך.

קרדיט לעיצוב דמותו של דוד אריה: יניב שמעוני.

סדרת הספרים הפופולארית, שנכתבה על ידי הסופר ינץ לוי, כוללת 6 ספרים ונמכרה ביותר ממיליון עותקים בישראל ומאות אלפים בעולם ואף זכתה בפרסים רבים.

 

מסיבת יום ההולדת של הדוד אריה תתקיים ביום שני 20.3.2023, החל מהשעה 17:00, בניין B, דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, ת"א. 

הכניסה והשתתפות במופע בחינם.

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.