שבת , יולי 27 2024
אפריל 2023 בעולם הסדרות של yes

אפריל 2023 בעולם הסדרות של yes

 

זינוק לאתמול רק ב-yes

החל מה- 05.04 ב- yes VOD ובSTINGTV-

חידוש לאחת מסדרות המד"ב האהובות ביותר משנות ה-90 שיצר ומפיק דון בליסריו, יחד עם סטיבן ליליאן ובריאן ווינברנדט. 

הסדרה מתרחשת 30 שנה לאחר שד"ר סאם בקט צעד אל תוך מאיץ ה"זינוק לאתמול" ונעלם, וממשיכה מהנקודה בה הסתיימה העונה החמישית. בסדרה החדשה מככב ריימונד לי בתפקיד ד"ר בן סונג, הפיסיקאי המוביל החדש של פרויקט זינוק לאתמול, שמעלה תוכנית קוד חדשה למערכת ומשתמש במאיץ המשודרג כדי לחזור אחורה בזמן. הוא הולך לאיבוד בעבר בדיוק כמו בקט, חי חיים של אחרים ומשנה את ההיסטוריה במטרה לחזור להווה. אדיסון אוגוסטין (קתלין באסט) מעובדות צוות הפרויקט שהיא גם ארוסתו של סונג, משמשת אשת הקשר שלו עם ההווה כשהיא מתגלה אליו כהולוגרמה שרק הוא יכול לראות ולשמוע. 

הסדרה חודשה לעונה שניה. 

פרקי העונה ישודרו בבינג'. 

 

המזל של האנק רק ב-yes

החל מה-04.04  ב- yes VOD 

דרמה קומית חדשה מבית AMC בכיכובו של בוב אודנקירק ("סמוך על סול", "שובר שורות") המבוססת על רומן של ריצ'ארד רוסו משנת 1997. 

"המזל של האנק" עוקבת אחר סיפורו של ויליאם הנרי "האנק" דוורו ג'וניור, פרופסור מזדקן מריר וזועף, יושב ראש המחלקה לספרות אנגלית בקולג' פריפריאלי נידח, שמסתבך עם תלמידיו, מנהליו, ועם שאר המרצים לספרות, לאחר שהוא פולט אמירה מקטינה בפניו של סטודנט, שמשקפת את מחשבותיו על הקולג' אבל גם, ובעיקר על עצמו. מזגו הנוקשה  (יחד עם חוש הומור ציני) משפיעים על כל הסובבים אותו ועל חייו, כשהוא מנסה להרים את הראש מעל המים בין משבר אמצע החיים להתמוטטות כללית שהוא עובר, ולמצוא את דרכו בכאוס שהוא חייו האישיים והמקצועיים. 

עוד משתתפים: מיריי אינוס ("The Killing"), דיטריך באדר ("דרו קרי", "אמא אמריקאית"), סדריק ירברו ("ללא מילים"), וסוזן קרייר ("עמק הסיליקון"). 

 

מצחיקה אחת  

החל מה- 02.04 ב- yes VOD ובSTINGTV-

דרמה קומית בריטית תקופתית ופמיניסטית חדשה, המבוססת על רומן מאת ניק הורנבי ("נאמנות גבוהה").

באנגליה של שנות ה-60, בחורה צעירה בשם ברברה פארקר (ג'מה ארטרטון, "קינגסמן: ההתחלה") מחליטה לנטוש את החיים שהסוללה אליהם בעיירת הולדתה ועוברת ללונדון כדי לגלות מה עוד לחיים יש להציע לה.

היא מאוכזבת לגלות שנשים נרמסות ע"י גברים בלונדון לא פחות ממה שחוותה בבלאקפול, אבל מגלה עד מהרה שלנשים יפות כמוה יכולות לפחות לצוץ הזדמנויות מגוונות יותר.

כשסוכן זקן ומשונה (רופרט אוורט) פונה אליה ומציע לה את שירותיו, היא הופכת נחושה בדעתה ללכת מעבר להצעות הדוגמנות המשפילות שהוא משיג עבורה, ולהצליח להשתלב בעולם הקומדיה הגברי, שממש לא רואה מקום עבור מישהי כמוה.

פרקי העונה ישודרו בבינג'. 

 

מיטות מסתובבות

החל מה- 23.04 ב- yes VOD 

קומדיה חדשה מאת זואי ליסטר-ג'ונס ("הבחורה החדשה") העוקבת אחרי מאי קאנון בת 30 ומשהו שנמצאת בתוך נישואים אוהבים שחסרים בהם רומנטיקה וריגוש. כאשר היא "מועדת" לתוך סטוץ של לילה אחד עם זר מפתה בשם אריק, היא מתעוררת ומוצאת את עצמה ביקום מקביל בו היא נשואה לאריק. מאי יוצאת למסע ביזארי רב ממדי, שעוקב אחריה כשהיא חולפת דרך עולמות שונים ומערכות יחסים מתחלפות בדרכה לגלות מחדש את עצמה ואת בעלה. 

כל פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

בלתי נשכח 5 רק ב-yes

החל מה- 13.04  yes LONDON ב- yes VOD 

עונה חדשה ומפתיעה לדרמת הפשע הבריטית העוקבת אחר צוות החוקרים הלונדוניים בניסיונם לפענח תיקים פתוחים של היעלמויות ומקרי רצח.

בסיום העונה הקודמת, נהרגה הדמות הראשית, ראש צוות החקירה קאסי סטיוארט (ניקולה ווקר) בתאונת דרכים קטלנית ואכזרית ששברה את ליבם של צופים רבים, שהאמינו שבכך הסדרה הסתיימה. יוצר הסדרה כריס לאנג, החליט להמשיך לעונה נוספת ללא דמותה האהובה של קאסי אך עם סאני קאהן (סאנג'יב בסקאר) ושאר החוקרים האבלים, כשאליהם מצטרפת ראש צוות החקירה החדשה ג'סי ג'יימס (שינייד קינן, "להיות אנושיים"), חוקרת מאופקת וקרירה, נחרצת וחסרת חוש הומור.

במהלך שיפוץ של בית ישן הבנאים מגלים חלקי גופה חבויים במעלה הארובה, וסאני יוצא למקום יחד עם הבוסית החדשה, שמעדיפה בגלוי לחקור מקרי רצח חדשים ואין לה זמן למקרים ישנים. אך ככל שתיכנס לנבכי החקירה ותגלה פרטים חדשים, ג'סי יחד עם סאני והצוות ישאבו אל הסיפור המרתק סביב הרצח. 

כל הפרקים ישודרו בבינג'.

 

בארי 4 – עונת הסיום

החל מה- 17.04 ב- yes VOD ובSTINGTV-

עונה חדשה ואחרונה לקומדיה השחורה זוכת האמי מבית HBO בכיכובו של ביל היידר (SNL) שיצר ומפיק אותה יחד עם אלק ברג ("עמק הסיליקון"). כל פרקי העונה יבוימו על ידי היידר עצמו. 

למרות שבסוף העונה הקודמת נראה שהסיפור הגיע לסיומו כאשר בארי נלכד על ידי המשטרה, להיידר היו רעיונות אחרים להמשך. ג'ין קוזיניו (הנרי וינקלר) הופך לגיבור בעקבות מעשיו, ולמעצרו של בארי נלוות השלכות מזעזעות, והכל מוביל לסיום הנפיץ ומצחיק של "בארי". 

שני הפרקים הראשונים ישודרו יחד, ושאר פרקי העונה ישודרו פעם בשבוע, בצמוד לשידור בארצות הברית.

 

דייב 3 רק ב-yes

החל מה- 10.03 ב- yes VOD 

עונה חדשה לקומדיה עטורת השבחים, קומדיה מקורית שבועטת בבטן ומצליחה לרגש בלי טיפה קיטש. הסדרה מגוללת את קורותיו של דייב ברד, או כפי שהוא מוכר בשם הבמה שלו, ״ליל דיקי״. לכאורה, לברד אין שום פרט ביוגרפי, מעמדי, או חברתי שיחבר אותו לסצנת ההיפ הופ וגם אופיו הנוירוטי לא מתיישב עם הפרסונה הראפרית הקונבנציונלית. אבל כל זה משתנה כשברד הופך ל"ליל דיקי" ובן רגע הוא הופך לראפר בכל רמ"ח אבריו. הסדרה מתמקדת ברגעים הקטנים והיומיומיים בדרך לקריירה מצליחה והתהילה – הקשיים להיכנס לסצינה שנשלטת על ידי אנשים שכל כך שונים ממנו.

בעונה החדשה, דייב יוצא לסיבוב ההופעות הראשון שלו אי פעם, ובדרך מחפש אהבה. אבל בעוד הוא והחבורה שלו נוסעים לאורכה ולרוחבה של אמריקה, הם מגלים ממקור ראשון כמה ארה"ב מגוונת תרבותית – ואיך לעיתים קרובות התהילה יוצרת לחץ על אהבה וחברויות. 

אורחים בעונה החדשה: הראפרים אשר, ריקי רוס, משין גאן קלי,  קילר מייק, וטראוויס בייקר, וגם דמי לובאטו, דון צ'ידל, ומייגן פוקס. 

הפרקים ישודרו בצמוד לארה"ב, פרק בכל שבוע

 

אין מוצא 2 רק ב-yes

החל מה- 27.04 ב- yes VOD ובSTING TV-

עונה חדשה לדרמת המד"ב, המתח והמסתורין, בכיכובו של הארולד פרינו ("אוז", "אבודים"). 

 הסדרה חושפת את המסתורין של העיירה הלקוחה מתוך סרטי האימה, שלוכדת את כל מי שנכנס לתוכה ולא מאפשרת לו לצאת. בעוד שהתושבים נאבקים לשמור על שפיותם, על שגרת יומם ומחפשים דרך לצאת מהעיירה, הם צריכים גם לשרוד את האיומים המגיעים מהיער שסביבם, ביניהם יצורים מעוררי פלצות שיוצאים החוצה כשהשמש יורדת. 

בעונה החדשה, תושבי העיר ממשיכים לנסות ולגלות מה מתרחש סביבם והחיפוש אחר תשובות מתעצם כשאנשים חדשים מגיעים. הגילוי של פורטלים – מעברים שלוקחים את האנשים ממקום למקום בתוך גבולות עיירה – הוא נדבך חדש של מסתורין ואימה. 

 

פרקי העונה ישודרו בצמוד לשידורם בארצות הברית. 

 

מישהו איפשהו 2

החל מה- 24.04 ב- yes VOD ובSTINGTV-

עונה חדשה לקומדיה המבוססת על חייה של הזמרת והקומיקאית המוכשרת  ברידג'ט אוורט ("קמפינג"), שגם מככבת בסדרה, ומתמקדת בקושי שלה למצוא את עצמה בעיירה קטנה בקנזס שם גדלה.

סם (אוורט) מתקשה להסתדר בעיר הולדתה, מה שמציל אותה הוא אהבתה לשיר ולזמר. השירה מובילה אותה למסע מצחיק, עצוב ומפתיע בו היא בעיקר מגלה את עצמה ואת קהילה של אאוטסיידרים מקומיים שלא מתאימים למקום שבו הם גרים, אבל גם לא מוכנים לוותר בקלות.

גדולתה של הסדרה הינה ביכולתה להראות כי בכל מקום ניתן למצוא את האנשים שמתאימים לך ואת הקול הייחודי שלך. 

הפרקים ישודרו בצמוד לארה"ב, פרק בכל שבוע

 

מצחיקה בשחור עונה 4

החל מה- 15.04 ב- yes VOD ובSTING TV- 

עונה חדשה לסדרה הקומית החדה והשנונה, זוכת האמי, של רובין ת'אד אשר הפיקה עבור HBO . מדובר בקומדיה פורצת דרך המבוססת על מערכונים המבוצעים על ידי קאסט של נשים אפרו-אמריקאיות וכוכבים אורחים נוספים. התוכנית נכתבה, מבוימת ומככבות בה נשים אפרו אמריקאיות בלבד, ביניהן: ת'אד עצמה, גבריאל דניס וסקיי טאונסנד, עם הופעות אורח של איסה ריי ואיבון אורג'י ("לא בטוחה") ועוד.  מבחינת יוצרות ומפיקות התוכנית, היא הופכת אט אט למוסד ומרחב קומי, בו נשים אפרו אמריקאיות יכולות לשחק דמויות אמיתיות ולא סטריאוטיפיות.

ישודר פרק בשבוע בצמוד לארה"ב.

 

אבא מטפלת 5

החל מה- 28.03 ב- yes VOD kids 

 

הסדרה האהובה, בכיכובו של יובל סמו, חוזרת בעונה חדשה! מומלצת לצפייה מצחיקה ומשפחתית.

כבר מחכה לכם לצפייה ב – yes VODKIDS, STINGTV ובערוץ teennick

לילי סיירוס, אופרת הבית הטובה ביותר במזרח התיכון, חוזרת לעונה חדשה ומטורפת במיוחד, שעונה סוף סוף על כל השאלות:

האם אייל יצליח להשיג את הכסף לטיול שהבטיח לשקד?

האם לילי תתגלה?

האם מיקי תבין סוף סוף שהיא לא אמא אלא חברה?

מי החבר החדש והמסתורי של אלינור?

והאם יכול להיות שמשפחת מינאז' תייצג את ישראל באירוויזיון במקום נועה?

יוצרים: יובל סמו, אלעד חן, רז יובן ויואב גרוס

שחקנים: יובל סמו, מור עזריה, דאנה איבגי, גאיה באר גורביץ, דין הפנר, דורי קרייזל, רוי מילר ועוד

במאי: יוגב יפת

הפקה: גרוס הפקות

 

סאבווי: סיפורו של מפלצת רק בדיסקברי+, רק ב- yes

3 פרקי הסדרה יהיו זמינים החל מ-16.4 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

ג'ארד פוגל פרץ לתודעה האמריקאית כשהצליח להוריד 110 קילוגרמים ממשקל שסיכן את חייו (192 קילו) בתוך שנה באמצעות דיאטה שפיתח שכללה אכילה של כריכי רשת הסנדוויצ'ים "סאבווי". במהרה "סאבווי" הפכו אותו לדובר ולפנים של הרשת, והוא הפך לסלבריטאי ענק וכוכב כל מסעות הפרסום שלהם.

אלא שפוגל, מי שהציבור ראה בו את "האיש הממוצע" החביב,  הסתיר סוד אפל – הוא פדופיל, שמעולם לא נתפס. עם הון של 15 מיליון דולר בזכות סאבווי ועבודה כפרזנטור ששלחה אותו לטייל ברחבי אמריקה קרוב ל-200 ימים בשנה, לא היה מי שיעצור את הטורף המסוכן הזה וגישתו לילדות.
כאן נכנסת לתמונה רושל הרמן, עיתונאית ושדרנית ברדיו סרסוטה, ואחת מדמויות הדוקו הכי צבעוניות שתראו השנה, שלפני ראיון עם פוגל, הערה שהוא זרק לה על נערות בית ספר עוררו את חשדה. הרמן יצאה למסע להוכחת פדופליותו של פוגל, וכשנקטה באמצעים שהיו עלולים להושיב אותה בכלא, החליטה להפוך לסוכנת חשאית של ה-FBI ולתפוס את המפלצת. הדוקו חושף עובדות מפתיעות, חלקן מסמרות שיער, גם על פוגל, גם על האנשים האמונים על החוק וגם מצליח להאיר זרקור על הכוח הבלתי מוגבל שמאפשרת התהילה.

טריילר: https://youtu.be/0Tn6TL877S8

 

 

 

רמיקס לחדר עם מרסיי מרטין רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל פרקי הסדרה יהיו זמינים החל מה-2.4 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

מרסיי מרטין היא כוכבת קולנוע וטלוויזיה אמריקאית (דיאן ב"שחור כזה") שהפכה גם למפיקה הצעירה ביותר בהיסטוריה כשהפיקה את הסרט "בוסית בקטנה" בו כיכבה לצד רג'ינה הול ואיסה ריי.
הסדרה החדשה שלה מבוססת על חלום ותיק שלה – לתת לילדים חדר משלהם המותאם להם.
מדי פרק מרטין תפגוש בן או בת נוער שעשו משהו יוצא דופן עבור הקהילה שלהם או יצרו שינוי חיובי בעולם, והיא תקח אותם לטיול בו היא תלמד עליהם ותשאב מקורות השראה לשיפוץ חדר השינה שלהם. זה החלל בו הצעירים האלו חיים היום וזה גם החלל שיכין אותם לעתיד.
יחד עם המעצבת טיפני תומפסון והמשפצת ג'ודי ספרייג, מרסיי תיצור להם חדרים שיאפשרו להם לבטא את עצמם ברמה אחרת לגמרי.
סדרה מלאת השראה והעצמה, לכל המשפחה.
טריילר: https://youtu.be/18cy5D0r4Ug

 

סופר שף: סוגרים חשבון רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל פרקי הסדרה יהיו זמינים החל מה-23.4 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

דארנל "סופר שף" פרגוסון מנחה את תכונית הבישול הייחודית הזאת.
מדי פרק הוא יזמין שפים מרחבי ארה"ב לסגור חשבון אישי וליישב סכסוכים עסקיים ומקצועיים עם יריביהם בקרב של סיבוב אחד, במרכזו מנה אחת, כשהמנצח לוקח הכל. 
עולם הקולינריה מלא בשפים צבעוניים וקולניים, עם אגואים מנופחים כמו הרזומה שלהם, אז זה רק טבעי שכששפים מתנגחים זה בזה, זה יכול להיגמר רע. דארנל יזמין מדי פרק שניים שיש בינהם סכסוך קולינרי, לבוא עם הסכינים ולהילחם ראש בראש בקרב שיקבור את הסכסוך אחת ולתמיד.
הזוכים ייצאו מהקרב עם 10,000 דולר, הזכות לקחת מסט הסכינים של השף היריב איזה סכין שירצו וכמובן עם היכולת להתרברב בניצחון!

 

איידהו: רצח בקולג' רק בדיסקברי+, רק ב- yes

23.4 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

ב-2022 רצח מזעזע הרעיש את אמריקה ואת העיירה השלווה מוסקאו באיידהו, כשגופותיהם של ארבעה סטודנטים התגלו לאחר שנדקרו באכזריות. שלוש סטודנטיות ששכרו את הבית וחיו בו יחד עם שתי סטודנטיות נוספות, התגלו יחד עם גופתו של סטודנט נוסף שהיה בן זוגה של אחת מהן.

שתי הסטודנטיות הנוספות היו השורדות היחידות בבית. הרוצח לא נגע בהן, ואחת מהן שגלשה באפליקציית טיקטוק עד 4 בבוקר הספיקה להבחין ברוצח כשהוא יוצא. היא תיארה אדם לבוש שחורים בעל גבות עבותות שלא מוכר לאף אחת מהן. המשטרה וה-FBI החלו לחפש אחר הרוצח ולאחר כחודש נתפס חשוד שאין לו קשר לנרצחים ולא בהכרח בפרופיל הרגיל של חשוד – בראיין קוברגר, סטודנט לקרימינולגיה שבדיוק השלים סמסטר ראשון בדוקטורט שלו ואף הרצה בתחום.
התהיה הגדולה, שעליה מנסה הסרט להשיב, היא – למה הוא עשה את זה? 

 

ספריית תכני Magnolia Network רק בדיסקברי+, רק ב- yes

במרץ העלינו סנונית ראשונה של תכני  Magnolia Network – ועכשיו מתווספים עוד תכנים גדולים של הרשת, שמוצגת בארץ רק בדיסקברי+ 

"מגנוליה נטוורק" היא רשת שנוסדה על ידי צ'יפ וג'ואנה גיינס, כוכבי הלייפסטייל הגדולים ביותר בארה"ב, שהחלו את דרכם בתוכנית שיפוצים והפכו במהרה לאימפרייה, החולשת על תכני לייפסטייל מגוונים מעולמות העשה זאת בעצמך (שיפוצי בתים, עיצוב פנים וכו') ועולמות הקולינריה.
הרשת החלה כיוזמה של השניים שנפגשו עם יו"ר קבוצת וורנר-דיסקברי דייויד זסלב, שהחליט ליצור יחד איתם את הרשת כיוזמה משותפת, וכך ב-2020 עלתה לאויר הרשת (והחליפה את הערוץ הותיק DIY) והיא מתמקדת בתכנים עם פרזנטורים ומנחים "מלאי אישיות" כפי שמגדירים אותם השניים ועם תגליות חדשות.

אלו התכנים שיעלו החל מה-2 באפריל:

בית לשיפוץ עונה 5 (Fixer Upper)

הסדרה המקורית שהתחילה את התופעה (סדרת ההמשך "המשפצים – ברוכים הביתה" כבר זמינה) ושמה את צ'יפ וג'ואנה גיינס על המפה. בכל פרק צ'יפ וג'ואנה מציגים בפני לקוחותיהם 3 בתים פוטנציאלים לרכישה, ולאחר הרכישה הזוג משפץ את הבית והופך אותו מסתם מגורים לבית. הסדרה נודעת כמי שהעלתה את קרנו של סגנון ה"Farmhouse שיק", ואתר הנדל"ן-טק זילואו דיווח שבתים שאימצו פיצ'רים וטרנדים שהוצגו בתוכנית נמכרו בעלות של 30% מבתים אחרים.

לאפות עד שמצליחים (Bake It ’til You Make It)
דאף גולדמן מנחה את התוכנית שזונחת את האולפנים לטובת טיול ברחבי אמריקה עם 7 אופים מוכשרים ומספקת הצצה לעולם המטורף של אפיה תחרותית. מדי פרק נחזה בתחרות ענקית אחרת בארה"ב – מה"סופרבול של אמני העוגיות" באוהיו, דרך תחרות אמני הסוכר ועד למלחמת הקינוחים בפלורידה! 

מטבח החלומות שלי (For The Love Of Kitchens)

פול א'ולירי והלן פארקר מגשימים חלומות לאנשים שחולמים על מטבחים. מבסיס הפעילות שלהם, תחנת מים מהמאה ה-16 בליבו של אזור הכפרים האנגלי, הם מובילים צוות עיצוב של אמנים מיומנים, שמגשימים יחד חלומות לאנשים שרוצים מטבח שאין שני לו. טריילר: https://youtu.be/tCs9xxInkmw

בית על הכביש עונות 1+2 (Van Go)

ברט לואיס הוא הבעלים הצבעוני של חברת שיפוץ מכוניות מסחריות והפיכתן לבתים על הכביש. מדי פרק הוא והצוות שלו ישפצו "ואן" שכזה בהתאם לחלום של הלקוחות השונים: מפסיכולוגית שרוצה ואן שיאפשר לה לטפל ברחבי ארה"ב, בעל פארק מים שרוצה ליצור "מלון" ללקוחותיו או אקטביסטית שרוצה לשכנע אנשים ברחבי המדינה להצביע.  טריילר: https://youtu.be/nawsDbKpL3o

אח נגד אח: ג'ונתן נגד דרו – עונה 8 (Brother Vs. Brother)

ג'ונתן ודרו סקוט, האחים התאומים כוכבי "האחים לרכוש", רגילים לרכישת נכסים, שיפוצם ומכירתם ברווח, והפעם בסדרת הבת הם הולכים ראש בראש – כל אחד מהם יקבל צוות משפצים ומעצבים ומהחלומות, והם יתחרו בינהם על שיפוץ נכס מאפס והעמדתו למכירה, ומי שמוכר ביותר – הוא המנצח!

אין עוד בית כזה  (Down Home Fab)

צ'לסי וקול דה בור, לשעבר כוכבי "בגרות באימהות" בMTV, עברו לעיירת הולדתו של קול, סו פולז בדקוטה, ופתחו עסק לתכנון ועיצוב בתים – הם מביאים איתם סגנון אדג'י ורענן, תוך כדי איזון משפחתי וגידול 4 ילדים.

הבית הראשון שלכם עונה 2 (Bargain Block)

למעצב קית' ביינאן ובן זוגו אוון תומס, יש עסק לשיפוצי בתים. תומס (שלפני הצטרפותו לעסק היה דוקטור לפיזיקה) מתשמש בכישורי הנגרות והשיפוץ שלו יחד עם העיצובים של בינאן, והזוג, המבוסס בדטרויט, משפצים בכל פעם בית אחר בשכונה, כשהם לוקחים נכסים הרוסים ומיושנים והופכים אותם לבתים במחירים סבירים עבור רוכשי בתים בפעם הראשונה. הייחוד של השניים הוא שהם עושים את כל העבודה בעצמם ומשתמשים בחומרים ממוחזרים וכך גם שומרים על עלויות השיפוץ נמוכות אבל לא מתפשרים על הסטייל.

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.