שבת , יולי 27 2024
נטפליקס, משחקי וידאו, לוגו, 2022

משחקים חדשים בנטפליקס

 

נטפליקס משיקה 2 משחקים חדשים לסלולר

 

Valiant Hearts: Coming Home מושק בנטפליקס ב-31 בינואר; Narcos: Cartel Wars Unlimited זמין כעת

Valiant Hearts: Coming Home של יוביסופט מושק בלעדית בנטפליקס ב- 31 בינואר. ההמשך לסרט עטור הפרסים Valiant Hearts: The Great War, זהו המשחק הראשון מתוך שלושה משחקי סלולר שנטפליקס ויוביסופט מביאות בלעדית למנויי נטפליקס. 

עלילת המשחק מתרחשת במהלך מלחמת העולם הראשונה, Valiant Hearts: Coming Home הוא משחק נרטיבי רגשי נוגע ללב העוקב אחר ארבעה גיבורים המתמודדים עם האופי המכריע של מלחמה בסיפור על הישרדות, הקרבה וידידות. המשחק נותן כבוד ל-Harlem Hellfighters, יחידת הרגלים האפרו-אמריקאית הראשונה שנלחמה במלחמת העולם הראשונה, ששברה מחסומים גזעיים בבית ומחוצה לה. Valiant Hearts: Coming Home, בבימויו של צוות הליבה המקורי מ-Valiant Hearts: The Great War, כולל שילוב של מסע, חידות ואקשן כאשר שחקנים מוצאים את דרכם בסיפור של אחווה וחברות.

 

בנוסף, Narcos: Cartel Wars Unlimited זמין כעת בלעדית בנטפליקס. במשחק האסטרטגיה הזה המבוסס על סדרת הלהיט של נטפליקס, שחקנים נכנסים לתפקיד המסוכן והמרגש של מלך הקרטל שבו עליהם להחליט בין שלטון ביד ברזל כדי לזכות בכבוד באמצעות נאמנות. במשחק מלך הקרטל יכול לבנות את האימפריה שלו, להשיג כוח ולהשמיד את האויבים שלו. 

תמונות לנרקוס

 

אודות Netflix


Netflix הוא השירות המוביל בעולם לבידור באמצעות האינטרנט, עם 231 מיליון מנויים בתשלום ביותר מ-190 מדינות. מנויי Netflix נהנים מסדרות טלוויזיה, מכותרים תיעודיים ומסרטים במגוון רחב של ז'אנרים ושפות. מנויי Netflix יכולים לצפות ללא הגבלה, בכל זמן ובכל מקום, בכל מסך שמחובר לאינטרנט. ב- Netflix אפשר להפעיל, להשהות ולהמשיך בצפייה – הכול בלי פרסומות ובלי התחייבויות.

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.