שבת , יולי 27 2024
מארס 2023 בערוצי הסדרות של הוט

מארס 2023 בערוצי הסדרות של HOT

קורדרוי

 

הסדרה עוסקת בדור הבא של מערכות היחסים, דור שפוגש עולם שלאו דווקא מוכן לקבל אותו.

דניאל (דר זוזובסקי) לא מאמינה במערכות יחסים, אבל מתאהבת אנושות בגבר נשוי (אריק ברמן). לא מאמינה שהיא צריכה לממש את הפוטנציאל שלה, אבל נלחמת על מקומה בסטארט אפ בו היא עובדת. החברה הכי טובה שלה מאוהבת בה, עם הבוס שלה היא מדברת על חיי המין שלה, אמא שלה מעשנת איתה ג'וינטים, אבל למרות שדניאל היא בן אדם חסר גבולות יש לה גבולות מאוד ברורים שעליהם היא מגנה בלהט. הסדרה מתארת דור חדש של מערכות יחסים נטול הגדרות, ובליבה סיפור אנטי-אהבה בין דניאל התל-אביבית וחסרת העכבות לבין עידו, נשוי ואבא טרי מרחובות.

שחקנים: דר זוזובסקי, אריק ברמן, ניבר מדר, יפתח קליין, דני רופ, אדם גבאי, יוסי ירום, אסי ישראלוף, ניצן שיק, נעמי לבוב, יקיר פורטל, אביגיל הררי, סיגל אבין, אדי קבטנר.

יוצרת, תסריטאית ובמאית: הדס בן ארויה ("אנשים שהם לא אני״ ״מישהו יאהב מישהו״)

הפקה: מובי פלוס הפקות, דוד מנדיל

נסרין


החל מה-26.3, ימי ראשון-שלישי ב-19:35

ב-HOT בידור, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

OHAD ROMANO-3348 FINAL.jpg

סדרת דוקו ריאלטי חושפנית ואינטימית על הזמרת הגדולה נסרין קדרי. הסדרה מספקת הצצה בלעדית לשנה הכי מטורפת בחייה. מהצעת הנישואים, החתונה הלידה והמורכבות בין האימהות הטריה לקריירה הגדולה.

יורשים 4
Succession


החל מה-27.3, ימי שני ב-22:00 ב-HOT HBO

והחל משעות הבוקר ב-HOT VOD וב-NEXT TV

Succession.jpg

"יורשים" ("Succession"), סדרת הדרמה של רשת HBO שנוצרה על ידי המועמד לאוסקר ג'סי ארמסטרונג ("פיפ שואו", "בסוד העניינים"), חוזרת לעונה רביעית ואחרונה בת 10 פרקים בהפקתם של המועמד ל"גלובוס הזהב" וויל פארל, זוכה ה"אמי" פרנק ריץ' ("Veep"), קווין מסיק ("ג'ק ריצ'ר") וזוכה האוסקר אדם מקיי ("מכונת הכסף", "אנטמן", "והרי החדשות").

עונת הסיום של הסדרה ממשיכה להתמקד בכוח, פוליטיקה, כסף ומערכות היחסים במשפחה עשירה ולא מתפקדת שהעומד בראשה, לוגאן רוי (זוכה ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" בריאן קוקס, "נירנברג"), הוא מנכ"ל אימפריית תקשורת בינלאומית גדולה.

המכירה של התאגיד 'וייסטאר רויקו' למיליארדר ההיי-טק לוקאס מאטסון מתקרבת ומעוררת יריבות וחרדה בקרב בני משפחת רוי. כל אחד מנסה לדמיין כיצד ייראו חייו לאחר המכירה ומלחמה נפתחת בין בני המשפחה בעוד הם מתמודדים עם האפשרות שכוחם והשפעתם בעולם עומדים בקרוב להידלדל.

"יורשים" היתה מועמדת לעשרות פרסים במהלך שלושת עונותיה הראשונות וזכתה, בין היתר, בחמישה פרסי "גלובוס הזהב", ב-13 פרסי "אמי" וגרפה את פרס הבאפט"א לסדרה הבינלאומית הטובה ביותר.

שבים לככב העונה זוכה ה"אמי" ג'רמי סטרונג ("כוננות עם שחר", "מכונת הכסף"), זוכת "גלובוס הזהב" והמועמדת ל"אמי" שרה סנוק ("השקר היפה"), המועמד ל"אמי" ול"גלובוס הזהב" קירן קאלקין ואלן ראק ("שמתי ברז למורה") בתור בני משפחת רוי.

עוד מככבים בסדרה מת'יו מקפיידן ("השעשועון"), ניקולס בראוןג'יי סמית'-קמרון ("דם אמיתי", "משלחת חיפוש") פיטר פרידמן ודיוויד ראש.

זוהי אנגליה
This England


החל מה-26.3, ימי ראשון ב-20:15

ב-HOT3, וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

This England.JPG

"זוהי אנגליה" ("This England") היא מיני-דרמה ביוגרפית חדשה של רשת Sky Atlantic שנוצרה על-ידי זוכה הבאפט"א מייקל ווינטרבוטום ("הדרך לגואנטנמו") ונכתבה על-ידי ווינטרבוטום ועל-ידי התסריטאי קיארון קירק ("טריניטי"). פרקי הסדרה בוימו על-ידי הבמאי המועמד ל"אמי" ולבאפט"א ג'וליאן ג'רולד ("הנערה של היצ'קוק").

בסדרה מככבים זוכה האוסקר, ה"אמי", "גלובוס הזהב" והבאפט"א קנת' בראנה ("טנט", "דאנקירק"), סיימון פייסלי דיי ("ברקזיט"), אופליה לוביבונד ("שומרי הגלקסיה", "מינקס"), אנדרו ביוקן ("ברודצ'רץ'") ודרק באר ("נפגעים").

בוריס ג'ונסון (בראנה) נבחר לראשות ממשלת אנגליה בניצחון מוחץ בדצמבר 2019 תחת הבטחה לממש את ברקזיט. עם זאת, חודשים ספורים לתוך הקדנציה שלו התפרץ נגיף הקורונה והפך להיות הנושא המרכזי בו הממשל שלו נאלץ לעסוק. הסדרה עוקבת אחר ההתנהלות השנויה במחלוקת של ג'ונסון סביב ההתמודדות עם הקורונה, דרך השערוריות השונות שליוו את הקדנציה שלו וסיומה הלא-חגיגי.

בסדרה מככבים גם ג'יימס קוריגן ("זה הולך לכאוב"), סיימון לואו ("רופאים"), ניל סטוק ("עדות אילמת") ואיימי קלי ("ההיסטוריה האישית של דיוויד קופרפילד").

נגד הרוח
Rain Dogs


החל מה-7.3, ימי שלישי ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-12.3, ימי ראשון ב-22:00 ב-HOT HBO

300255 - HO_OM_Rain Dogs_KA_PO_rgb_01_Art.jpg

"נגד הרוח" ("Rain Dogs") היא קומדיה שחורה חדשה של רשת HBO, שנוצרה על-ידי היוצרת העולה והמבטיחה קאש קאראוואי. הסדרה נכתבה על-ידי השחקנית המועמדת לפרס ה"אמי" שרה גולדברג ("בארי") את פרקי הסדרה ביימו זוכה פרס הבאפט"א ריצ'רד לקסטון ("הגנב, אשתו והקאנו") וג'ניפר פרוט ("ג'נטלמן ג'ק", "דוקטור הו").

בסדרה מככבים זוכת הבאפט"א דייזי מאי קופר ("This Country"), פלור טאשג'יאןג'ק פארת'ינג ("פולדארק") ורונקה אדקולואג'ו ("דוקטור הו").

"נגד הרוח" מגוללת את קורותיה של קוסטלו ג'ונס (קופר), אם מסורה שרוצה חיים טובים יותר עבור בתה, איריס (טאשג'יאן). ביחד עם שלבי (פארת'ינג) כדמות אב לאיריס וגלוריה (אדקולואג'ו) כסנדקית לאיריס וחברתה הטובה של קוסטלו, הסדרה מציגה משפחה לא מתפקדת בשולי החברה, המנסה לשרוד בעולם קשה ומושחת.

בסדרה מככבים גם סטיבן וייט ("מצוד"), אמילי פיירן ("ראשון בזירה") ואליס הייג ("אנדור").

פרי מייסון 2
Perry Mason


החל מה-7.3, ימי שלישי ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-9.3, ימי חמישי ב-22:00 ב-HOT HBO

821738_6222799_3000x3000.jpg

"פרי מייסון" ("Perry Mason") היא דרמת פשע של רשת HBO המבוססת על סדרה של סיפורים קצרים ורומנים מאת הסופר ארל סטנלי גרדנר. מאחורי הסדרה עומדים היוצרים רולין ג'ונס ("העשב של השכן", "אימפריית הפשע") ורון פיצג'רלד ("העשב של השכן", "אורות ליל שישי"). בעונתה השנייה של הסדרה ג'ונס ופיצג'רלד מפנים את מקומם לשני שואוראנרים חדשים – ג'ק אמיאל ומייקל בגלר, שיחד יצרו את הסדרה המצליחה "The Knick". את פרקי הסדרה מביימים פרננדו קוימברה ("נרקוס"), ג'סיקה לורי ("מד מן") ונינה לופז-קורדו ("סוכני ש.י.ל.ד").

בסדרה מככבים זוכה ה"אמי" מת'יו ריס ("האמריקאים"), ג'ולייט ריילנס ("The Knick"), כריס צ'אלק ("חדר החדשות", "גות'האם"), אריק ליינג' ("נרקוס") והמועמד ל"אמי" ו"גלובוס הזהב" ג'סטין קירק ("העשב של השכן", "ילדותי").

הסדרה מתרחשת בלוס אנג'לס של שנות ה-30 בזמן המשבר הכלכלי הגדול. בפתיחת העונה השנייה משרד התובע המחוזי מחליט למצוא שעיר לעזאזל בקרב מחוסרי הבית של העיר. כשפרי שומע על זה ומחליט להגן על הקרבן התמים, הוא מוצא את עצמו במרכזה של קונספירציה גדולה ורחבת ידיים, שמעמתת אותו עם אשמתו שלו.

בן ממשיך
Kin


החל מה-12.3, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-21.3, ימי שלישי ב-22:00 ב-HOT HBO

KIN.jpg

"בן ממשיך" ("Kin") היא דרמת פשע אירית שנוצרה על-ידי זוכה הבאפט"א קיארן דונלי ("טיטניק: דם וברזל", "ויקינגים") ופיטר מקנה ("הקליניקה", "רד רוק"). לסדרה הוזמנה עונה שנייה.

בסדרה מככבים צ'רלי קוקס ("אימפריית הפשע", "דרדוויל"), המועמד לבאפט"א איידן גילן ("משחקי הכס", "הסמויה"), קלייר דאן ("ספיידרמן: רחוק מהבית") והמועמד לאוסקר קיארן הינדס ("בלפסט").

משפחת קינסלה הם משפחת פשע קטנה אך מלוכדת בדבלין, אירלנד, שמתנגשת יותר ויותר עם קרטל הסמים רב העוצמה של איימון קנינגהאם (הינדס). כאשר בנו חמום-המוח של פרנק קינסלה (גילן) נקלע לעימות אלים עם אחד מאנשיו של איימון, משפחת קנינגהאם דורשת נקמה.

בסדרה מככבים גם אמט ג'יי סקנלן ("המגדל"), מריה דויל קנדי ("שושלת טיודור", "אורפן בלאק") וסאם קילי ("68 Whiskey").

שיקגו Med – עונה 5
Chicago Med


החל מה-16.3, ימי ראשון-חמישי ב-22:00

רק ב-HOT Zone וב-HOT VOD

ChicagoMed_S5_1920x1080_KeyArt.jpg

"שיקגו Med" ("Chicago Med"), דרמת בית החולים המצליחה של רשת NBC, נוצרה על ידי המפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר") והתסריטאי-מפיק מאט אולמסטיד ("NYPD"). השניים עומדים גם מאחורי מותג סדרות "שיקגו" – הכולל בין היתר את "שיקגו PD" ו"שיקגו Fire", המשודרות אף הן ב-HOT Zone.

הסדרה השלישית שנוצרה כחלק ממותג "שיקגו" הפכה אף היא להצלחה מסחררת וגרפה נתוני רייטינג גבוהים, שהובילו לחידושה לשמונה עונות.

"שיקגו Med" עוקבת אחר הרופאים ואחיות העובדים בחדר מיון שבמרכז הרפואי גפני שבעיר שיקגו, ונאבקים להציל את חייהם של החולים והמאושפזים. כמיטב המסורת, פרקי קרוס-אובר בין הסדרות מביאים עמם שלל פרצופים מוכרים ודמויות מ"שיקגו Fire" ו"שיקגו PD" שמגיעים להתארח.

בסדרה מככבים ניק גלפאס ("חסרי בושה"), טורי דה-ויטו ("שקרניות קטנות"), קולין דונל ("הרומן"), המועמד לגלובוס הזהב אוליבר פלאט ("פארגו"), רייצ'ל דיפילו ("ג'יין הבתולה"), בריאן טי ("מהיר ועצבני"), יה-יה דקוסטה ("הטופ מודל הבאה"), מרלין בארט ("הסמויה") וזוכת ה"אמי" ש. אפאתה מרקרסון ("חוק וסדר").

חקירה בהילוך גבוה 2
Departure


החל מה-1.3, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

בהמשך, הסדרה תשודר גם ב-HOT3

RED0279_Departure_S2_KA_Web_Clean_1080p_AW.jpg

"כרטיס בכיוון אחד" ("Departure") היא סדרת דרמה קנדית הנוצרה על-ידי התסריטאי וינס שיאו ("Aftermath") ובוימה על-ידי ט. ג'יי סקוט ("גות'הם", "חומר אפל"). כעת, עונתה השנייה של הסדרה מגיעה ל-HOT. לסדרה הוזמנה גם עונה שלישית.

את הקאסט של הסדרה מובילים זוכת ה"אמי" ארצ'י פנג'בי ("האישה הטובה"), זוכה האוסקר, ה"טוני" וה"אמי" כריסטופר פלאמר ("כל הכסף שבעולם"), קריס הולדן-ריד ("ויקינגים", "אקדמיית המטרייה") ומארק רנדל ("חניבעל", "ורסאי").

עונתה השנייה של הסדרה עוקבת אחר אסון חדש – רכבת מהירה וניסיונית שהייתה בדרכה בין מטורונטו לשיקגו סטתה מהמסלול והתרסקה בעיירה קטנה במישיגן. מופעל לחץ רב על קנדרה והצוות לגלות מה קרה בכדי לספק נחמה לעיירה הקטנה מוכת היגון ותשובות לאנשים החזקים שעומדים מאחורי הניסוי. החקירה חושפת מגוון של מקרים שלכאורה אינם קשורים זה לזה ומספר חשודים בעלי מניע.

עוד מככבים בסדרה קארן לה בלאנק ("כופר"), פיטר מנאש ("סליפי הולו", "סוכני ש.י.ל.ד"), סאשה רויז ("Suits") ורבקה לידיארד ("אליאס גרייס").

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.