שבת , יולי 27 2024
הבן, סלקום TV

פברואר של אהבה בסלקום TV

חודש של אהבה בפרטנר TV

ספיישלים מיוחדים לכבוד יום האהבה הבינלאומי,

יום המשפחה ויום הקולנוע הישראלי

 

 

 

ללא מעצורים – Unhinged

 

 

 

מותחן מצמרר בכיכוב של ראסל קרואו רייצ'ל, בחורה צעירה המאחרת ליום עבודה, נקלעת לעימות קשה על הכביש עם גבר המצוי במשבר נפשי. העימות בינם הופך לגורלי כאשר הגבר המעורער מחליט ללמד את רייצ'ל שיעור שהיא לעולם לא תשכח.

עם: קארן פיסטוריוס. במאי: דריק בורט.

החל מ- 1 בפברואר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD

המושבה – Tides

מותחן מד"ב המתרחש בעתיד הרחוק. לאחר שאסון עולמי מחק כמעט את כל האנושות על כדור הארץ, אסטרונאוטית בכירה ממושבת החלל קפלר חייבת לקבל החלטה שתכריע את גורל האנשים בשני כוכבי הלכת.

עם: נורה ארנזנדר, ליין גלן. במאי: טים פלבאום.

החל מ- 1 בפברואר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD

מפרץ ההרפתקאות: עונה 8 –  Paw Patrol

 

 

עונה חדשה לסדרת הלהיט של ניקלודיאון. חבורת הכלבלבים של ריידר יוצאת מדי יום למשימות חדשות כדי להציל את העיר שלהם ממצבי חירום. הצטרפו לצוות החילוץ עם הרפתקאות חדשות!

החל מ- 1 בפברואר בספריית ניקלודיאון ב- VOD

איפה לחיים  – Greener Pastures

 

 

אלמן בן 79 שעבר לבית אבות חדש שאליו משפחתו הכריחה אותו ללכת, רוקם תכנית להתעשר בכדי לקנות את ביתו הישן. יחד עם חברה של נכדו הוא מחליט לספק קנאביס לדיירי בית האבות, אך כשהמשטרה ואהבה נכנסות לתמונה הכל מסתבך.

עם: שלמה בראבא, ג'וי ריגר, דובל'ה גליקמן, גדי יגיל, אלון נוימן. בימוי: מתן גוגנהיים, אסף אבירי

החל מ- 2 בפברואר להשכרה ב-VOD

בכורה: היורשת – Inheritance

מותחן פסיכולוגי בכיכובה של לילי קולינס. פרקליטה צעירה ומוערכת, מקבלת בירושה סט מפתחות למקלט תת קרקעי נסתר החבוי בנחלה המשפחתית. היא מגלה בו סוד אפל שאפילו אמה לא ידעה עליו: גבר זר נעול וכבול בו בשבי, מזה שנים רבות. מה שהיא מגלה עשוי להרוס את שושלת משפחתה ולאיים על חייה ועל כל הסובבים אותה.

עם: סיימון פג, קוני נילסן. בימוי:  וון סטיין

החל מ- 9 בפברואר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD

ונטוורת': עונה 6  – Wentworth

העונה השישית של דרמת הכלא עטורת השבחים וממשיכה ימים אחדים לאחר הבריחה של פרנקי ופרגוסון. לאחר שנודע מה עלה בגורלה של פרגוסון, מתחיל קשר שתיקה ורגשות אשם מנקרים אצל המעורבים.  בינתיים, קז מנסה לבסס את מעמדה כטופ דוג ולכלא מגיעות אסירות חדשות שקוראות תיגר על מעמדה.

החל מ- 5 בפברואר בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב- VOD

12 קופים: עונה 2 –12 Monkeys

 

 

עונה שנייה של אחת מסדרות המסע בזמן הטובות בעולם, המבוססת על סרט הקאלט של טרי גיליאם. העונה השנייה מעלה הילוך בניסיון למנוע את המגיפה, קול וראמזי מנסים לתקן את האמון שאבד אות החברות שלהם בזמן שהם ברחו מצבא 12 הקופים. בשנת 2043, ריילי וג'ונס מנווטות עתיד לא ברור כשדיקון וחבורתו השתלטו על המתקן הזמני.

החל מ-5 בפברואר בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב-VOD

 

 

בכורה: אלה בלה בינגו

אנימציית הרפתקאות. אלה בלה והנרי הם החברים הכי טובים ומתכננים לעשות מופע יחדיו. כשילד מגניב חדש מגיע לעיר הוא הופך לחבר הכי טוב החדש של הנרי, וגורם לאלה לקנא ומסכן את המופע. זהו סיפור על קסמה של חברות אמת, הסתגלות לשינויים, קבלה הדדית ואהבה.

החל מ- 9 בפברואר בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

תום ואווזי הבר – Spread Your Wings

דרמה משפחתית מרגשת המבוססת על סיפור אמיתי. תום הוא ילד עירוני שנשלח לגור עם אביו בחופשת הקיץ. אביו שואף להציל בכוחות עצמו זן אווזים נכחדים על ידי לימוד נדידת האווזים באמצעות מטוס זעיר. יחד הם יוצאים למסע מדהים שישנה את חייהם לעד.

החל מ- 9 בפברואר בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

רוק הצעיר –  Young Rock

דרמה קומית בכיכובו של דויין ג'ונסון על דווין ג'ונסון. עשור מעכשיו דה רוק רץ לנשיאות והסדרה עוקבת אחר תחנות בחייו. הסדרה מתמקדת בשלוש נקודות שונות, משמעותיות ומעצבות בחייו – כילד צעיר בן 10 הגדל בהוואי בתחילת שנות ה-80, כאשר נכנס לעולם ההיאבקות – כתלמיד תיכון מגושם וגדול ממדים, וכשחקן פוטבול בקולג' במיאמי בשנות ה-90.

החל מ-14 בפברואר בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב-VOD

 

ספיי דוג – Foxter and Max

הרפתקת אקשן קצבית ומצחיקה. ילד צעיר מצייר גרפיטי עם ספריי שמצא, ומגלה להפתעתו שהכלב שצייר מתעורר לחיים כ״סופר-כלב״ שעשוי מננו-בוטים, אלא שכעת שניהם נרדפים ע"י פושע מסוכן שרוצה להשיג את הטכנולוגיה המשוכללת.

החל מ- 16 בפברואר בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

הבן – The Son

 

 

הבמאי והמחזאי פלוריאן זלר ("האב") מעבד למסך הקולנוע את המחזה עטור הפרסים שלו, "הבן", ומגיש לנו דרמה מטלטת ומרגשת שתחרט עמוק בלב כל אחד ואחת. חיי הנישואים של פיטר ובת' נקלעים למשבר כאשר ניקולאס, בנו בן ה-17 של פיטר מנישואים קודמים לקייט, נדרש לטיפול מיוחד בעקבות מצבו הנפשי הרעוע.

עם: יו ג'קמן, ונסה קירבי, לורה דרן, זן מקראת'.

החל מ- 23 בפברואר להשכרה ב-VOD

משולש העצבות – Triangle of Sadness

 

משולש העצבות הוא סאטירה מושחזת על האלפיון העליון, על משפיענים ומשפיעניות ועל פערי מעמדות. החל ממערכת יחסים ספק רומנטית ספק אינטרסנטית בין דוגמן ודוגמנית, דרך ספינת תענוגות שרוב התיירים בה הם אוליגרכים המתייחסים בפטרונות לעובדים שעל הסיפון, ועד ההפתעה שבסוף – "משולש העצבות" הוא חוויה קולנועית מהפנטת ומפעימה שלא מפסיקה להפתיע, להצחיק ולהבריק.

עם: וודי הארלסון, האריס דיקינסון, שארלבי דין, דולי דה ליאון
בימוי: רובן אוסטלונד

החל מ- 23 בפברואר להשכרה ב-VOD

בכורה: מיה ואני – הגיבורים של סנטופיה

אנימציית הרפתקאות המבוססת על הסדרה מיה ואני. חייה של מיה, נערה צעירה המתמודדת עם קשיי הסתגלות ובדידות, משתנים כאשר היא מגלה שהיא יכולה להיכנס אל תוך הספר האהוב עליה. שם היא לא ילדה רגילה, אלא פיה קסומה בעלת יכולות ייחודיות. מיה יוצאת למסע אמיץ עם חבריה החדשים להצלת העולם הקסום.

החל מ- 28 בפברואר בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

וולנטיין דיי – יום האהבה הבינלאומי

מבחר  סרטים על אהבה, זוגיות, כאב וגאולה

14 בפברואר  בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

החיים האלה

דרמה מרגשת בכיכובם של אוסקר אייזק, אנטוניו בנדרס ואוליביה ווילד. ויל פוגש את האישה של חייו בתקופת הלימודים שלהם בניו יורק. בקצה השני של העולם, חוויאר מקבל קידום בעבודה ויכול סוף סוף, לשאת לאישה את אהבת חייו. רגעים קטנים ולכאורה חסרי משמעות יחברו בין חייהם של שני הזוגות וירקמו עם השנים סיפור אהבה. עם: אנט בנינג, מנדי פטינקין. במאי: דן פוגלמן ("החיים עצמם").

להאמין בך

דרמה רומנטית המבוססת על סיפור אמיתי ומעורר השראה. סיפורם של הזמר ג'רמי קאמפל וארוסתו מליסה, שרגע לפני חתונתם מגלים כי מליסה חולה במחלה קשה. עם: קיי. ג'יי. אפא, בריט רוברטסון. בימוי: האחים ארווין. ארה"ב, 2020.

האיש האחרון

מותחן. לאחר אסון שהחריב את רוב העולם, פוגשת בחורה שנשארה לבדה בגבר ששרד, והשניים פוצחים ברומן סוער. הופעתו של בחור נוסף מסבכת את העניינים ויוצרת משולש אהבה מסוכן. עם: מרגו רובי, כריס פיין. במאי: קרייג זובל, ארה"ב, 2015

זכרי אותי לנצח

דרמה. ביום בו טיילר פוגש בבחורה מסתורית בשם אלי, בין השניים מתפתח רומן שנותן שוב משמעות לחייו.  עד מהרה סודות אפלים נחשפים והנסיבות שהביאו למפגש הגורלי ביניהם עשויים עתה להביא לפרידתם. עם: רוברט פטינסון, אמילי דה רבין.  במוי: אלן קולטר.

היא

קומדיה רומנטית עוטרת שבחים בכיכובם של חואקין פוניקס, איימי אדאמס,  סקארלט ג'והנסון. סופר בודד, מפתח מערכת יחסים מיוחדת עם מערכת ההפעלה של ביתו בעלת האינטליגנציה המלאכותית שנועדה לספק את כל צרכיו. במאי: ספייק ג'ונז.

 

יום המשפחה בפרטנר סרטים וב-VOD

מרתון סרטים הנוגעים בנושא המשפחתי, יחסים בין ילדים והורים, מהי משפחה וההשפעה שלנו על עתיד ילדנו ולהיפך.

21  בפברואר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

חדר

דרמת מתח מרגשת, זוכת פרס האוסקר לשחקנית (ברי לארסון). ג'ק הוא ילד בן 5, שבילה את כל חייו בשבי במרתף יחד עם אימו ומעולם לא ראה את העולם החיצון. כמה ימים אחרי יום הולדתו החמישי, ינסו ג'ק ואמו לברוח ולצאת אל העולם שבחוץ. עם: ג'ייקוב טרמבלי, וויליאם ה. מייסי. במאי: לני אברמסון.

טובת הילד

מבוסס על רב המכר של איאן מקיואן. פיונה מיי היא שופטת מכובדת ועסוקה שרגילה להחליט החלטות הרות גורל בתחום המשפחה על בסיס יום יומי, מתבקשת לשפוט בתיק חדש שסובב סביב אדם, בחור צעיר ומבריק עם השקפת עולם שהיא פשוט לא מבינה. המפגש בין השניים יהיה בעל השלכות רגשיות עצומות. עם: אמה תומפסון, סטנלי טוצ'י. במאי: ריצ'רד אייר

החתונה הגדולה

קומדיה רומנטית עתירת כוכבים. דון ואלי, גרושים זמן רב, נאלצים להעמיד פנים שהם זוג נשוי כאשר בנם הבכור מתחתן. ההתחזות מתגלגת ככדור שלג ומייצרת מצבים בלתי אפשריים בעבור אשתו החדשה. עם: רוברטו דה נירו, דיאן קיטון, סוזן סרנדון, קתרין הייגל, רובין וויליאמס. במוי: ג'סטין זקהאם.

בידיים טובות

דרמה. גורלו ועתידו של תינוק בן יום מופקד בידי המועצה לרווחת הילד לאחר שאמו ויתרה על האפשרות לגדל אותו. לא רחוק משם, אליס, שלמרות מכשולים רבים מעולם לא ויתרה על החלום להיות אמא, מקבלת משירותי הרווחה בשורה שתשנה את גורלה ותכין אותה לתפקיד החשוב בחייה. עם: ז'יל ללוש, סנדרין קיברלין. במאי: ז'אן הארי

ילד יפה

דרמה המבוססת על סיפור אמיתי בכיכובם של סטיב קארל וטימותי שאלמה. חוויה קורעת לב ומעוררת ההשראה על הישרדות, הישנות והחלמה במשפחה המתמודדת עם התמכרות לסמים של הבן לאורך שנים רבות. עם: מאורה טירני. במאי: פליקס ואן כרונינגן.

 

 

 

 

יום הקולנוע הישראלי

מרתון קולנוע ישראלי עם סרטי הקאלט שתמיד כיף לראות – אסקימו לימון, קזבלן זאת לצד סרטי קולנוע ישראלי חדשים.

בפרטנר TV  ממשיכים להביא את הסרטים הישראלים המבוקשים ביותר: "לשחרר את שולי", "זרים מושלמים" ובקרוב גם את סרט הקולנוע המדובר "בחורים טובים"

24  בפברואר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

יש לבדוק גם

יום ירושלים בסלקום TV

ספיישל יום ירושלים יעלה ב-5.6.2024 לכבוד יום ירושלים, סלקום TV תעלה עם סרטים וסדרות שמתרחשים בעיר הכי קסומה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.