שבת , יולי 27 2024
יוצאת מן הכלל, Extraordinary , דיסני פלוס

עונה נוספת ל"יוצאת מן הכלל"

 

"יוצאת מן הכלל", סדרת הקומדיה המקורית מבית דיסני+
ממשיכה לעונה שנייה!

צילומי עונה 2 של הקומדיה הבריטית המצליחה, התחילו בלונדון

 

 

 

בדיסני+ אישרו שהחלו צילומי העונה השנייה לסדרת הקומדיה המקורית, "יוצאת מן הכלל", שנוצרה ונכתבה ע"י אמה מורן ו- Sid Gentle Films.

 האור הירוק לצילומי העונה החדשה ניתן על ידי ג'ואנה דוורו, סמנכ"לית תוכן והמפיקה של "יוצאת מן הכלל" עבור דיסני+, בהקרנת הבכורה של עונה הראשונה שהתקיימה בשבוע שעבר. כל פרקי הסדרה "יוצאת מן הכלל" זמינים כעת לצפייה בדיסני+, תחת קטגוריית סטאר (בידור כללי).

העונה השנייה מתחילה בנקודה בה הסתיימה העונה הראשונה. לפני עשר שנים, כל אדם מעל גיל 18 קיבל את כוח-העל הפרטי שלו. העונה הראשונה עקבה אחרי ג'ן, בת 25 שמודעת-לעצמה עד כאב, שעדיין ממתינה לקבל את כוח-העל שלה. בשלב זה, היא מוכנה להתפשר על כל אפשרות שתהיה. עת שהיא נסחפת בעולם גדול ומבלבל, חמושה במעט תקווה, הרבה ייאוש ושותפותיה לדירה, ג'ן מתחילה את המסע שלה למציאת כוח-העל שלה (אולי). תוך כדי המסע, היא עשויה לגלות את האושר הטמון בפשוט להיות 'בסדר'.

צוות השחקנים של "יוצאת מן הכלל" כולל כמה כישרונות עולים בבריטניה, כמו: מאיריד טיירס (ג'ן), סופיה אוקסנהאם (קארי), בילאל האסנה (קש), ולוק רולאסון (ג'יזלורד). שחקנים נוספים הם סיובהאן מקסוויני (אמא של ג'ן, מרי), ורובי ג'י (האבא החורג של ג'ן, איאן), שכולם יחזרו גם בעונה 2.

 

זוהי קומדיה רעננה וחדשנית על צעירה שמנסה למצוא את דרכה בעולם מבלבל, כשהיא יודעת שכל מה שאי פעם תהיה זה – 'רגילה". התסריט נכתב על ידי יוצרת הסדרה, אמה מורן, תסריטאית בולטת בעלת נקודת מבט מיוחדת במינה, שזהו תסריט הבכורה שלה. טובי מקדונלד חוזר לביים את פתיחת העונה כמו גם ג'ניפר שרידן.

המפיקים של "יוצאת מן הכלל" הם סאלי וודוורד ג׳נטל, לי מוריס וצ'רלס דוסון, עבור Sid Gentle Films, החברה שהפיקה גם את "להרוג את איב". המפיקות בפועל הן ג'ואנה דוורו, סמנכ"לית תוכן תסריטאי עבור דיסני+ ואמה מורן. הסדרה הופקה ע"י צ'ארלי פאלמר, עם Abíólá Rufai-Awójídé כמפיקה.

 

"יוצאת מן הכלל" היא הסדרה הבריטית-המקורית החדשה ביותר של דיסני+ על גבי הפלטפורמה, בהמשך לקומדיה הרומנטית "העונה של החתונות" וסדרת הדוקו "הצילו את הנבחרת שלנו – עם דייויד בקהאם", הזמינים לצפייה כעת.

 

בקרת הורים קפדנית במיוחד מבטיחה ששירות דיסני+ ימשיך לאפשר חווית צפייה מתאימה לכל בני המשפחה. מנויי השירות יכולים לקבוע הגבלות גישה לתוכן למבוגרים, וליצור פרופילים המוגנים בקוד לצד פרופילי-הילדים שכבר קיימים, וכל זאת על מנת לתת להורים את הידיעה המרגיעה שילדיהם לא ייחשפו לתוכן לא רצוי. 

 

אודות דיסני+

דיסני+ הוא בית הסטרימינג הייעודי לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, ונשיונל ג'יאוגרפיק, בנוסף ל"משפחת סימפסון" ועוד הרבה יותר. 

בישראל, בדומה לשווקים בינלאומיים נבחרים, השירות כולל גם את קטגוריית הבידור הכללי, סטאר . (General Entertainment)

תחת קטגוריית סטאר, דיסני+ מציע את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסני, FX, Searchlight Pictures, ועוד. 

שירות הסטרימינג דיסני+, המסופק ישירות לצרכנים, הוא חלק מחטיבת הפצת המדיה והבידור של חברת וולט דיסני.  השירות מציע תכנים מקוריים ובלעדיים, לצד סרטים, סדרות דרמה, דוקומנטרי, קומדיות, אנימציה ותכנים בפורמט קצר. השירות מציע גישה חסרת תקדים להיסטוריה הארוכה של תכני דיסני בקולנוע ובטלוויזיה; בנוסף דיסני+ הינו שירות הסטרימינג הבלעדי לתכנים החדשים ביותר מבית אולפני דיסני.

למידע נוסף, היכנסו ל- disneyplus.com, או ליישומון של דיסני+, הזמין במרבית המכשירים הניידים והטלוויזיות החכמות.

 

אודות .SID GENTLE FILMS LTD : 

Sid Gentle Films Ltd נוסדה בשנת 2013 על ידי סאלי וודוורד ג'נטל, בשיתוף עם לי מוריס והנרייטה קולווין והתמקדה בפיתוח והפקת סדרות דרמה וסרטי טלוויזיה חדשניים, מקוריים ושאפתניים. 

הקרדיטים עד כה כוללים: BAFTA הגישה את The Durrells לפרסי ITV ו-Masterpiece, ה-SS-GB עטור השבחים עבור רשת ה-BBC, המיני סידרה Neil Gaiman’s Likely Stories עבור SKY, המותחן הפאוסטי "רצח בשישה חלקים" עבור AMC/Alibi, הקומדיה האפלה Rain Dogs עבור BBC/HBO והסדרה "להרוג את איב" זוכת ה-BAFTA ופרס Peabody, שהייתה גם מועמדת ל-אמי® ופרס גלובוס הזהב® עבור BBC America. 

תוכניות עתידיות הנמצאות בשלבי פיתוח כוללות את : Ginger Snaps ו-Taking Up Space עבור BBC.

Sid Gentle הכריזה לאחרונה על זרוע פיתוח וייצור שמשרדיה יישבו בעיר בריסטול – בשם Sid Wild. Sid Gentle Films נרכשה לאחרונה במלואה על ידי אולפני BBC.

 

 

 

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסני פלוס: מחשבות פליליות- עונה חדשה

מחשבות פליליות, עונה 17 | 14 ביוני CRIMINAL MINDS S17 סדרה מקורית, 3 פרקים ראשונים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.