יום שישי , יולי 26 2024
יוצאים מהכלל, נשים תחת אלימות, כאן 11

יוצאים מהכלל- נשים תחת אלימות

עונה חדשה לסדרה הדוקומנטרית "יוצאים מהכלל" עם רוני קובן ב- כאן 11

 

 

בלבה של העונה החדשה- נשים תחת אלימות

לראשונה סיפור אישי של אלימות נגד אישה שלא מדווח לרשויות ישיבות במחלק המשפחה של משטרת ישראל וליווי אירועי אלימות בזמן אמת

-הסדרה תשודר החל מ- 17 בינואר, בימי שלישי, בשעה 21:15 ב- כאן 11 ובדיגיטל

העיתונאי רוני קובן בעונה חדשה של סדרה הדוקומנטרית "יוצאים מהכלל". העונה החדשה, שבה 4 פרקים, נותנת מבט עומק של 360 מעלות של חייהן של נשים תחת אלימות מצד בני זוגן ומספקת מבט מבפנים על מגיפת האלימות, שלב אחר שלב.

בכל שנה מטפלת המשטרה בממוצע בכ- 23,000 תלונות על אלימות במשפחה. כשני שליש בממוצע מסתיימות בסגירת התיק, בדרך כלל מחוסר ראיות. כ- 20 נשים בממוצע בשנה, בכל שנה, יירצחו במסגרת אלימות במשפחה.

פרק 1 – המשטרה : רוני קובן בתחנת זבולון, התחנה הגדולה בארץ, עם המוקדנים שמקבלים את הקריאות, שוטרי הסיור שמטפלים בהן ועם החוקרות של מחלק המשפחה שמטפלות בתלונות ובקורבנות. הוא מצטרף לפעילות המחלק ובמקביל מלווה שתי נשים שחיות תחת איום, אחת מהן, מתחת לרדאר. הרשויות לא יודעות עליה, המשטרה לא יודעת עליה והיא מתמודדת לבד עם התופת.

פרק 2 – המקלט : החיים במעון לנשים נפגעות אלימות. קובן נכנס לאחד המעונות בארץ ומלווה את הנשים שחיות בו במשך שבועות ארוכים. בדרך הוא מבין עד כמה מורכבת השהות בבית ועד כמה מורכב התהליך הריגשי שאישה שחיה תחת אלימות צריכה לעבור, לא רק כדי לברוח מהבית האלים, אלא גם כדי לא לשוב אליו.

פרק 3 – הגברים : קובן נכנס למעון טיפולי לגברים אלימים, אחד הבודדים בארץ, כדי ללוות את הצוות שמטפל בגברים שפגעו בבנות זוגם, ואת הגברים לאורך התהליך הטיפולי.

פרק 4 –  הדור השני : קובן סוגר את הסדרה עם הנפגעים השקופים של האלימות במשפחה. מי שחיו בילדותם בבית שבו אבא מכה את אמא, מי שהפכו עדים בבגרותם ועוסק בצלקות שהאלימות מותירה בהם ובהשפעתה על מסלול חייהם.

הסדרה "יוצאים מהכלל" תשודר ב-כאן 11, החל מיום שלישי ,17 בינואר, בשעה 21:15, מיד לאחר מהדורת "חדשות הערב".

מגיש: רוני קובן | בימוי: שרון קרני | מפיקים: ארצה הפקות בע"מ

 

יש לבדוק גם

המרדף – עונה חדשה

עונה חדשה של "המרדף" יוצאת לדרך בכאן 11, בהנחיית עידו רוזנבלום   בין המתמודדים שינסו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.