שבת , יולי 27 2024
מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה, Operation Fortune: Ruse de Guerre

מהיום בקולנוע: "מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה"

מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה
Operation Fortune: Ruse de Guerre
ארה"ב, 2023

בימוי: גאי ריצ'י
תסריט: גאי ריצ'י', איוון אטקינסון ומארן דייוויס
הפקה: גאי ריצ'י', איוון אטקינסון ובייל בלוק
צילום: אלן סטיוארט
עריכה: ג'יימס הרברט
פסקול: כריסטופר בנסטד

שחקנים:
ג'ייסון סטיית'ם – אורסון פורצ'ן
יו גרנט – גרג סימונדס
ג'וש הרטנט – דני פרנצ'סקו
אוברי פלאזה – שרה פידל
קארי אלווס – נ'ייתן
באגזי מאלון – ג'יי ג'יי

אורך הסרט: 113 דקות.
הסרט מופץ ע"י פורום פילם ומגיע לבתי הקולנוע ב-5.1.23

תקציר:
בסרט 'מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה', נדרש מרגל העל אורסון פורצ'ן (ג'ייסון סטיית'ם) לאתר ולעצור מכירה של כלי נשק מסוכנים ע"י סוחר הנשק המיליארדר גרג סימונדס (יו גרנט). בניגוד לרצונו הוא נאלץ לחבור לכמה מהסוכנים הטובים בעולם (אוברי פלאזה, קארי אלווס ובאגזי מאלון), ויחד הם מגייסים את הכוכב ההוליוודי הגדול ביותר בעולם, דני פרנצ'סקו (ג'וש הרטנט), על מנת לסייע להם במשימה חשאית חובקת עולם שתציל את האנושות.

על ההפקה:

מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה מפגיש מחדש את גאי ריצ'י וג'ייסון סטיית'ם בעקבות שיתוף הפעולה האחרון שלהם במותחן 'שומר טינה' (2021). שיתוף הפעולה הראשון שלהם 'לוק, סטוק ושני קנים מעשנים' (1998) סימן את הופעת הבכורה של ריצ'י כבמאי ואת התחלתו של סטיית'ם ככוכב על בקולנוע. הם שוב איחדו כוחות בדרמה עטורת השבחים 'סנאץ" (2000), לפני שחברו לסיבוב שלישי עם 'אקדח' משנת 2005. סטיית'ם וריצ'י נשארו חברים קרובים אבל לא שיתפו שוב פעולה עד 'שומר טינה', ועכשיו, עם 'מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה' הם חוזרים עם מותחן ריגול שלא דומה לכזה שחווינו בעבר.

על הבמאי והשחקנים:
גיא ריצ'י- במאי
הבמאי, המפיק ותסריטאי הקולנוע האנגלי, זוכה פרס אמפייר לסרט סנאץ' (2000), 'לוק, סטוק ושני קנים מעשנים' (1998)ו'אקדח', לאחר מכן ביים את הסרטים 'שרלוק הולמס' (2009, 2011), שם קוד מ.ל.א.ך' (2015), 'אלאדין' (2019) ו'שומר טינה' (2021).

ג'ייסון סטיית'ם – אורסון פורצ'ן
השחקן והמפיק האנגלי מוביל תעשיית סרטי הפעולה של שנות ה-2000, מוכר מסדרת הסרטים 'מהיר ועצבני', 'הג'וב האיטלקי' (2003), 'יחידה עילית' (2011) וסדרת הסרטים 'בלתי נשכחים'. שיחק בסרטים סנאץ' (2000), 'לוק, סטוק ושני קנים מעשנים' (1998), ו'אקדח'.

יו גרנט – גרג סימונדס
השחקן והמפיק האנגלי, זוכה פרס גלובוס הזהב ופרס באפט"א על סרטו 'ארבע חתונות ולוויה אחת' (1994). מוכר גם על השתתפותו בסרטים: 'נוטינג היל' (1999), יומנה של ברידג'ט ג'ונס (2001) ו'הג'נטלמנים' (2020).

אוברי פלאזה – שרה פידל
הכוכבת המדוברת בעקבות השתתפותה בעונה השנייה של הסדרה 'הלוטוס הלבן' (2022). בתחילת הקריירה הקולנועית השתתפה בסרטים 'אנשים מצחיקים' (2009) עם אדם סנדלר וסת' רוגן. בהמשך שיחקה בסרט 'סבא בהפרעה' (2016) לצדם של רוברט דה נירו וזאק אפרון ובסרט 'מייק ודייב מחפשים דייט' (2016) שוב לצד אפרון ואנה קנדריק.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.