יום שישי , יולי 26 2024
טרבור נואה, טקס הגראמי 2021, באדיבות yes

טקס הגראמי ב- yes

טקס פרסי הגראמי ה-65 שידור ישיר רק ב-yes

ישודר ביום שני, ה- 6/2 לפנות בוקר (בלילה שבין ראשון לשני) בשעה 03:00, ב-yes VODyes TV DRAMA וב- STINGTV

טקס פרסי הגראמי ה-65 ישודר ביום שני ה- 06/02 לפנות בוקר. הטקס אשר עוסק בהישגים הבולטים של תעשיית המוזיקה העולמית ישודר בשידור ישיר וינחה אותו השחקן טרוור נואה (מנחה "דיילי שואו"). 

ביונסה, מועמדת השנה ל-9 מועמדויות בקטגוריות השונות, ובסך הכול מחזיקה בכל הקריירה שלה ב-88 מועמדויות – מספר שיא שאליו הגיע גם בעלה ג'יי זי. בנוסף לכך, ביונסה עשויה לשבור שיא נוסף בטקס, כשכבר עתה היא נחשבת לזמרת המעוטרת ביותר בתולדות הטקס ומחזיקה ב-28 זכיות בגראמי, ואם תזכה ביותר משלושה פרסים היא עשויה לעבור את שיא 31 הזכיות של המנצח ההונגרי גאורג שולטי. אחרי ביונסה מוביל קנדריק לאמאר עם שמונה מועמדויות שונות, בהן על שיר השנה ואלבום השנה, אולם גם הוא וגם ביונסה מעולם לא זכו באחרון, הנחשב לפרס הגדול של הטקס. בקטגוריה זו מועמדים השנה גם הארי סטיילסליזואדל, קולדלפליי ועוד.

כזכור, החל משנה שעברה ובשל טענות מצד לא מעט אמנים בנוגע לתהליך הבחירה של המועמדים לטקס, שונתה שיטת ההצבעה, לא עוד בחירה בידי ועדות אנונימיות – מעתה הבוחרים הינם מצביעי האקדמיה הלאומית לאמנויות ולמדעי ההקלטה, כ-12 אלף איש מספרם.

טקס פרסי הגראמי ה-65: ישודר ביום שני ה-06/02 לפנות בוקר בשעה 03:00 (בלילה שבין ראשון לשני) – הטקס ישודר בשידור ישיר ב-yes VOD , ב- yes TV DRAMA וב-STINGTV רק ב-yes 

הטקס הערוך והמתורגם ישודר ביום שני ה- 06/02 בשעה 21:30 ב- yes TV DRAMA וב-STINGTV

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.