שבת , יולי 27 2024
המדובב: חשבון פתוח, yes

פברואר 2023 בעולם הסדרות של yes

 

בית דין לילי (בצמוד לשידור בארה"ב)  רק ב-yes 

החל מה-26/02 ב- yes VOD 

אחת מהקומדיות הקלאסיות, המצחיקות והאהובות של שנות ה-80 על המתרחש באולם בית משפט לילי, חוזרת בחידוש מפתיע ומסקרן שכבר זוכה להצלחה.

 

כוכבת "המפץ הגדול" מליסה ראוץ' (ברנדט) מגלמת את אבי, בתו של השופט הארי סטון (אותו גילם הארי אנדרסון שהלך לעולמו ב-2018) שהולכת בדרכי אביה ומנהלת את בית המשפט למעצרים במנהטן במשמרת הלילה. לצידה מככב זוכה האמי ג'ון לרוקט אשר חוזר לתפקידו האייקוני כתובע החלקלק דן פילדינג, רק שהפעם אבי משכנעת אותו להצטרף לפרקליטות הציבורית.

 

הסדרה המקורית נחשבה להצלחה מסחררת, לקאסט וליוצרים ניתן חופש יצירה רב, הצוות היה מגובש ומאוחד וכוכבי התקופה עמדו בתור כדי להתארח בה. היא היתה מעומדת לאמי 3 פעמים כקומדיה הטובה ביותר, כוכב הסדרה הארי אנדרסון היה מועמד שלוש פעמים לאמי על תפקידו ואילו לרוקט זכה 4 שנים ברצף כשחקן המשנה הטוב ביותר עד שהחליט להסיר את שמו כדי לתת הזדמנות לשחקנים אחרים.

 

 

 

 

פיסמייקר רק ב-yes 

החל מה- 19/02 בבינג' ב- yes VOD 

סדרת אקשן פרועה, מצחיקה ומאוד מצליחה מבית HBO MAX הממשיכה את עלילת אחת הדמויות המשעשעות מהסרט "יחידת המתאבדים". 

הבמאי ג'ימס גאן חוזר לכתוב (ולביים כמה מהפרקים) וג'ון סינה חוזר לגלם את המתנקש הפרוע פיסמייקר, שמשתחרר מהכלא ומגויס שוב לעבוד עבור הממשלה ב"פרויקט פרפר", פרויקט סודי שמטרתו לחסל יצורים שמתחזים לבני אדם ברחבי העולם.

לצד סינה אפשר למצוא הרבה פנים מוכרות בהן דניאל ברוקס ("כתום זה השחור החדש") ורוברט פטריק, בתפקיד אביו של פיסמייקר. בהיותה מתרחשת ביקום של DC קומיקס, הופעות אורח במהלך העונה כוללות את ויולה דיוויס, ג'ייסון מומואה ועזרא מילר.

הסדרה זכתה לביקורות מצוינות ולהתלהבות של הקהל, הודות לשילוב של הומור, אקשן והמון לב, ומשחק מפתיע מאד של סינה שמגלה צדדים אחרים ורגישים.
ולא פחות חשוב ריקוד הפתיח האייקוני של הסדרה שהפך לסנסציה – https://youtu.be/_mrr3UNALww

הסדרה זכתה לביקורות נלהבות, שברה את שיאי הצפייה ב- HBO Max והוזמנה לעונה שנייה שתצולם בקרוב.

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

ג'וליה רק ב-yes

החל מה- 23/02 בבינג' ב- yes VOD 

דרמה קומית תקופתית שזכתה לביקורות מצוינות מבית HBO Max  עוסקת בחייה של כוהנת הבישול האמריקאית ג'וליה צ'יילד אותה מגלמת שרה לנקשייר הנפלאה ("עמק האושר") – שפית וחלוצה קולינרית, אשר הציגה לאמריקאים את המטבח הצרפתי וטכניקות בישול שונות באמצעות ספרי בישול ותוכניות טלוויזיה. צ'יילד אחראית למהפכה הקולינרית בארה"ב של שנות ה-60 במאה ה-20, פועלה הרב בתחום הפך לשם דבר.

לאחר הצלחת ספר הבישול הראשון שלה משנת 1961, ג'וליה מחליטה לנסות את מזלה בעולם הטלוויזיה, מדיום שהיה אז רק בחיתוליו. היא מעלה את הרעיון לתוכנית בישול לתחנה הציבורית של בוסטון ולמרות התנגדויות של המנהלים וחוסר הרצון של בעלה פול (דיוויד הייד פירס, "פרייזר"), ובעזרתם של חברתה הטובה אוויס דווטו (ביב נווירת', "פרייזר") והמפיקה אליס נמן (בריטני ברדפורד), הם מצליחים להפיק תוכנית בה ג'וליה מביאה את שמחת החיים שלה והידע הרב שלה.

התוכנית זוכה להצלחה רבה, כל פרק בסדרה נושא את שמה של מנה צרפתית אחרת שג'וליה לימדה את האמריקאים להכין, החל מ"אומלט" ועד "סופלה". צ'יילד המקסימה והמצחיקה הופכת לאייקון אמריקאי וחוללה שינוי בדרך שבה המעמד הבינוני בישל.

הסדרה שופכת אור על חייה של הטבחית הבולטת באמריקה ועל תקופה מרכזית של שינוי בהיסטוריה האמריקאית, כמו: פמיניזם, שוויון לאפרו אמריקאים ועוד.

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

עמק האושר 3

החל מה- 16/02 בבינג'- yes VOD 

עונה שלישית ואחרונה לסדרת המתח הבריטית עטורת השבחים אשר חוזרת בהפתעה.

כמעט שבע שנים לאחר אירועי העונה השנייה, מגיעה העונה האחרונה בדרמת הפשע המעולה וזוכת הבפט"א של סאלי וויינרייט ("ג'נטלמן ג'ק").

שרה לנקשייר חוזרת לדמותה של השוטרת קתרין קאווד ולעימות נוסף מול האויב הגדול שלה – טומי לי רייס (ג'יימס נורטון, "נשות לעולם לא"). 

שלד אדם שמתגלה ליד נהר שולח את קאווד לחקירה חדשה וסבוכה, בזמן שבחייה האישיים עליה להתמודד עם נכדה, ריאן, שנולד כתוצאה מאונס בתה. ריאן בן ה-16 ממשיך לנסות ליצור קשר עם אביו הביולוגי, טומי לי רייס, שנמצא מאחורי סורג ובריח אבל ממשיך להפעיל את קשריו ואת כוחו הרבה מעבר לבית הכלא. 

 העונה החדשה כבר הוכתרה באנגליה כאירוע הטלוויזיוני של השנה ופרק הפתיחה אף עקף את הראיון של הנסיך הארי בנתוני הרייטינג!

ב-01/02 יעלו ל-VOD שתי העונות הראשונות.

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

המדובב 2 פרק סיום העונה  רק ב-yes 

01/02 ב- yes VOD, יום ד' בשעה 22:00 ב- yes TV ACTION וב- STINGTV

פרק סיום לעונה הסוחפת שייקח אתכם לקצה. אסא נוסע לטבריה להתפייס עם אבישי ולצאת איתו לדרך חדשה. בשביל זה הוא צריך להקריב את דויד, סופי ועדה, ואלו לא מתכוונים לוותר. רשת השקרים שאסא טווה סביבו מאיימת לסגור עליו אחת ולתמיד.

 

מיליון דברים קטנים 5 – עונת הסיום (בצמוד לשידור בארה"ב) רק ב-yes
החל מה-09/02 ב- yes VOD ומה- 22/02 ימי ד' 21:30 ב- yes TV DRAMA   וב- STINGTV

הדרמה האהובה חוזרת בעונה חדשה ואחרונה.

גם בעונה החדשה אנחנו צפויים להרגיש ולהתרגש עם החבורה המגובשת של החברים הסובבת את גארי (ג'יימס רודי, "בניחוש חוקר"), רום (רומני מלקו, "העשב של השכן") ואדי ( דיויד ג'יונטולי, "גרים") שהינם חברים טובים שגם משפחותיהם קשורות זו, נכנסה ללבבות רבים וממשיכה לרגש. כולנו ציפייה לגלות איך יחליטו יוצרי הסדרה לסיים אותה.

ולא לשכוח את מה שהחבורה יודעת לעשות הכי טוב: בעזרת אהבתם ותמיכתם של חברים, אפשר לעבור הכל. חברות היא לא דבר גדול – אלה מיליון דברים קטנים. 

ספינה טרופה

החל מה- 22/02 בבינג'- yes VOD 

סדרת מתח ואימה קומית פרועה ומאוד מהנה מבית ה-BBC. ג'ימי בן ה-19 מצטרף לצוות העובדים של ספינת שייט יוקרתית. אבל בניגוד לשאר העובדים, ג'יימי לא בא בשביל הכסף, החברה או האפשרות לראות את העולם. הוא בא כדי לגלות מי אחראי למותה של אחותו, שעבדה על הסיפון ומותה נקבע כהתאבדות. במהרה ג'ימי מגלה סודות אפלים וכוחות מרושעים שצפים על פני השטח וממשיכים לאיים להרוג את מי שיגלה את האמת. 
הסדרה משלבת בין מתח, אימה וקומדיה וזכתה לשבחים בין היתר על הייצוג הלהטב"י שלה. 
הסדרה חודשה לעונה שנייה. כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

חופשה תחת אש

החל מה-01/02 בבינג' ב- yes VOD ומה- 03/02 ימי ו' 17:00 ב- yes TV ACTION   

מיני סדרת מתח חדשה ועוצרת נשימה בשלושה פרקים, מבית ה-BBC.
3 משפחות נוסעות לריזורט מפנק בטורקיה אבל החופשה מקבלת תפנית נוראית כאשר מתקפת טרור מפרה את השלווה ואתר הנופש הופך לאתר הישרדות עבור כל אחת מהמשפחות. 

קילי הוז ("גב' ווילסון", "שומר הראש"), לי אנגלבי ("סוג א'"), ג'וזט סימון ("ברודצ'רץ"'), דניאל ריאן ("המפרץ") בתפקידים הראשיים.  כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

מעושרים

החל מה-06/02 בבינג' ב- yes VOD ומה- 12/02 ימי א' 21:45 ב- yes TV DRAMA   

סטיבן ריצ'ארדס, יזם מצליח ובעליה של חברת מוצרי טיפוח באנגליה, בנה את החברה המצליחה שלו ב-10 אצבעותיו. הוא נשוי בשנית, שלושת ילדיו המפונקים ואשתו נהנים ממה שחיי המותרות מציעים להם, אבל לכל אחד מהם יש את סודותיו שלו.

כשסטיבן נפטר במפתיע, מצפה להם הפתעה לא נעימה, הוא הוריש את החברה כולה לשני ילדיו מנישואיו הראשונים, איתם לא היה בקשר מאז שעזב אותם ואת אמם כשהיו ילדים – סיימון ונינה, היום אשת עסקים מצליחה בפני עצמה בארה"ב.

חסרי כל עניין במורשת שהאיש שנטש אותם מציע להם, נינה וסיימון מוכנים למכור את מניותיהם למשפחתו הנוכחית ולשכוח מכל הסיפור, אבל היחס המשפיל שהם מקבלים מהם מתחיל מלחמת חורמה בין שני הצדדים.

בנוסף לכל, נינה גם חושפת בפניי סיימון שסטיבן התקשר אליה לראשונה אי-פעם ביום שבו נפטר, וכי היא חושדת שמשהו אפל קורה מאחורי הקלעים…

 

 כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

 

 

סטרייק: דם חם (משודר צמוד לשידור בארה"ב)

החל מה-07/02 ב- yes VOD ומה- 11/02 ימי שבת 22:00 ב- yes TV ACTION וב- STINGTV

עונה חדשה לסדרת המתח המצליחה לפי ספריה של ג'יי. קיי. רולינג.

הפעם הבלש קורמורן סטרייק חוזרת לעיירת הולדתו בקרומוול ונעתר לבקשת אחת התושבות לעזור לפענח את היעלמות אמה, שנעדרת מזה קרוב ל-50 שנה. סטרייק, שזו הפעם הראשונה בה הוא מנסה לפענח מקרה מהעבר, מוצא את עצמו במהרה ברשת שקרים וסודות ומתעמת מול רוצח סדרתי פסיכופט. לצידו, כמו בעונות קודמות, שותפתו רובין אלקוט, שמתמודדת עם גירושין קשים ורגשות כלפי סטרייק עצמו.

טום בורק והולידיי גריינג'ר חוזרים לתפקידים הראשיים.

 

 

אחות קטנה

החל מה-21/02 בבינג' ב- yes VOD ומה- 25/02 ימי שבת 19:55 ב- yes TV COMEDY 

סדרה ניו-זילנדית כיפית ומצחיקה, של הקומיקאית היהודיה סימון ניית'ן, שגם מככבת בה בתפקיד הראשי.

לולו היא בחורה על סף שנות ה-30 שביצעה את הפשע השני הכי גדול שניתן לבצע בקהילה היהודית הקטנה של ניו-זילנד – להגיע לגיל המופלג הזה מבלי להתחתן.

אחיה החביב ואשתו האינטנסיבית מנסים ומנסים להביא ילדים לעולם ללא הצלחה, והמשפחה כולה לוחצת עליה לעזור להמשיך את שרשרת הדורות.

היא ממציאה בן זוג יהודי שהיא פגשה בשנת השליחות שלה בקהילה היהודית בארה"ב, אבל למעשה מבצעת גם את הפשע הכי חמור בהחלט – מנהלת בסתר מערכת יחסים עם בחור לא-יהודי, מוזיקאי כושל וילדותי.

היא כל הזמן אומרת לעצמה שהיא תיפרד ממנו בקרוב, אבל הכל נהיה מורכב הרבה יותר כשהיא מגלה שהיא בהיריון ממנו.

האם היא בוגרת ובשלה מספיק לגדל תינוק? האם היא ובן זוגה מסוגלים לקבל את האחריות הזו? האם משפחתה תוכל לקבל את מערכת היחסים הזו? כיצד יגיבו אחיה ואשתו למחשבותיה על הפלה?

ובעיקר – האם היא יכולה לשים בצד את רגשותיה כדי לעמוד בציפיות של כולם ממנה, או האם תוכל להתנער מהציפיות הללו וללכת אחרי ליבה?

 כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

המרוץ לדראג של רופול 15 + הכל בחוץ רק ב-yes

החל מה-06/02  ב-yes VOD וב- STINGTV

המרוץ לדראג של רו פול חוזרת בעונה חדשה וצבעונית!

את הסדרה מנחה זוכה האמי רו פול, מלכת הדראג הבינלאומית ששברה כל שיא ומנחה את הסדרה שמכתירה את מלכת הדראג הבאה של אמריקה! חבורה של מלכות דראג מכל רחבי אמריקה יתחרו ביניהן בסדרה של מבחנים שיבחנו ויחפשו את מלכת הדראג הטובה ביותר. מלכת הדראג/זמרת רו-פול הוא המנחה, ההשראה והמנטור בסדרה.
בתור רו–פול צ'ארלס הוא יהווה מנטור למשתתפים ויעזור להם להתכונן פיזית ומנטלית לאתגרים.
בתום המשימות הוא יהפוך לרו פול, הדראג קווין האייקונית, שתשפוט אותם יחד עם חבר השופטים שלה.

בעונה החדשה צוות המתחרים בגדול ביותר בתולדות התוכנית, 16 מתחרות וגם הפרס הכספי השווה ביותר כ-200,000 דולר. בנוסף זו העונה הראשונה שמתחרים בה קרובי משפחה.

אחרי כל פרק תשודר "רו פול: הכל בחוץ", סדרת בת המראה את מאחורי הקלעים בזמן שהמתמודדות מחכות להכרעה, בה רובן נחשפות לסיפורי החיים של המתמודדות האחרות ולקשיים שחוו עד שהגיעו לסדרה.

 

 

 

NCIS LA 12

החל מה- 16/02 בבינג'- yes VOD וב- STINGTV

עונה 12 לסדרת האקשן המצליחה.

כריס או'דונל ול.ל. קול ג'יי ממשיכים להוביל את הצוות לחקירות בקרב כוחות הים. בעונה זו יחקרו בין היתר את היעלמותו של מפציץ רוסי שנעדר בשטחי ארה"ב, יתחקו אחר הסיבות להתרסקות מטוס ויחשדו בעצמם בריגול עבור הרוסים.

בעונה זו נפרד מהשחקנים בארט פואה ורנה פליס סמית', כשלצוות תצטרף בתפקיד אורח גם השחקנית ישראלית בר פאלי, בתפקיד חברתו של קאלן.

 כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

הרשימה השחורה 10 (צמוד לשידור בארה"ב)

החל מה- 28/02 ב- yes VOD וב- STINGTV

עונה עשירית לסדרת המתח המצליחה.

ג'יימס ספיידר חוזר לתפקידו כריי ""רד" רדמינגטון, פושע לשעבר שעוזר ל-FBI  למצוא את הפושעים המבוקשים ביותר שלפעמים אפילו הסוכנים לא יודעים על קיומם.

לאחר שבסוף העונה הקודמת מרווין ג'ררד, אחד הפושעים שהסגיר רד, חשף בפני פושעים אחרים שרד עובד עבור ה-FBI, רד מוצא עצמו לפתע נרדף בעצמו. לצד הפשעים שהוא עוזר לפתור, רד יצטרך להילחם על חייו כשלאט לאט עוד סודות מעברו ימשיכו לצוץ.

להרוג את איב 4

החל מה- 28/02 בבינג'- yes VOD וב- STINGTV

עונה רביעית ואחרונה לסדרת המתח הכיפית.

בעוד וילנאל מנסה להשתנות ואפילו למצוא את אלוהים, איב מנסה לחסל את ארגון ה-12, אותו ארגון שהעסיק את וילנאל כמתנקשת, בעזרתה של הסוכנת קרוליין (פיונה שואו). לאורך העונה גם נלמד להכיר את הארגון לעומק ונראה שהקשרים בין הדמויות מגיעים הרבה יותר רחוק משחשבנו. 

 כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר 10 (משודר צמוד לשידור בארה"ב)

החל מה-21/2 ב-yes VOD  וב-STINGTV

עונה חדשה לאחת התוכניות המרעננות והאקטואליות עם המנחה החד והמצחיק בטלוויזיה האמריקאית בשנים האחרונות. ג'ון אוליבר מנחה את תוכניתו בHBO – כבר מספר עונות: התוכנית בת חצי השעה, מספקת לו פלטפורמה לפריסת הפרספקטיבה המיוחדת לו וקולו הייחודי. אוליבר מביא נקודת מבט שונה ומצחיקה על הנושאים החמים בחדשות בשבוע שעבר, פוליטיקה, אירועים שוטפים ועניינים חברתיים המתרחשים בארה"ב ובעולם כולו. 

מארק מרון: סטנד אפ

החל מה-13/02  ב-yes VOD  וב-STINGTV

מופע סטנד אפ לקומיקאי, סטנדאפיסט, תסריטאי, סופר, שחקן ומנחה הטלוויזיה מארק מרון.

מרון ידוע ביכולות המשחק המרשימות ובהומור המושחז שלו. מופע הסטנד אפ הראשון שלו עלה בשנת 1987 ולאחר מכן הופיע בקביעות אצל דיוויד לטרמן. בשנת 2013 הוא כיכב בסדרה הנושאת את שמו – בה הוא גילם דמות פיקטיבית של עצמו, הסדרה שודרה במשך 4 עונות. כעת מעלה מרון מופע סטנד אפ מסקרן.

 

רציחות הפלייבוי רק בדיסקברי+, רק ב- yes

הסדרה תהיה זמינה החל ב-27/02 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

סדרה חדשה בהנחייתה של נערת פלייבוי לשעבר וכוכבת ערוץ E! הולי מדיסון, שמדי פרק תציג מקרה רצח מפורסם שהיה קשור בנערות פלייבוי.

מדיסון, שהיתה בעבר גם בת זוגו של יו הפנר, תציג את הצד האפל של עולם הזוהר שפלייבוי פרסמה.
הפרק הראשון יחזור למקרה הרצח של ג'סמין פיורה, שגופתה המבותרת נמצאה במספר פחים ובמהרה התגלה שבעלה, מנסה לעבור את הגבול לקנדה. פרקים אחרים יתעסקו במקרים כמו סטייסי ארתור שהפכה לאובססיה של מעריץ רצחני, נערת הפלייבוי שמצאה את עצמה מאחורי הסורגים ועוד.

טריילר: https://youtu.be/EKHHTdUijoQ

אחוזת המילפיות רק בדיסקברי+, רק ב- yes

הסדרה תהיה זמינה החל ב-23/02 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

סדרת הריאליטי הכי מדוברת עכשיו בארה"ב ובעולם – מגיעה לדיסקברי+!

8 נשים דעתניות, יפות ומצליחות בשנות ה-40 וה-50 לחייהן, מגיעות לריזורט חלומי במקסיקו, שם הובטח להם ימצאו את השידוך המתאים להם – גברבר צעיר כמו שהן אוהבות. 
אבל נראה שהאחוזה ריקה, ורק הן נמצאות בה. ואחרי שהן מכירות אחת את השניה, הן מגלות שמאחורי המסך שמוצב לפניהם נמצאים 8 גברברים שמחכים רק להן. ואז מגיע הטוויסט… 


אזהרת ספוילר – הבחורים הצעירים מתגלים כלא פחות מאשר.. הבנים שלהן! כן, הם יצאו עם הבנים של הנשים שעכשיו הכירו, ולא רק זה – הבן שלהן יהיה השותף לחדר, מה שיוביל ללא מעט מבוכה סוף ספוילר

הסדרה הפכה למדוברת מאד בארה"ב בעקבות דמיונה למערכון ישן של "רוק 30" והנושא מעורר המחלוקת.
טריילר: https://youtu.be/74_4XrwS94c

 

רוני ותום

במהלך חודש פברואר ב- yes VOD KIDS, ב- STINGTV ובערוץ teennick

רוני ותום היא סדרת הרפתקאות חדשה לילדים, מאת גיורא חמיצר, המגוללת את סיפורם של שני ילדים בני 12 שהם במקרה גם הבלשים הכי טובים בתל אביב ומצליחים לפענח חקירות שהתקילו אפילו את המשטרה.

רוני ותום הם הפכים גמורים: רוני (דילן דרור) הוא ספורטאי מחונן ותלמיד מצטיין, ותום (אמילי מדואל) היא קצת משונה ומסוגרת. יחד, הם הופכים להיות צמד הבלשים המוצלח ביותר בתל אביב. 

למרות שהם שונים בתכלית, ובהתחלה הם בכלל לא מסתדרים, כשזה מגיע לפתרון תעלומות רוני ותום הם צוות מעולה. כאשר פיצוץ מסתורי מתרחש בסמוך לבית הספר, השניים נסחפים אל תוך תעלומה מסחררת שרק הם יכולים לפתור. 

רוני מביא את שיקול הדעת האנליטי, ותום את ההברקות הבלתי צפויות, וכמובן את הידע שצברה לצד אביה צ'רלי, הבלש הפרטי. ככל שהשניים נכנסים לעומק החקירה, גוברות הסכנות.

גיבורה חשובה לא פחות של הסדרה היא העיר תל אביב עצמה – שמהווה תפאורה תוססת ומרתקת להרפתקאותיהם של רוני ותום.

2 עונות – 18 פרקים סה"כ

יוצר: גיורא חמיצר

במאית: רינה הורן
הפקה: ענני סטודיו 

שחקנים: דילן דרור, אמילי מדואל, ארי חמיצר, בן אורנשטיין, רותי תמיר, גיל ססובר, עידן שקרוקה, כרמית מסילתי, איתי פולישוק, ערן בן צבי, מיילו הילסנרד, מתן טסמה, אופיר צויגנבום, אלכס מוסקל, שי לי אלמוג, מורן רוזנבלט, שי מיקה, מיכל מצוב, מאיה ורטהיימר, אילן קובץ', פולי רשף, גל גברעם, תום חיימוב, דן קסטוריאנו, עידן תלם, עמית מזרחי, מאיה קיי, רועי פלורנטין, אביב עצמון ודן מור 

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.