שבת , יולי 27 2024
פברואר 2023 בערוצי הסדרות של הוט

פברואר 2023 בערוצי הסדרות של HOT

סדרת הדוקו-ריאליטי "מחוברים" , יצרה את השפה של צילום עצמי בטלוויזיה, וחוזרת בעונה עשירית, מרגשת ומפתיעה. ב"מחוברים", אחת הסדרות הנצפות ביותר ב HOT , המשתתפים מתעדים את עצמם במשך חצי שנה, במהלכה הם מתווכים את עולמם המקצועי, האישי והאינטימי. מתוך הסיפורים האישיים של המחוברים, יצופו אל המסך פיסות חיים ואמיתות, הנוגעות לכל אחת ואחד מאיתנו. השפה החדשנית שהומצאה לפני יותר מעשור מתפתחת באופן קבוע מעונה לעונה, והפורמט מגיע אל המסך בעונתו העשירית עם עריכה קצבית, מוסיקה מקורית, וקווי עלילה דרמטיים ועשירים.

קרן פלס – זמרת, יוצרת, מלחינה ושחקנית, מהקולות הנשיים הבולטים ביותר במוסיקה הישראלית, והיוצרת המושמעת ביותר לשנת 2021. קרן מביאה למוסיקה ולמסך, אישיות טוטאלית, מלאת עוצמה ותשוקה, כוח נשי ופרובוקטיביות, כמו גם כנות ומורכבות מפתיעות בעוצמתן. קרן עוברת בעונה של מחוברים מסע מסעיר ומטלטל, שתחילתו במשבר רפואי קשה, וסופו בכיבוש פסגות חדשות והגשמה של חלומות. לאורך העונה מתמודדת קרן עם שאלות על נשיות ודימוי גוף, אשמה הורית, אתגרים בזוגיות שלה, היא זוכה להכרה מקצועית משמעותית, עולה לראשונה על במת היכל התרבות וקיסריה, ומקבלת את פרס אקו"ם למלחינת השנה. מסע התיעוד של קרן שולח אותה להסתכל פנימה אל עולמה ולהבין לעומק את מערכות היחסים שמקיפות אותה; עם הילדים שלה, עם נועם, עם עצמה ועם המוסיקה.

אורנה בנאי – שחקנית וקומיקאית, כוכבת שמלווה אותנו כבר כמעט שלושים שנה בטלוויזיה, בתיאטרון, על במות הבידור ועל מסך הקולנוע. אורנה גילמה שלל דמויות אהובות לאורך הקריירה שלה, ולצד זה, חייה האישיים סיפקו מעיין נובע לחומרים אותם הביאה לבמה ולמסך. העונה של מחוברים פוגשת את אורנה בצומת משמעותי בחייה כאשר היא מתמודדת עם מורכבות יחסים יוצאי דופן עם בנה היחיד אמיר, אותו היא מגדלת לבד כבר 18 שנה, והרצון שלה לעשות מהלך משמעותי בזוגיות עם עדי, פוגש את ההתנגדות שלו. אורנה מתעדת את הוריה המזדקנים, שעד היום לא לגמרי מקבלים את עובדת היותה לסבית. לאורך העונה אורנה מנסה להתמודד עם שאלות מפתח בחייה, לשקול בזהירות את הבחירות שלה, האישיות כמו גם המקצועיות ולשרטט ביד אומנית את התנודות המרתקות בנפשה בין צחוק לכאב.

אורי ששון – ג'ודוקא, גאווה ישראלית, זוכה שתי מדליות ארד למשקל מעל 100 ק"ג, ופעמיים ברציפות זכה בתואר הנכסף – סגן אלוף אירופה. אחרי שקצר הצלחות בינלאומיות בעולם הספורט, בגיל 31 אורי שוקל את המשך דרכו המקצועית, וחולם על זוגיות ומשפחה. אורי מתחיל לתעד את עצמו ברגע דרמטי בחייו – הוא עומד בפני החלטה חשובה בדרכו המקצועית; אם לפרוש מהג'ודו, או להמשיך להתאמן לקראת האולימפיאדה הבאה, ולנסות לזכות בעוד מדליה אולימפית. העונה מאלצת את אורי לקבל החלטות מכריעות בחייו.

יעל שלביה – יעל שלביה היא שחקנית ודוגמנית בינלאומית. יעל נולדה בנהריה למשפחה דתית, הילדה השלישית מתוך חמישה. בגיל 16 נפלה לידיה הזדמנות לדגמן בזכות תמונות שהעלתה באינסטגרם. הקריירה של יעל המריאה מהר מאד והיא עברה לתל אביב ונדדה במשך שנות התבגרותה בין שני העולמות – המשפחה והאולפנה בנהריה, ועולם הדוגמנות בתל אביב. יעל מתחילה לתעד במצלמת המחוברים שלה ברגע משמעותי בחייה, כשהיא נפרדת מבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, המיליארדר האמריקאי , עוברת לדירה משלה בתל אביב, ובהמשך מתחילה מערכת יחסים סוחפת ומתוקשרת עם עומר אדם. יעל מתמודדת עם שאלות של זהות, ועם התנגשויות בין עולם הדוגמנות לבין הערכים שלה מבית – צניעות ושמירת שבת.

מיקי בוגנים – מעצב שיער, איש אופנה ומנחה טלוויזה, בעל מספרה מפורסמת ומצליחה בתל אביב, בית ספר לאיפור, בעל מותג של מוצרי איפור וליין חדש למוצרי שיער. מיקי נולד ברמלה ועבר ילדות והתבגרות לא פשוטות על רקע אי בהירות מגדרית ששלחה אותו בנערותו להרפתקאות אפלות והרסניות. כל הצלחותיו המקצועיות של מיקי, כמו גם רווחתו הכלכלית, לא מרגיעות את הדחף הפנימי האובססיבי שלו להצליח ולעבוד ללא הפסקה. העבודה בשביל מיקי היא כמו צו פנימי עצמתי שמשאיר אותו לנצח דרוך, מחפה על חווית שונות ובדידות שמלווה אותו מילדותו. במהלך העונה של מחוברים, מיקי בוחן לעומק את חייו ומתמודד עם שאלות של בדידות מול האפשרות לאהבה, המלחמה הבלתי פוסקת בשומן, תהיות על מגדר ופצעי העבר, בתוך מסע סיזיפי לקבלה עצמית.

הדר מרקס – שדרנית רדיו מצליחה וקריינית פרסומות, כבר שבע שנים משדרת בגלגלץ את התכנית "מדינה בדרך" עם בני כבודי, ולאחרונה יצאה במופע יחיד ביוגרפי ואינטימי שנקרא "הקול בראש". הדר מדליקה את מצלמת המחוברים שלה, חודשים ספורים אחרי גירושיה מאלעד. היא מנסה לבנות את חייה מחדש, לפתוח עוד אפיקים מקצועיים, לבנות לעצמה תחושת ערך עצמי ולהבין איך היא רוצה שיראו חייה מעתה. להדר שלושה ילדים קטנים שמתמודדים גם הם עם משבר הגירושים של הוריהם, והדר חושפת באומץ מול המצלמה את ההתמודדות שלה מולם כאימא, את החזרה בעידן הרשתות החברתיות אל עולם ההיכרויות, את היחסים המורכבים עם אימא שלה, גרושה אף היא, שעוזרת לה לשקם את חייה אחרי הפרידה הכואבת. במהלך העונה הדר ממצבת מחדש את חייה, את מעגל החברים שלה, היחסים עם הילדים, עם הגרוש, ומעזה בפעם הראשונה בחייה לחלום בגדול.

הפורמט החדשני של HOT שיצרו רם לנדס, הבעלים של "קודה תקשורת", ודורון צברי נמכר להפקה ב-22 מדינות, בהן הולנד, פינלנד, אירלנד, הודו ודנמרק. "מחוברים" הופקה בארצות הברית על ידי "קודה תקשורת" עבור ענקית האינטרנט AOL. הפורמט הוכתר כתכנית הדוקומנטרית הטובה ביותר בדנמרק, זכה בארצות הברית במקום הראשון בתחרות היוקרתית של Realscreen וכן וקטף את הפרס הראשון בתחרות פרסי הטלוויזיה האירית בקטגוריית ריאליטי.

יוצרים: דורון צברי ורם לנדס

הפקה: קודה תקשורת

תלאתה


במהלך פברואר

רק ב-HOT וב-NEXT TV

תלאתה פוסטר רוחב בלי לוגו.jpg

דרמת נוער מוזיקלית חדשה ופורצת דרך על 3 חברות בנות 17 משכונה מוחלשת ביפו: דלינה האריתראית, יסמין הערבייה, ואלה היהודייה. דלינה סובלת מסטיגמות בגלל צבע עורה ומעמדה הזמני בישראל; יסמין מנסה כל חייה להוכיח שהיא לא פחות טובה מהיהודים; ואלה מנסה לבדל את עצמה מאביה העבריין, שאת שם משפחתו הידוע לשמצה היא נושאת בעל כורחה. יחד, הבנות מקימות להקה בשם "תלאתה" (שלוש בערבית) וכותבות שירי מחאה על חייהן בעברית, ערבית ותיגרינית.

כשהבנות מתקבלות לתחרות טלוויזיה פופולארית, הן נדרשות לטשטש את השונות שלהן ולהילחם בגזענות, סטיגמות ואפליה כדי להגיע לטופ.

ספינה טרופה
Wreck


החל מה-22.2, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-27.2, ימי שני ב-22:00 ב-HOT HBO

ספינה טרופה ראשית.JPG

"ספינה טרופה" ("Wreck") היא קומדיית אימה בריטית חדשה של ה-BBC שנוצרה ונכתבה על-ידי זוכה הבאפט"א ריאן ג'יי בראון ("אנחנו הילדים").

בסדרה מככבים אוסקר קנדי ("המלכה הלבנה"), ת'דיאה גרהם ("מכתב למלך"), זוכה הבאפט"א ג'ק רוואן ("כנופיית ברמינגהם"), ג'ודי טייאק ולואיס בוייר.

ג'יימי וולש (קנדי) בן ה-19 מצטרף לצוות של ספינת תענוגות ענקית תחת זהות בדויה בניסיון נואש למצוא את אחותו הנעדרת. הוא חוקר בסתר את שהתרחש על הספינה שלושה חודשים קודם לכן, כשאחותו הייתה שם. העניינים מסתבכים כשרוצח סדרתי מתחיל לחסל נוסעים אחד-אחד.

בסדרה מככבים גם אמבר גראפי ("בייבי"), הארייט ווב ("להרוס אותך"), ג'יימס פון ("ברידג'רטון"), וורן ג'יימס דאנינג ואליס נוקס ("הנסיכה הספרדייה").

סטרייק 4
C.B Strike


החל מה-7.2, ימי שלישי ב-21:00 ב-HOT HBO

וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

Strike 2 Key Art.jpg

"סטרייק" ("C.B. Strike") היא סדרת דרמה של רשת BBC הבריטית ו"סינמקס" האמריקנית, המבוססת על טרילוגיית רבי המכר הבלשיים של מחברת "הארי פוטר" ג'יי קיי רולינג, אותם פרסמה תחת השם הבדוי "רוברט גלבריית". לאחר שעיבדו בעונות הקודמות את ארבעת הספרים הראשונים בסדרה, כעת מגיע תורו של הספר החמישי שנקרא Troubled Blood.

קורמורן סטרייק, חייל משוחרר שאיבד את רגלו באפגניסטן והפך לבלש פרטי, מנהל משרד חקירות קטנטן בלונדון שבו הוא גם נאלץ להתגורר. המלחמה הותירה את סטרייק פגוע נפשית ופיזית, אך האינטואיציה הייחודית שלו – כמו גם הניסיון שלו כחוקר צבאי – הופכים אותו לחד ובעל יתרון משמעותי. בעזרתה של העוזרת הנאמנה שלו, רובין אלקוט, סטרייק צולל אל תוך תיקים מורכבים שמותירים את המשטרה חסרת אונים. בעונה הרביעית של הסדרה סטרייק ואלקוט חוקרים את היעלמותה של אישה משנת 1974.

לנעליהם של סטרייק ורובין נכנסים טום בורק ("המוסקטרים", "מלחמה ושלום") והולידיי גריינג'ר ("חלומות חשמליים", "הבורג'ס"). לצדם מככבים העונה גם ג'ונאס ארמסטרונג ("רובין הוד"), לינדה באסט ("מיילדת"), פיונולה פלנגאן ("אבודים") ואביגיל לורי.

חופשה תחת אש
Crossfire


החל מה-1.2, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-19.2, ימי ראשון ב-20:30 ב-HOT3

CROSSFIRE_AW_LAYERS_SQ SP.jpg

"חופשה תחת אש" ("Crossfire") היא דרמת מתח חדשה בת 4 פרקים מבית היוצר של ה-BBC. הסדרה נוצרה על-ידי הסופרת עטורת הפרסים לואיז דוהטי ("חצר עצי התפוח"), שכתבה את כל פרקי הסדרה. את פרקי הסדרה ביימה טסה הוף ("הוליאוקס", "קורוניישן סטריט").

בסדרה מככבים המועמדת לפרס הבאפט"א קילי הוז ("שומר הראש"), לי אינגלבי ("החמישייה"), ג'וזט סיימון ("אנטומיה של שערוריה"), ואנייקה רוז ("Line Of Duty").

ג'ו (הוז) לוקחת את משפחתה לחופשה בריזורט טרופי באיים הקנרים בעיצומו של משבר גדול בנישואיה. החופשה החלומית הופכת לסיוט ולמלחמת הישרדות כשמספר אנשים חמושים תוקפים את המלון.

בסדרה מככבים גם דניאל ריאן ("משפחה וצרות אחרות"), ויקאש בהאי ("פנדורה", "לימבו"), הוגו סילבה וכריסטיאן סנצ'ז.

סיפור אהבה
Love Life


החל מה-12.2, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

בהמשך, הסדרה תשודר גם ב-HOT3

Love Life.jpg

"סיפור אהבה" ("Love Life") היא סדרת אנתולוגיה קומית של HBO Max שנוצרה על-ידי סאם בויד ("In A Relationship"), שגם כתב וביים את מרבית פרקי העונה. את הסדרה הפיקה המפיקה והתסריטאית ברידג'ט בדארד ("טרנספרנט").

בסדרה מככבים המועמדת לאוסקר וזוכת ה"אמי" אנה קנדריק ("דמדומים", "פיץ' פרפקט"), זואי צ'או ("הקאמבק", "לחיות עם עצמך"), פיטר ואק ("מוצרט בג'ונגל"), וסשה קומפיר.

האנתולוגיה הרומנטית עוקבת בכל עונה אחר דמות אחרת ועוקבת אחר מעלליה הרומנטיים החל מאהבתם הראשונה ועד לזו האחרונה. הסדרה עוסקת באופן שבו האנשים שאנחנו מתחברים איתם לאורך החיים משנים אותנו.

העונה הראשונה עוקבת אחר דארבי (קנדריק) שמתמודדת עם סיומו של רומן מהיר וקצר.

אחות קטנה
Kid Sister


החל מה-21.2, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-28.2, ימי שלישי ב-20:30 ב-HOT3

RED0371_KidSister_KeyArt_Square+Bleed_Textless_RGB_LR_Preview.jpg

"אחות קטנה" ("Kid Sister") היא קומדיה חדשה שנוצרה ונכתבה על-ידי סימון ניית'ן ("לו הייתי פיראט"), שגם מככבת בסדרה.

לצדה של ניית'ן מככבים גם פול וויליאמסאמנדה בילינג ("פאוור ריינג'רס פלדת הנינג'ה"), ג'ף שוסטרמן ("ידיים על ההדק"), ג'וזף ניית'ן וקירה ג'וזפסון.

הסדרה, המתרחשת בניו זילנד, עוקבת אחר לולו, מילניאלית יהודיה שמנסה לרצות את משפחתה ואת הקהילה היהודית האדוקה שלה, שמנסה ללחוץ עליה למצוא בן זוג ולהתחתן. בתוך כל הלחצים המופעלים עליה, לולו מנסה למצוא את עצמה, טעות אחת בכל פעם.

מעושרים
Riches


החל מה-6.2, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-23.2, ימי חמישי ב-20:30 ב-HOT3

Riches.jpg

"מעושרים" ("Riches") היא סדרת דרמה חדשה של Amazon Prime ו-ITV שנוצרה ונכתבה על-ידי המועמדת ל"אמי" אבי אג'אי ("להמציא את אנה", "המדריך לרוצח").

בסדרה מככבים דברה איורינדה ("הם", "לוק קייג'"), המועמד ל"אמי" ולבאפט"א ברנדן קויל ("אחוזת דאונטון"), שרה ניילס ("להרוס אותך", "טד לאסו"), סי ג'יי בקפורד ("ויקטוריה") והרמיוני נוריס ("ספוקס")

סטיבן ריצ'רדס הוא המייסד של אימפריית מוצרי קוסמטיקה. כשהוא חווה התקף לב, נפתח מאבק בין בני משפחתו על השליטה בתאגיד שבנה במו ידיו. סודות משפחה ישנים עולים מהאוב והעתיד של האימפריה שלו עומד בסכנה.

בסדרה מככבים גם עמנואל אימאני ("מחזור כישור הזמן"), ניקה אוקויהפול פורמן ("אמילי בפריז"), סאפרון הוקינג ואדיינקה אקינרינדה.

השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר 10
Last Week Tonight With John Oliver


החל מה-20.2, ימי שני

ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ג'ון אוליבר.jpg

"השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" ("Last Week Tonight With John Oliver") הוא טוק-שואו קומי אקטואלי של רשת HBO, בהנחייתו של הקומיקאי הבריטי השנון ג'ון אוליבר. העונה העשירית של התוכנית עטורת הפרסים תשודר ב-HOT VOD וב-NEXT TV.

"השבוע שעבר" מסכמת את השבוע באמצעות מבחר רגעים מדיווחי החדשות וממקורות שונים, מציגה קטעים מיוחדים ואורחים באולפן. בעונות קודמות התארחו בה בין השאר קירסטן בל, לארי דיוויד, הדלאי לאמה, ג'ורג' ר.ר. מרטין, סטיב בושמי, ג'ף גולדבלום, סטיבן הוקינג, שרה סילברמן, באז אולדרין, מייקל בולטון, דיוויד שווימר, ג'יין קרקאוסקי, וויל ארנט ועוד רבים וטובים.

אוליבר הפך בשנים האחרונות לאחד הסטיריקנים הפוליטיים האהובים בעולם. הקומיקאי הבריטי החל את דרכו ככתב בתוכנית "הדיילי שואו" עם ג'ון סטיוארט ב-2006, יצא בסדרת מופעי סטנד-אפ מצליחים, כיכב בסדרה הקומית "קומיוניטי" (ששודרה ב-HOT) ואף חזר ל"דיילי שואו" כמנחה מחליף של סטיוארט.

"השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" עלתה ב-2014 ב-HBO והפכה לשיחת היום ברשת, עם מונולוגים חדים ושנונים שכיכבו ברשתות החברתיות. היא גרפה 26 פרסי "אמי", בהם שש שנים רצופות בפרס "תוכנית הוראייטי הטובה ביותר" וכן בפרס גילדת התסריטאים ובשני פרסי "פיבודי".

אוליבר מקבל כיום הכרה כקומיקאי סטירי חשוב. המגזין "Vulture" כינה את אוליבר "האיש החשוב ביותר בטלוויזיה" וב"ניו יורקר" נכתב עליה "בזכות הביטוי המדויק והאפקטיביות הקומית שלה, תוכניתו של אוליבר היא אולי התוכנית הטובה ביותר בטלוויזיה".

תחנה 19 – עונה 3
Station 19


החל מה-22.2, ימי ראשון-חמישי ב-22:00

ב-HOT Zone וב-HOT VOD

Station 19 S2.png

"תחנה 19" ("Station 19"), סדרת הבת המצליחה של "האנטומיה של גריי", נוצרה על ידי המפיקה והתסריטאית הוותיקה של סדרת האם סטייסי מק'קי, שגם מפיקה לצד המפיקה האגדית שונדה ריימס. הסדרה, שעלתה לאוויר ב-2018, חודשה מאז לשש עונות. כעת עונתה השלישית של הסדרה מגיעה לשידור ב-HOT Zone וב-HOT VOD.

הסדרה עוקבת אחר הכבאים והכבאיות של תחנה 19 – תחנת כיבוי האש של סיאטל, החל ממפקד התחנה ועד לטירונים החדשים. הסדרה מתמקדת בחייהם האישיים והמקצועיים והסיפורים משתלבים לא פעם עם עלילות של סדרת האם "האנטומיה של גריי".

בסדרה מככבים ג'יינה לי אורטיז ("דוקטור רוזווד"), ג'ייסון וינסטון ג'ורג' ששב לגלם את תפקידו כד"ר בן וורן מה"אנטומיה של גריי", גריי דיימון ("אקווריוס"), מיגל סנדובל ("מדיום"), דניאל סברה ("גיבורים"), בארט דוס וג'יי היידן.

אלוויןןן!!! והצ'יפמאנקס – פרקים חדשים


החל מה-9.2

ב-HOT VOD young וב-NEXT TV

121.jpg

אלווין ואחיו הסנאים, יחד עם חברות הצ'יפטס, חוזרים בפרקים חדשים ומלאי הרפתקאות קורעות –מתחרויות סקייטבורד, שביתת עבודה של סיימון ועד לשיר אהבה שנלקח מהפח, עם הצ'יפמאנקס אף פעם לא משעמם!

אברקא


במהלך פברואר

ב-HOT VOD young וב-NEXT TV

תמונה לפולדר אברקא.jpg

פירמין בן ה-12 מבקר את סבתו בחופשה, והעולם שלו מתהפך כשהוא נאלץ להצטוות עם אברקא, פיה צעירה, שנשלחה למשימה לרדוף אחר יצורים שנמלטו לעולם האמיתי.

יאנגר 1-7
Younger


החל מה-19.2, ימי ראשון-חמישי בערב ב-HOT3

כל העונות זמינות ב-HOT VOD וב-NEXT TV

Younger_High-Res_IMG18.jpg

"יאנגר" ("Younger"), הקומדיה הרומנטית של רשת הכבלים TV Land, נוצרה על ידי זוכה ה"אמי" דארן סטאר, שחתום על הצלחות טלוויזיונית היסטריות כמו "סקס והעיר הגדולה", "בוורלי הילס 90210" ו"מלרוז פלייס". כל עונות הסדרה, שזמינות במלואן ב-HOT VOD וב-NEXT TV, מגיעות כעת לשידור ב-HOT3.

עלילת "יאנגר" סובבת סביב לייזה (סאטון פוסטר, "Bunheads"), גרושה טרייה בת 40 שגירושיה הותירו אותה עם חובות כבדים. לאחר ניסיונות רבים וכושלים למצוא עבודה שתעזור לייצב מחדש את חייה, לייזה מבינה שהמראה הצעיר שלה יכול לעבוד לטובתה. היא מתחזה לבחורה בת 26, מתקבלת לעבוד אצל בוסית קשוחה (מרים שור, "האישה הטובה", "דמג'ס") ומצליחה לשטות כמעט בכולם, כולל בקולגה הצעירה שלה, קלסי (כוכבת "ליזי מקגווייר" הילארי דאף).

בסדרה מככבים גם דבי מזר ("הפמליה"), ניקו טורטולה ("The Following", "צעקה 4"), מולי ברנרד ("המתמחה"), פול פיצג'רלד ("צבי הנינג'ה") וטסה אלברטסון ("מנותקים").

ספיישל המשפחה שלי


החל מה-16.2

ב-HOT VOD young

לולי יום המשפחה.png

הוט ויאודי יאנג חוגגים את יום המשפחה עם כל החברים הכי טובים (והמשפחות שלהם כמובן) – רינת, חיפזון וזהירון, לולי, מולי וצומי ועוד, ישירו ויספרו לנו סיפורים על האנשים הכי חשובים בחיים של כולנו – בני המשפחה שלנו!

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.