שבת , יולי 27 2024
שיקגו FIRE, עונה 9, הוט, HOT

שיקגו FIRE – עונה 9

שיקגו FIRE – עונה 9
Chicago Fire

"שיקגו Fire" ("Chicago Fire"), סדרת האקשן המצליחה של רשת NBC, נוצרה על ידי צמד התסריטאים מייקל ברנדט ודרק האס ("מבוקש", "יותר מהיר יותר עצבני") והמפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר"), שעומדים גם מאחורי סדרות "שיקגו" – "שיקגו PD", "שיקגו Med" (המשודרות אף הן ב-HOT Zone), ו-"Chicago Justice". עונתה התשיעית של הסדרה, שחודשה כבר עד לעונה 11, מגיעה כעת ל-HOT Zone ול-HOT VOD.

אין עבודה מלחיצה, מסוכנת ומסעירה יותר מזו של לוחמי האש, חברי צוות החילוץ והפרמדיקים של יחידת כיבוי האש "שיקגו 51". אלה הגברים והנשים שלא יהססו לקפוץ לתוך הסכנה כשכל אחד אחר היה מעדיף לברוח. אבל לאחריות העצומה שמגיעה עם התפקיד יש גם מחיר אישי: מוניטין שחייבים לשמר, אגו גדול, לחץ לתפקד והחלטות שצריך לקבל תוך שבריר שנייה – כל אלה מכניסים אתגר לחייהם של חברי הצוות. כשהתחנה מאבדת את אחד מחבריה בטרגדיה, האשם הופך למנת חלקם של כל הכבאים, אבל הם חייבים לשים בצד את ההבדלים ביניהם ולהקריב הכל אחד למען השני.

עם צוות השחקנים של הסדרה נמנים טיילור קיני ("יומני הערפד", "בית האופנה"), ג'סי ספנסר ("האוס"), יורי סרדרוב ("ארגו"), איימון ווקר ("בלתי שביר"), כריסטיאן סטולט ("נמלטים"), ג'ו מינוזו ("איש הפלדה"), דיוויד אייגנברג ("סקס והעיר הגדולה"), וקארה קילמר.


החל מה-31.1, ראשון-חמישי בשעה 22:00 רק ב-HOT Zone

וכל הפרקים ב-HOT VOD

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.