שבת , יולי 27 2024
אחת שיודעת 2021, עונה 2, הוט, HOT

אחת שיודעת 2021 עונה 2

אחת שיודעת 2021 – עונה 2
Gossip Girl 2021
"אחת שיודעת 2021" ("Gossip Girl") היא דרמת נעורים אמריקאית שנוצרה על-ידי התסריטאי ג'ושוע ספרן ("קוונטיקו") עבור שירות הסטרימינג HBO max. הסדרה היא חידוש של סדרת הלהיט של ה-CW שעלתה בשנת 2007 ורצה במשך שש עונות וזכתה ב-17 פרסי "Teen Choice". את הסדרה מפיקים ג'וש שוורץ וסטפני סבאג', שעומדים מאחורי דרמת הנעורים "The O.C". העונה השנייה של החידוש מגיעה כעת רק ל-HOT! העונה החדשה מצטרפת לעונה הראשונה ולשש העונות של הסדרה המקורית הזמינות ב-HOT VOD.

כמעט עשור לאחר סיום הסדרה המקורית, קבוצה חדשה של תלמידי בית ספר פרטי במנהטן מעבירים את ימיהם תחת עינה הבוחנת של ה"אחת שיודעת". בעונה הקודמת גילינו שקבוצה של מורים שחוקים יצרו חשבון אינסטגרם לדמות האנונימית והיודעת-כל – ה"אחת שיודעת", בניסיון לקחת בחזרה את הכוח מהמתבגרים זבי החוטם. עכשיו שהניסוי יצא משליטתם, איך הם יגיבו?

בעונה השנייה ג'וליאן עוד מתאוששת מרגע ה-MeToo של אבא שלה וחוברת ל"אחת שיודעת" – מורתם קייט קלר (טאבי גבינסון). זויה (וויטני פיק, "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה") האאוטסיידרית נחושה לשפר את מצבה החברתי. אודרי (אמילי אלין לינד, "קוד בלאק", "דוקטור סליפ"), מקס (תומס דוהרטי, "נאמנות גבוהה") ואקי (אוון מוק) מגלים את היתרונות והחסרונות של מערכת יחסים פוליאמורית.

קריסטן בל ("המקום הטוב", "ורוניקה מארס") שבה לתפקידה בתור הקול של ה"אחת שיודעת". בסדרה מככבות גם ג'ורדן אלכסנדר, אלי בראון ("שקרניות קטנות: הפרפקציוניסטיות"), סוואנה לי סמית ואדם צ'נדלר-בראט. בנוסף, מישל טרכטנברג ("באפי ציידת הערפדים", "יורוטריפ") חוזרת לסדרה לגלם את דמותה של ג'ורג'ינה ספארקס מהסדרה המקורית.

החל מה-6.12, ימי שלישי ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-11.12, ימי ראשון בשעה 19:15 ב-HOT3

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.