יום רביעי , מאי 1 2024
הריזורט, yes , THE RESORT

מהיום בישראל: הריזורט

 הריזורט

החל מה-09/10 בבינג' – yes VOD

 

אמה (כריסטין מילוטי, שבב של אהבה) ונואה (וויליאם ג'קסון הארפר, המקום הטוב) מגיעים לאתר נופש מפנק בקאנקון, על מנת לחגוג את יום הנישואין העשירי שלהם.

אך ניכר מהר מאוד שאין הרבה מה לחגוג – הניצוץ בנישואין שלהם אבד כבר מזמן, אמה מרגישה שהיא טובעת בשיממון הרגשי, ונואה אטום מדי מכדי לשים לב.

כשהיא מוצאת ביער טלפון נייד ישן, מתעוררת באמה תחושה שהיא לא חשה כבר זמן רב – עניין. היא מנסה להבין למי הטלפון הזה שייך ונשאבת לתעלומת רצח בת 15 שנה.

כשנואה מצטרף גם הוא לחקירה, הם מוצאים סוף סוף עניין משותף שהיה חסר ביניהם – אבל המסע שהם יצאו אליו יעמיד את הנישואין שלהם במבחן וייאלץ אותם סוף סוף להתמודד עם השאלה הגדולה – האם עדיין יש להם סיכוי?

כל פרקי הסדרה עולים ל-VOD בבינג'

והנה הודעת הוט

 

הריזורט
The Resort

"הריזורט" ("The Resort") היא קומדיית מתח חדשה של שירות הסטרימינג Peacock הנוצרה על-ידי אנדי סיארה ("אנג'לין"). מבין במאי הסדרה ניתן למצוא את יוצר הסדרה "סדר אותי" בן סינקלייר, שגם משתתף בסדרה בתפקיד קטן.

בסדרה מככבים המועמד ל"אמי" וויליאם ג'קסון הארפר ("המקום הטוב") וזוכת ה"טוני" כריסטין מילוטי ("איך פגשתי את אמא", "פארגו").

נואה (הארפר) ואמה (מילוטי) יוצאים לחופש בריביירה של מקסיקו לכבוד יום נישואיהם העשירי. נואה מרוצה מחייהם בעוד אמה מרגישה שהנישואים שלהם לא מתקדמים לשום מקום. כשהם נגררים לחקירת היעלמותם המסתורית של שני תיירים מלפני 15 שנה שמעולם לא פוענחה, הנישואים שלהם עומדים במבחן האולטימטיבי.

עוד משתתפים בסדרה: לואיס ג'ררדו מנדז ("נרקוס: מקסיקו"), סקיילר ג'יסונדו ("דיאטת סנטה קלריטה", "משפחת ג'מסטון"), המועמד ל"אמי" ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), המועמד ל"טוני" דילן בייקר ("האישה הטובה"), ונינה בלומגרדן.


החל מיום ראשון ה-9.10, כל הפרקים ב-HOT VOD

והחל מה-11.10, ימי שלישי ב-20:45 ב-HOT3

יש לבדוק גם

מאי 2024 בערוצי הסדרות של HOT

כמדי שנה, HOT תקדיש את לוח השידורים בערוצים HOT3 ו-HOT8 לסרטי נופלים שהתקבלו מעובדי ולקוחות HOT. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.