שבת , יולי 27 2024
ערב של חוק וסדר, הוט, HOT

העונות החדשות של "חוק וסדר" בישראל

ערב של חוק וסדר
Law & Order New Seasons

"חוק וסדר" ("Law & Order") היא דרמה משטרתית של רשת NBC שנוצרה על-ידי מפיק העל זוכה פרס "האמי" דיק וולף. הסדרה בוטלה לאחר 20 עונות עם תואר "הדרמה המתוסרטת הארוכה בתולדות הטלוויזיה האמריקאית". היא החזיקה בתואר עד שסדרת הבת שלה "חוק וסדר: מדור מיוחד" ("Law & Order: Special Victim's Unit") עקפה אותה. כשנה לאחר השקה של סדרת בת מוצלחת נוספת "חוק וסדר: פשע מאורגן" ("Law & Order: Organized Crime"), ועשור לאחר ביטולה המקורי, החזירו את סדרת האם לעונות חדשות. כעת, שלושת הסדרות חוזרות עם עונות חדשות שיושקו בערב חגיגי אחד שכולו חוק וסדר! כמיטב המסורת ביקום הטלוויזיוני האהוב, הדמויות מהסדרות השונות מגיעות להופעות אורח בפרקי קרוסאובר מיוחדים שלעתים מתחילים בסדרה אחת ומסתיימים באחרת.

"חוק וסדר :פשע מאורגן" – עונה 3

הסדרה מתמקדת בדמותו של אליוט סטייבלר (מלוני) לאחר שעזב את ה"מדור המיוחד" של משטרת ניו יורק. לאחר מספר שנות פרישה, מגיע סטייבלר ליחידה לפשע מאורגן וביחד עם מפקדת היחידה איינה בל (מונה טרוט), הם אחראים על הפלת ארגונים וכנופיות שעוסקות בפשע מאורגן.

בסדרה מככבים המועמד ל"אמי" כריסטופר מלוני ("חוק וסדר: מדור מיוחד"), איינסלי סייגר ודניאל מונה טרוט ("Deputy"). העונה מצטרפים לצוות שני שחקנים חדשים: ריק גונזלס ("החץ") וברנט אנטונלו ("שושלת").

"חוק וסדר :מדור מיוחד" – עונה 24

"חוק וסדר: מדור מיוחד" מתמקדת בקבוצת בלשים מיחידת עילית של משטרת ניו-יורק בשם "יחידה לקורבנות מיוחדים", הנמצאת באזור מנהטן ונוהגת לחקור עבירות מין שונות, כאשר כל מקרה הוא שונה ומורכב. הסדרה עוסקת בנושאים של גזע, מעמד וצדק פלילי והעונה אף נכנסת לדיון בנושא תנועת ה-MeToo. מפקדת היחידה, סגן אוליביה בנסון (זוכת ה"אמי" מארישקה הארגיטיי, "ER"), היא חוקרת מבריקה ומלאת חמלה, שרואה בעצמה שליחה של הקורבנות של הפשעים שהיא חוקרת.

לצדה של האריגטיי, ישובו לככב העונה הראפר אייס-טיפיטר סקנאבינו, ואוקטביו פיסאנו. העונה מצטרפת לקאסט מולי ברנט ("בית חולים כללי") בתור הבלשית הזוטרה גרייסי מאנסי.

"חוק וסדר" – עונה 22

לסדרה מבנה קבוע לפיו המחצית הראשונה של כל פרק עוקבת אחרי צוות של בלשי משטרה בעיר ניו יורק אשר חוקרים פשע חמור (לרוב רצח); במחצית השנייה, העלילה עוברת לעקוב אחר ההליך המשפטי כנגד הנאשם, המנוהל על ידי צוות של פרקליטים ממשרד התובע המחוזי של מנהטן. גיבורי הסדרה נתקלים לעיתים קרובות במקרים בהם החוק מגביל את יכולתם להשיג צדק לקורבנות והם נדרשים להכריע בסוגיות מוסריות קשות.

בסדרה מככבים המועמד לאוסקר וזוכה ה"אמי" סאם ווטרסון, בתור ג'ק מקוי האגדי, ג'פרי דונובן ("פארגו"), השחקנית הישראלית אודליה הלוי ("צרות טובות"), זוכת ה"אמי" קמרין מנהיים ("הפרקליטים", "הלוחשת לרוחות") והמועמד ל"אמי" יו דאנסי ("חניבעל")


ערב של "חוק וסדר" – החל מה-15.10, ימי שבת

"חוק וסדר :פשע מאורגן" עונה 3 תשודר החל מה-15.10, ימי שבת ב-21:15

ב-HOT Zone וב-HOT VOD

"חוק וסדר: מדור מיוחד" עונה 24 תשודר החל מה-15.10, ימי שבת ב-22:00

ב-HOT Zone וב-HOT VOD

"חוק וסדר" עונה 22 תשודר החל מה-15.10, ימי שבת ב-22:45

ב-HOT Zone וב-HOT VOD

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.